1400072118252485223814194

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در پردیس/ 63 سارق دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با دستگیری ۶۳ نفر سارق و ۱۵۲ نفر معتاد متجاهر برگزار شد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، سرهنگ بهزاد عبدیان با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی اظهار داشت: این طرح با به کارگیری و مشارکت کلیه نیروها با هدف پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز با هماهنگی مرجع قضایی به صورت ضربتی در هفته دوم ماه جاری به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به دستاورد این طرح افزود: پلیس پردیس موفق به کشف کالای قاچاق به ارزش 11 میلیارد ریال، کشف 6 کیلو و 37گرم انواع مواد مخدر، دستگیری 11 نفر خرده فروش، جمع‌آوری 152 نفر معتاد متجاهر، دستگیری 4 نفر اراذل و اوباش و کشف 2 قبضه سلاح جنگی و 2 قبضه سلاح شکاری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در ادامه گفت: در این طرح 53 دستگاه موتورسیکلت و خودرو متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند که نداشتن پلاک، حرکات نمایشی، تغییر در صدای وسیله نقلیه، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، پلاک مخدوش و رانندگی خطرناک از دلایل عمده توقیف این وسایل نقلیه بود.

کلاهبردار میلیاردی با ترفند وعده اشتغال در شرکت‌های پارس جنوبی دستگیر شددستگیری کلاهبرداری با 80 شاکی در استان ایلامدستگیری 409 متهم در شهرستان ری

عبدیان ادامه داد: 63 نفر سارق و یک نفر سارق زورگیر دستگیر، 47 فقره سرقت، 11 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی نیز کشف و 5 نفر در زمینه امور امنیتی دستگیر شدند.

وی افزود: هدف پلیس از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان است و نیروهای پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس بیان کرد: از شهروندان درخواست و انتظار داریم که ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت و غیره هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش بدهند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.