1399101214360876421925954

ائمه جمعه شهرستان‌های استان تهران: هر توطئه‌ای علیه ایران اسلامی با پاسخی پشیمان‌کننده روبه رو می‌شود

گروه استان‌ها- ائمه جمعه شهرستان‌های استان تهران ابراز داشتند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که هرگونه توطئه و شرارت علیه ایران اسلامی با پاسخی پشیمان‌کننده و ویرانگر روبه‌رو شده و با خاک یکسان می‌شوند.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و اشاره به ویژگی‌های یاران امام زمان(عج) اظهار داشت: رسیدگی به مستضعفان مورد تأکید انقلاب اسلامی است و با وحدت، وفای به عهد و نیکوکاری می‌توان دستگیر نیازمندان شد و با جامعه پردازی به سوی ظهور پیش رفت.

وی افزود: کسانی که در قضیه اوکراین فریادشان درآمد آیا واکنشی برای شهادت 81 نفر در عربستان داشتند و رسانه‌های آن‌ها مطالبی برای آن‌ها نوشتند و این حادثه را محکوم کردند و این امر نگاه دوگانه غرب و غربگرایان به حقوق بشر را نشان می‌دهد و جنایت‌های رژیم رو به‌ افول آمریکا و رژیم صهیونیستی و آل سعود را محکوم می‌کنیم.

خطیب نماز جمعه شهرقدس افزود: بزرگترین رویداد 1400 برگزاری انتخابات بود و از مسئولان انتظار داریم بدون هیچ بهانه‌ای مشکلات معیشتی مردم نسل جوان، اشتغال، مسکن را حل کنند و با ناهنجاری‌ها و مفاسد فرهنگی و اجتماعی مبارزه کنند و در راستای رفاه مادی و معنوی اقدامات شایسته انجام دهند.

وی بیان کرد: محور مقاومت با محوریت ایران اسلامی به توفیقات بسیاری دست یافت و در روزهای گذشته در کمتر از 48 ساعت سه ضربه محکم به رژیم صهیونیستی وارد شد و لانه شرارت آن‌ها در اربیل کردستان عراق توسط نیروهای سپاه پاسداران ضربه وارد شد و تیم تروریستی که برای تاسیسات هسته‌ای بود با هوشیاری نیروهای امنیتی، منهدم و حملات بی‌امان به مراکز حساس سایبری بود.

حجت الاسلام جوکار با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف دهه مهدویت در شهرستان قدس و مشارکت دانش‌آموزان در اجرای این برنامه‌ها در ادامه افزود: برنامه‌های آموزشی در سال جدید حضوری برگزار می‌شود و لازم است خانواده‌ها نیز همکاری لازم را داشته باشند.

شهادت مظلومانه 41 جوان مظلوم شیعه نابودی آل سعود را تسریع می‌کند

حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم نیز با تبریک نیمه شعبان روز میلاد مبارک حضرت بقیه الله الاعظم و تقارن آن با عید باستانی نوروز و بهار طبیعت اظهار داشت: بدون تردید منتظران واقعی در کنار دعا و تضرع به پیشگاه الهی برای ظهور آن حضرت با اصلاح خود و جامعه و مبارزه با ظلم و فساد زمینه ظهور را فراهم می‌آورند.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با منهدم کردن دو پایگاه رژیم‌ صهیونیستی در اربیل نشان داد که هرگونه توطئه و شرارت علیه ایران اسلامی با پاسخی قاطع، کوبنده، پشیمان کننده و ویرانگر مواجه می‌شود.

ترابی بیان کرد: مسئولان اقلیم کردستان عراق نباید خاک سرزمینی خود را در اختیار یک رژیم بیگانه، آن هم رژیم جنایتکار اسرائیل قرار داده و اجازه دهند از خاک کشورشان علیه ایران اسلامی شرارتی صورت گیرد.

امام جمعه‌ رباط‌کریم با اشاره به اعدام در عربستان گفت: اعدام دسته جمعی 81 نفر در یک روز جنایت جنگی است که آل سعود با چراغ سبز آمریکا و اسرائیل و برای حفظ تاج و تخت خود انجام داد.

