1400072118222060123814114

سارقان مدارس در ری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان مدارس خبر داد و گفت: متهمان به ۲۰ فقره سرقت از مدارس "باقرشهر" معترف شدند.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اشاره به دستگیری سارقان مدارس اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مدارس در محدوده "باقرشهر" رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیم عملیات کلانتری 175 باقرشهر برعهده گرفتند.

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده و حضور در محل‌های سرقت و انجام اقدامات نوین پلیسی مشخص شد، سرقت توسط باندی 3 نفره انجام می‌شود که هویت و مخفیگاه 2 نفر از آن‌ها شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: پس انجام هماهنگی‌های قضایی مأموران در محل حاضر و در یک عملیات ضربتی 2 نفر از آن‌ها را دستگیر و به کلانتری منتقل می‌کنند که پس از مشاهدات مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و به 20 فقره سرقت از مدارس در سطح شهر ری و باقرشهر با همدستی یک نفر دیگر اقرار می‌کنند.

مسمومیت الکلی در مشگین‌شهر به 31 نفر رسید/ یک نفر دستگیر شدسارقان میلگردهای یک پل در کرمانشاه دستگیر شدنددستگیری مرد جوانی که برای شوخی تهدید به آدم‌ربایی کرده بود‌

جلیلیان به دستگیری سریع متهم سوم پرونده اشاره کرد و خاطرنشان کرد: پس از دعوت مال‌باختگان و اخذ شکایت و تکمیل پرونده هر سه متهم تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.