1399101214360876421925954

ائمه جمعه شهرستان‌های استان تهران: امام خامنه‌ای به بهترین شکل انقلاب اسلامی را هدایت کردند

گروه استان‌ها- ائمه جمعه شهرستان‌های استان تهران ابراز داشتند که همگان معتقدند که امام خامنه‌ای بهترین‌ گزینه بعد از امام راحل بودند و در این ۳۰ سال به بهترین شکل در بحرانی‌ترین لحظات سخت، انقلاب اسلامی را هدایت کردند.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان تهران، حجت‌الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تسلیت ارتحال امام خمینی(ره) و گرامیداشت دهه کرامت اظهار داشت: حضرت فاطمه معصومه(س) از محدثین و بزرگان زمان بوده و جایگاه علمی و منزلتی والا داشته و دارای مقام عصمت و شفاعت هستند و بارگاه حضرت معصومه(س) تجلی‌گاه مزار گمشده حضرت زهرا (س) است.

وی افزود: راز محبوبیت و موفقیت امام خمینی (ره) بر نسل‌های مختلف و کسانی که خارج از کشور هستند بر دو مقوله است که یکی بنده با اخلاص خدا بودن و دیگر اینکه وقت خود را وقف خدمت به مردم و جهاد کرده بود.

خطیب نماز جمعه شهرقدس با اشاره به حفاظت از محیط زیست گفت: مسئولین وظیفه دارند به سیاست‌های رهبر انقلاب اسلامی عمل کنند و فرهنگ و اخلاق زیستی محیطی باید ترویج داده شده و به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

جوکار ادامه داد: بیشترین معادن شن و ماسه استان تهران در شهرقدس قرار دارد اما میزان درآمد حاصل از معادن باید به شهر و زندگی مردم برگردد.

وی ضمن قدردانی از خادمیاران رضوی شهرقدس که در معیت پرچم متبرک رضوی و برپایی میزهای خدمت حضور یافته و همچنین حضور جانبازان ورزشکار که از آذربایجان تا حرم حضرت معصومه(س) رکاب زنی دارند گفت: حرکت هنجار شکنانه و جسارت به ساحت مقدس امام رضا (ع) را محکوم کرده و باید حرکت آفندی و پدافندی در عرصه هنر داشت و هنرمندان متعهد انقلابی به صحنه آمده و فیلم‌ها تقویت شود و مسئولیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیما در این زمینه سنگین‌تر است.

امام جمعه شهرقدس با اشاره به سفر اخیر ستاد کل نیروهای مسلح به تاجیکستان خاطرنشان کرد: پاسخ محکمی توسط غیور مردان سپاه به یونان داده شده و نشان دادند که اگر راه را بر کشتی‌های ایران ببندند، اینبار ایران آنها را تحریم خواهد کرد.

* رهبر ایران بزرگترین و دقیق‌ترین تحلیلگر جهان است

حجت الاسلام و المسلمین حسن لزومی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن 14 خرداد و 15 خرداد، آن را از مهمترین تحولات انقلاب اسلامی که برنامه‌های جهان را تغییر داده و دچار تحول نموده یاد کرد و در ادامه اظهار داشت: 14و 15 خرداد روزهای مهم انقلاب و امت امام است زیرا که دوست و دشمن انقلاب به وضوح اعلام داشته و دارند که امام خامنه‌ای بهترین‌ گزینه بعد از امام راحل بودند که در این 30 سال به بهترین شکل در بحرانی‌ترین لحظات سخت انقلاب اسلامی را هدایت نمودند.

وی در ادامه با اشاره به سخنرانی 14 خرداد رهبر معظم انقلاب در حرم امام راحل افزود: تمامی رهبران و سیاستمداران جهان یکپارچه به سخنرانی به‌صورت زنده گوش می دهند، رهبر ایران بزرگترین و مهم‌ترین و دقیق ترین تحلیلگر جهان است و از دسیسه‌ها و تحولات بی‌شمار جهان در فرمایشات گوهربارشان پرده برخواهند داشت.

