1401051416163710325820024

بازدید فرمانده کل سپاه از مناطق سیل‌زده فیروزکوه/سردار سلامی: تا آخر کنارتان هستیم + فیلم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مناطق سیل‌زده شهرستان فیروزکوه بازدید کرد و پس از بررسی وضعیت و میزان خسارات ناشی از سیل در جمع مردم منطقه حاضر شد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از فیروزکوه، سردار حسین سلامی در بازدید از مناطق سیل زده فیروزکوه اظهار داشت: از زحمات استاندار تهران که حدود 8 روز است در مناطق سیل زده حضور دارند و دیگر فرمانداران و فرمانده سپاه و گروه‌های جهادی و نیروهای امدادی و غیره تشکر می‌کنم.

وی افزود: این حادثه تجربه اول ما نیست، حادثه‌هایی مثل زلزله بم، سرپل ذهاب و دیگر نقاط، سیل‌هایی مثل خوزستان و… را پشت‌سر گذاشته‌ایم، عشقمان به کمک در این مسئله کامل است یعنی این نیست که شما را رها کنیم.

فرمانده کل سپاه بیان کرد: حادثه‌ای اتفاق افتاده است که قبلا‌ هم تجارب مثل آن را داشتیم و با مدیریت از آن عبور کردیم و همکاران ما از همه ارگان‌های مرتبط همه در صحنه حضور دارند و تا آخرین لحظه که نیاز باشد همه حاضر خواهند بود.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه تا ساماندهی زندگی شما در کنارتان هستم، افزود: به شما قول می‌دهیم تا آخرین لحظه خروج از این گل و لای و ان شاءالله زندگی عزیزانمان سامان پیدا نکند کنارتان حضور داشته باشیم و محل حادثه را ترک نکنیم.

گسیل امکانات نفت به مناطق سیل‌زده فیروزکوه/اعزام دستگا‌های لجن‌کش نفتی برای تسریع در امدادرسانیسیل با فیروزکوه چه کرد؟/ فرماندار: شرایط هنوز هم بحرانی است + فیلمتشییع پیکر 8 قربانی سیلاب در مزداران فیروزکوه برگزار شد + تصویر

فرمانده کل سپاه همچنین با اشاره به اینکه هیچ چیزی به غیر از آرامش شما آرزوی ما نیست، خاطرنشان کرد: استان و سپاه همه امکانات خود را بسیج کرده و باز هم از موسسات و وزارتخانه‌ها پیگیر هستیم، البته اکنون با توجه به اینکه محیط محدود است امکان اضافه کردن تجهیزات بیشتر وجود ندارد، چیزی که به ما کمک می‌کند صبر و حوصله شما است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.