1400082215363327424042124

اجساد مفقودان حادثه سیلاب مشهد پیدا شد

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: با پیدا شدن دو جسد دیگر مجموعا هر سه تن از مفقودشدگان تبعه کشور عراق در حادثه دیروز سیلاب مشهد پیدا شدند.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سید رسول زارع در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارداشت: با پیدا شدن پیکر دو نفر دیگر از سه مفقود تبعه عراقی حادثه سیلاب مشهد عملیات جستجو به پایان رسید.

وی افزود: در قالب عملیات جست و جو که از صبح امروز آغاز شده بود در مجموع جسد سه نفر با همکاری نیروهای امدادی در گلهای ناشی از سیلاب در محل‌هایی با فاصله از هم پیدا شد.

جزئیاتی از کشته و مفقود شدن خودرو مسافران عراقی در مشهد /عملیات جست‌و‌جوی مفقودان ادامه داردتازه‌ترین اخبار از بارش‌ها در استان خراسان رضوی| 6 عراقی و یک ایرانی جان خود را از دست دادند/ 3 نفر مفقود شدندآخرین اخبار از جزئیات سیلاب در شهرستان‌های فارس/ خسارت سنگین به تاسیسات آبرسانی 5 شهر و 101 روستا‌

عصر دیروز یک دستگاه ون مشهد در روستای چنارک واقع در نزدیکی مشهد با 13 مسافر تبعه کشورعراق گرفتار سیلاب شد که بر اثر این حادثه و غرق شدن خودرو در سیلاب هفت تن از سرنشینان جان باختند، سه نفر مصدوم و سه نفر مفقود شدند که عملیات جست و جوی مفقودشدگان به علت حجم زیاد آب و تاریکی هوا شب گذشته متوقف شد.

انتهای پیام/282

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.