خطیب نمازجمعه پاکدشت در ادامه گفت: بزرگترین و مهم ترین یادگار امام راحل، جمهوری اسلامی است و حفاظت از انقلاب بر همه واجب است، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در بیانات خود فرمودند که حفاظت از انقلاب اسلامی از حفاظت از جان امام زمان(عج) هم مهمتر است، زیرا امام زمان برای نجات اسلام ظهور می‌کنند، امام حسین(ع) نیز در راه دفاع از اسلام شهید شدند و هرجایی که انقلاب به خطر افتاد این مردم به میدان آمدند و 10سال دیگر هم باز این مردم هستند که در دفاع از انقلاب در میدان هستند.

لزومی در پایان خاطر نشان کرد: وارث اصلی و حقیقی این انقلاب ملت ایران اسلامی هستند و این انقلاب با رهبری داعیانه امام خامنه‌ای این انقلاب سلامت می‌ماند تا به دست صاحب اصلی‌اش برسد؛ مسئولان در خدمت کردن به مردم کوتاهی نکنند.

*رهبر انقلاب همچون معمار کبیر انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی ایستاده است

حجت الاسلام و المسلمین محمود نورپور امام جمعه گلستان در خطبه‌های این هفته ضمن تسلیت سالگرد ارتحال جانسوز امام راحل (ره) اظهار داشت: امام خمینی(ره) شخصیتی استثنایی و کم نظیر بلکه بی نظیر بود در جهان بود.

وی افزود: امام راحل دشمن ستیز و مظهر قهر الهی و شمشیری برگردن دشمنان اسلام بود شجاعانه در مقابل استکبار جهانی استادگی کرد و نسل‌های سوم و چهارم انقلاب مقاومت را از امام راحل الگو گرفته و در دفاع از حریم اهل بیت جانانه ایستادگی کردند.

امام جمعه گلستان تصریح کرد: زندگی ساده زیستی و بدون‌ تشریفات و تجملات از ویژگی‌های بارز امام خمینی(ره) بود.

نورپور با بیان اینکه انتخاب مقام معظم رهبری از طرف خبرگان ملت داغ سنگین رحلت امام راحل را تسکین داد ابراز داشت: رهبری حکیمانه با صلابت و شجاعانه تدابیر امام خمینی(ره) را در انقلاب اسلامی تداعی کرده است.

وی به توطئه و تبلیغات و جنگ ترکیبی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب همچون امام راحل در مقابل استکبار جهانی ایستاده است و اجازه نخواهد داد به ایران اسلامی خدشه‌ای وارد شود.

* ویژگی‌های بارز امام خمینی(ره) به جوانان تبیین شود

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی امام جمعه نسیم‌شهر در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته با بیان اینکه همه اختیارات کشور در دست رئیس جمهور است اظهار داشت: ذخایر در دولت‌های قبل تمام و میراث بدهی‌های کمرشکن به دولت سیزدهم ماند و امروز در فضای مجازی با گستاخی تمام به دولت سیزدهم حمله می‌کنند.

وی امام‌خمینی (ره) را از بزرگترین عالمان دینی جهان اسلام دانست و گفت: قیامی از سوی امام راحل و علما شکل گرفت در جهت ایستادگی در برابر ظلم و ستم بود که از طاقت مردم گذشته بود.

امام جمعه ایلام: امام خمینی(ره) مایه حیات دوباره اسلام و ایران شدامام جمعه کرج: جریانات انحرافی و بخشی از اصلاح‌طلبان خط امام (ره) را تحریف می‌کنند

امام جمعه نسیم‌شهر رهبری داعیانه امام خمینی(ره) را در اوج فشارهای دشمنان و جنگ بر علیه جمهوری اسلامی را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: ویژگی‌های بارز امام خمینی (ره) به جوانان تبیین شود تا جوانان برانند امام چه شخصیت والایی داشت که مردم از او تبعیت می‌کردند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.