140012252154390124994054

استاندار تهران: معضل آرادکوه باید به‌صورت فنی و کارشناسی برطرف شود

گروه استان‌ها – استاندار تهران خطاب به فرماندار جدید شهرستان ری گفت: معضل آرادکوه باید به‌صورت فنی و در فضایی کارشناسی موردبررسی قرار گیرد زیرا که مسئله مردم است و زیرساخت آن مربوط به ۵۰ سال پیش بوده است.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، محسن منصوری استاندار تهران شامگاه چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان ری ضمن تقدیر از زحمات فرماندار پیشین ری اظهار داشت: در اویل خدمت در این دوره از دولت از ما خواستند که جابه‌جایی فرماندار ری را به تعویق بیندازیم و در تغییر تعجیل نکنیم که انجام شد.

وی افزود: حمید زمانی را از متن فعالیت‌های انقلابی و مبارزه با برخی جریان‌های سیاسی می‌شناسم و بهترین انتخاب برای شهرستان ری است زیرا که معتقدیم که ایشان می‌تواند محور وحدت و تحول در شهرستان ری باشد و معتقدیم که در پایان مسئولیت با کارنامه‌ای قابل قبول این مسئولیت را تحویل خواهد داد.

استاندار تهران در ادامه گفت: فرماندار جدید شهرستان ری سال‌ها کار عمیق و دقیق فرماندهی کردند و در تأمین امنیت بسیار مجاهد هستند و سال‌ها معاون سیاسی فرماندار ری بوده و همچنین برای پشتیبانی گروه‌های جهادی و خیریه‌ها تلاش کرده است.

منصوری تأکید کرد: در بارگاه حضرت عبدالعظیم (ع) عهد می‌بندیم که به اصول نظام پایبند باشیم و توسل به اهل‌بیت (ع) مبنا و محور توفیق ما است.

وی ابراز داشت: از زمانی درخواست دارم در درجه نخست جوان‌گرایی را در دستور کار قرار دهد و در حوزه بخشداری‌ها نیز این جوان‌گرایی اعمال شود.

استاندار تهران ادامه داد: از ری باید صدای یکپارچگی و واحد به گوش برسد زیرا که همگرایی موضوع اساسی است که فرماندار فعلی نیز در آن تبحر دارند.

منصوری بیان کرد: در برخی از دستگاه‌ها ضعف‌های داریم که باید رسیدگی شود، کم و کاستی‌ها را می‌دانیم و با این حال مسئولیت را پذیرفتیم و به فضل خداوند می‌توانیم عدالت را پیاده کنیم.

وی با بیان اینکه باید برای رفع مشکلات مردم حریص باشیم تصریح کرد: در بسیاری مواقع مردم‌داری و بین مردم بودن هزینه‌ای ندارد و باید کار میدانی انجام دهیم و مشکلات مردم شهرها و روستاها را برطرف کنیم.

استاندار تهران بیان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه کاره در اولویت قرار گیرد و متعهدانه و مسئولانه به پایان برسد زیرا که در واقع باید به این موضوعات به‌صورت فنی نگریسته شود. برخی اوقات بی‌نظمی و اقدامات غیر فنی در پروژه‌های دولتی مطرح است که باید از این گونه موضوعات جلوگیری شود.

منصوری با اشاره لزوم برطرف کردن مسئله مردم بیان کرد: معضل آرادکوه باید به‌صورت فنی موردبررسی قرار گیرد و گام‌به‌گام با یک مطالعه باید به این معضل در فضایی کارشناسی برطرف شود زیرا که معضل و مسئله مردمی است.

استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: جلسات متعددی با شهردار تهران داشتیم و با توجه به این که زیرساخت این مرکز پسماند مربوط به 50 سال پیش است باید مورد توجه قرار گیرد تا این معضل و درخواست مردم برطرف شود.

در پایان این مراسم حمید زمانی اظهار داشت: توفیق خدمت در ملک ری را در آستانه میلاد امام زمان (عج) پیدا کردم و از این اعتماد استاندار تهران سپاسگزاری می‌کنم.

وی با بیان اینکه خود را سرباز ولایت‌فقیه می‌دانم گفت: حسن و قبح هر موضوعی منوط به تأیید و تکذیب ولایت‌فقیه است لذا اگر موضوعی را تأیید کنند قطعاً حسن ما و در صورت تکذیب قبح محسوب خواهیم کرد.

1700 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان ری کشف شد247 نفر مجرم در شهرستان ری دستگیر شدندفرمانده انتظامی شهرستان ری: سارقان سنگ قبور بهشت زهرا(س) دستگیر شدند

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: تمامی اقشار شهرستان ری آماده باشند زیرا که به فرمایش رهبر معظم انقلاب فرصت تربیت نسل‌های آینده است و در مکتب ما نا امیدی راهی نخواهد داشت.

زمانی در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان ری جایگاه افراد حزب‌اللهی، مدیر و پای‌کار است که با توسل به اهل‌بیت و حضرت عبدالعظیم (ع) راه خود را پیدا کرده که در خدمت علما امکان خدمات‌رسانی را به مردم تسهیل خواهند کرد.

گفتنی است در این مراسم حمید زمانی به‌عنوان فرماندار ویژه شهرستان ری معرفی و از زحمات حسین توکلی کجانی قدردانی شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.