4bz

بازار مانتو ایثار کجاست؟ معرفی + راه‌های دسترسی

بازار مانتو ایثار

بازار مانتو ایثار کجاست؟ مشهد به عنوان پایتخت مذهبی کشور به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا (ع) هر ساله پذیرای زائران بسیاری از سراسر نقاط ایران و جهان است. در این شهر قدیمی علاوه بر حرم مطهر رضوی جاذبه های گردشگری و اماکن تفریحی متعددی وجود دارد که نظر گردشگران بسیاری را به خود جلب نموده اند.

خرید جز جدانشدنی و لذت بخش هر سفری است. در مشهد نیز مراکز خرید متعددی وجود دارد که بازدید از آن ها برای بانوان می تواند بسیار لذت بخش باشد مخصوصا اگر مراکز خریدی باشند که یک کالا مانند مانتو یا کیف و کفش را به صورت اختصاصی از برندهای متنوع با بهترین کیفیت و طرح و رنگ ارائه دهند.

بازار مانتو خیابان ایثار یکی از همین مراکز است که بازدید و خرید از آن می تواند تجربه خاص و متفاوتی باشد. اگر می خواهید با بازار مانتو ایثار بیشتر آشنا شوید تا پایان با مجله مستر بلیط همراه باشید.

تاریخچه بازار مانتو ایثار 

تاریخچه بازار مانتو ایثار

خرید مانتو و لباس های مجلسی برای بانوان بسیار اهمیت دارد و همواره در جستجو بهترین و شیک ترین مانتوهای سال هستند. به همین دلیل در شهر مشهد مراکزی را به صورت اختصاصی به ارائه مانتو اختصاص داده اند که بانوان سخت پسند در سفر کوتاه خود به مشهد بتوانند به راحتی آن ها را بیابند و بتوانند مانتو مد روز مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری نمایند.

بازار مانتو خیابان ایثار بزرگ ترین مرکز فروش مانتو در مشهد است که طرفداران بسیاری دارد. تنوع طرح و رنگ مانتوهایی که در مغاز های این خیابان عرضه می شوند به حدی زیاد است که می تواند رضایت هر نوع سلیقه ای را جلب نماید.

در خیابان ایثار مشهد که به راسته مانتو فروشان مشهد شهرت دارد مغازه های کوچک و بزرگ متعددی و همچنین مراکز خریدی وجود دارد که فقط ارائه دهنده مانتو هستند اما در میان تمامی آن ها مرکز خرید ایثار محبوبیت بیشتری دارد.

این مرکز خرید ارائه دهنده انواع مانتوهای مجلسی، اداری و اسپرت با بهترین کیفیت ممکن است. از رو محال است که بانوان از این مرکز خرید بازدید کنند و دست خالی خارج شوند.

برای رزرو هتل در مشهد مستر بلیط می تواند گزینه مناسبی باشد که می توانید با کمک آن رزروتان را در کمترین زمان انجام دهید. نقشه و معرفی بخش های مختلف

نقشه و معرفی بخش های مختلف

مرکز خرید ایثار واقع در خیابان ایثار بزرگ ترین و مشهور ترین مرکز خرید مانتو در مشهد است که سخت پسند ترین افراد نیز قطعا با مراجعه به آن می توانند مانتو مورد پسند خود را پیدا کنند و خریدی رضایت بخش را تجربه نمایند.

این مرکز خرید دارای چند ویژگی خاص است که آن را از سایر مراکز خرید مانتو در مشهد متمایز و منحصر به فرد نموده است که از جمله این ویژگی ها می توان به داشتن فاصله بسیار کم با حرم مطهر رضوی، تنوع بالا اجناس از نظر کیفت و طرح و رنگ، تنوع بی نظیر در قیمت، قیمت های مقرون به صرفه و … اشاره نمود.

از این رو تمامی افراد با هر بودجه و سلیقه ای می توانند به این مرکز خرید مانتو مراجعه کنند و خریدی به یاد ماندنی را تجربه نمایید. جالب است که بدانید اگر به مرکز خرید ایثار برای خرید مانتو مراجعه نمایید می توانید خرید شلوار و روسری را نیز انجام دهید و با صرف هزینه مناسبی جدید ترین و شیک ترین ست های روز را خریداری کنید.

به شما بانوان عزیز پیشنهاد می کنیم که اگر با تهیه بلیط قطار مشهد و یا بلیط هواپیما و … سفری به این شهر زیبا داشتید ضمن زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) و بازدید از جاذبه های گردشگری مشهد حتما از بازار مانتو فروشان خیابان ایثار بازدید نمایید.

شرایط بازدید از بازار مانتو ایثار

شرایط بازدید از بازار مانتو ایثار

که در تمامی روزهای سال به جز ایام شهادت باز و فعال هستند. این مراکز خرید از ساعت 9 صبح تا اواخر شب مشغول به فعالیت و پذیرای بازدید کنندگان هستند. برای بازدید از مغازه های خیابان ایثار مشهد به زمانی حدود 2 الی 3 ساعت نیاز ساست.

آدرس و نحوه دسترسی با وسایل مختلف

بازار مانتو خیابان ایثار در خراسان رضوی، مشهد، بلوار طبرسی جنوبی، بین خیابان های اصلی مفتح و علیمردانی واقع شده است. برای دسترسی به این خیابان می توان از مترو و اتوبوس های درون شهری استفاده نمود.

همچنین با استفاده از تاکسی های درون شهری و خودروهای اینترنتی مستر بلیط نیز امکان دسترسی به خیابان ایثار مشهد وجود دارد. اما با توجه به اینکه این خیابان هیچگونه پارکینگی برای پارک خودروها ندارد بهتر است که از مراجعه با خودرو شخصی به این خیابان بپرهیزید و مانع از ایجاد ترافیک در این منطقه از شهر مشهد شوید.

نوشته بازار مانتو ایثار کجاست؟ معرفی + راه‌های دسترسی اولین بار در مجله مِستر بلیط. پدیدار شد.

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.