1400090400343832024131244

آل‌هاشم: نیروهای مسلح در دل مردم جا دارند/ مسئولان به خاطر خون شهدا اختلافات را کنار بگذارند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تجلیل از مقام والای شهدای خلبان‌های پایگاه دوم شکاری گفت: جانفشانی خلبان های شهید در هدایت جنگنده اف ۵ به حاشیه مناطق مسکونی به مسئولان پیام خدمت خالصانه و به دوری از اختلاف ها را دارد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین ‌سیدمحمدعلی آل‌هاشم در آیین تشییع پیکر دو خلبان و یک شهروند تبریزی حادثه سقوط هواپیمای جنگنده آموزشی با بیان اینکه نیروهای مسلح در دل مردم جا دارند، اظهار داشت: بدرقه باشکوه این پیکرهای پاک نشان از قدرشناسی و وفاداری مردم از این قهرمانان است؛ انسان‌های خودساخته و مردان الهی که لباس سربازیشان کفنشان می‌شود.

امام جمعه تبریز فداکاری و ایثار در راه وطن و گذشتن از جان در راه مردم را ویژگی شخصیتی شهدا دانست و اضافه کرد: مسئولان به خاطر خون شهدا اختلافات را کنار بگذارند و به خاطر یک پست مسئولیتی به جان هم نیفتند بلکه به مردم خدمت خالصانه داشته باشند.

وی با یادآوری حماسه‌آفرینی‌های نیروی هوایی ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی و طول 8 سال دفاع مقدس تصریح کرد: همراهی امام راحل در روز 12 بهمن و ورود ایشان به خاک ایران عزیز؛ بیعت به عنوان اولین گروه از نیروهای مسلح با امام راحل در 19 بهمن 57 و تغییر موازانه جنگ تحمیلی در عملیات‌های مختلف صحنه‌هایی از حماسه‌آفرینی‌های نیروی هوایی ارتش در نظام اسلامی است که برای همیشه در تاریخ ماندگار است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: نام نیروی هوایی ارتش و جانفشانی این نیرو برای مردم با نام انسان‌های والایی مانند شهید لشگری که 18 سال در بند اسارت رژیم بعثی بود، شهید بابایی، شهید ستاری، اردستانی و دیگر شهدای خلبان ارتش گره خورده است.

آل‌هاشم با تجلیل از مقام شامخ شهیدان صادق فلاحی و علیرضا حنیفه زاد گفت: این دو شهید بزرگوار خود را فدای مردم کردند و هواپیمایی که دچار نقص فنی شده بود را به جایی هدایت کردند که اهالی ساکن در منطقه دچار آسیب نشوند.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: نیروهای مسلح، سپاه عزیز، ارتش قهرمان و بسیج صف شکن، عزیز مردم هستند و بدرقه باشکوه خلبان های شهید این قدرشناسی را به منصه ظهور رسانده است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.