وی در ادامه گفت: کشورها و سازمان‌های مدعی دفاع از حقوق بشر در قبال این جنایت هولناک سکوتی مرگبار پیشه کرده، نه تنها محکوم نکردند بلکه آل سعود را به تداوم این جنایات تشویق نمودند.

حجت الاسلام ترابی در پایان تاکید کرد: شهادت مظلومانه 41 جوان مظلوم شیعه عربستان نابودی آل سعود را تسریع می‌کند.

ایران هرگز اجازه نمی‌دهد که صهیونیست‌ها امنیت ملی ایران را به چالش بکشند

حجت الاسلام والمسلمین محمود نورپور امام جمعه استان گلستان در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت ولیعصر(عج) اظهار داشت: تکلیف و وظایف منتظران در عصر غیبت معرفت و شناخت واقعی، تهذیب نفس، سیر و سلوک اسلامی و آماده شدن برای ظهور است.

وی به تقویت ارتباط معنوی با حضرت حجت (ع) تأکید کرد و افزود: خدمات گمنام و ارزشمند نیروهای وزارت اطلاعات امنیت را برای مردم به ارمغان آورده است.

امام جمعه گلستان در ادامه با تشکر از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با 10 موشک بالستیک و نقطه زن دو پایگاه و محل شرارت رژیم صهیونیستی در اربیل عراق را هدف قرار دادد گفت: این حمله موشکی ارتباطی با شهادت دو نیروی سپاه در سوریه ندارد و انتقام خون این دو شهید در زمان مناسب گرفته خواهد شد.

نورپور تصریح کرد: حمله موشکی سپاه به موساد در اربیل برای آن بود که رژیم جعلی صهیونیست اخیراً از این مکان‌ها علیه ایران اسلامی شرارت انجام می‌داد.

وی بیان کرد: جهانیان بدانند جمهوری اسلامی هرگز اجازه نمی‌دهد که صهیونیست‌ها در حوزه پیرامونی کشورمان نفوذ و لانه کنند و امنیت ملی ایران را به چالش کشند.

امام جمعه گلستان ابراز داشت: موشک‌هایی که لانه‌های صهیونیست‌ها را در مرکز جاسوسی موساد ویران کرد، دل مؤمنان را گرم و خیانت خائنانی را که به آن‌ها اجازه دادند در خاک عراق مستقر شوند فاش کرد.

نورپور در پایان ضمن تسلیت رحلت مرجع تقلید و عالم ربانی آیت الله سیدمحمدعلی علوی‌ گرگانی خاطرنشان کرد: آیت علوی گرگانی عالمی مردمی، انقلابی و بسیار متواضع و حامی ولایت فقیه بود.

دشمنان اسلام در صورت شرارت سیلی می‌خورند

حجت الاسلام و المسلمین حسن لزومی امام جمعه پاکدشت نیز در خطبه‌های این هفته با اشاره به میلاد پرنور حضرت ولی عصر(عج) و تبریک به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران، اظهار داشت: میلاد پربرکت امام عصر(عج) در جمعه آخر سال 1400 حکایت زیبای بهار اندر بهار شده لذا بهتر است کینه‌زدایی کرده و کدورت‌ها را از بین ببرید و با دل‌های صاف به سال جدید وارد شوید.

وی در ادامه به حمله موشکی ایران به 2 نقطه نظامی در اربیل عراق اشاره کرد و گفت: در آن دو منطقه بحث تجهیز ضدانقلاب‌ها انجام می‌شد، اسلام می‌گوید اگر کسی به شما ظلم کرد، مقابله کنید لذا کشور ما نیز عین دستور اسلام عمل کرد و دشمنان اسلام در صورت شرارت، سیلی می‌خورند.

امام جمعه بندرعباس: کشورهای منطقه نمی‌توانند با اتکا رژیم صهیونیستی امنیت خود را تامین کنندامام جمعه اهل سنت ارومیه: فرهنگ عفو و بخشش باید در جامعه گسترش یابدامام جمعه کاشان: نظام توزیع عادلانه کشور نیاز به متحول شدن دارد

امام جمعه پاکدشت در ادامه اضافه کرد: این حرکت نیروهای سپاه پیامی شفاف برای دشمنان اسلام به‌ویژه آمریکا و اسرائیل دارد که اگر مشکلی برای مردم ایران ایجاد کنید با خاک یکسان می‌شوید.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.