1400090714365796724152634

استاندار آذربایجان شرقی: نگاه مسئولان به بازآفرینی شهری باید اورژانسی باشد‌

گروه استان‌ها ـ استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ظرفیت‌های بازآفرینی باید با نهضت ملی مسکن همسو باشد، گفت: نگاه مسئولان به بازآفرینی شهری باید اورژانسی باشد‌.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان با محوریت شهر تبریز و با حضور استاندار آذربایجان ‌شرقی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، شهردار تبریز، مدیرکل راه ‌و شهرسازی و جمعی از کارشناسان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) برگزار شد.

عابدین خرّم در این نشست با بیان اینکه ظرفیت‌های بازآفرینی باید با نهضت ملی مسکن همسو باشد، اظهار داشت: بخشی از نگاه متولیان و مسئولان به بازآفرینی شهری باید اورژانسی بوده و محدوده‌های پرخطر در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سکونت مطمئن دست یابند.

استاندار آذربایجان‌ شرقی ادامه داد: هنر مدیریت قبل از بحران این است که با فعال‌سازی ظرفیت‌های بازآفرینی شهری، از بحران‌های پس از زلزله احتمالی بکاهد.

ستاد بازآفرینی بافت فرسوده شهری در سمنان تشکیل شودطرح بازآفرینی شهری در محله "هادی‌آباد" قزوین سبب کاهش جرائم می‌شود4 هزار واحد مسکونی فرسوده در استان قزوین بازآفرینی می‌شوندمعاون وزیر راه و شهرسازی در قزوین: نرخ بازآفرینی بافت فرسوده در کشور 10 برابر می‌شود

خرّم همچنین به معاونت عمرانی، اداره‌کل راه ‌و شهرسازی و شهردار تبریز ماموریت داد تا مطالعات دقیقی در راستای انتقال واحدهای مسکونی و درجاسازی مناطق فرسوده انجام دهند و پروژه‌های پیش‌بینی شده با به‌کارگیری ظرفیت‌های ملی و استانی عملیاتی شود.

مدیرکل راه ‌و شهرسازی استان در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارشی از محدوده‌های بازآفرینی، تعداد واحدها و پروژه‌های برنامه‌ریزی شده، گفت: 88 هکتار از حاشیه تبریز به دلیل مخاطرات احتمالی در اولویت جابجایی قرار دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و شهردار تبریز هم ضمن تاکید بر فعال‌تر شدن ستاد بازآفرینی، به ضرورت پیوست اجتماعی و توجیه اقتصادی طرح‌های بازآفرینی و همچنین ارزش افزوده خانوارها اشاره کردند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.