1399072409535911221441024

بازرسی‌ از صنوف در "بهارستان" تشدید شد + فیلم

گروه استان‌ها – دستگاه‌های نظارتی و قضایی در شهرستان بهارستان به منظور اجرای طرح "نظارت بر قیمت کالاهای اساسی" واحدهای صنفی را رصد و بازرسی می‌کنند.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، در راستای بررسی کنترل بازار و توزیع کالاهای اساسی و دولتی در اصناف بازدید میدانی از برخی واحدهای صنفی مجاز و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و کسبه انجام شد.

در این بازدید میدانی اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان بهارستان به همراه هشت اکیپ از بازرسین اتاق اصناف و صمت در شهرهای بهارستان حضور یافتند تا قیمت و کیفیت و بهداشت کالاهای اساسی را ارزیابی و بررسی کنند.

در این بازدید عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان بر بررسی و رصد بازارهای شهرستان تأکید کرد و اظهار داشت: نظارت بر کنترل بازار توسط گشت‌های خودرویی و بسیج اصناف با جدیت ادامه دارد.

وی افزود: نظارت به نحوه توزیع کالاهای اساسی که با تدابیر ویژه دولت در اختیار عاملان توزیع برای رسیدن به دست مردم و مصرف‌کنندگان با قیمت مصوب بسیار حائز اهمیت است.

طرح ویژه بازرسی عید نوروز و ماه مبارک رمضان در استان لرستان اجرا می‌شود11 پرونده ویژه عطاری‌های متخلف در کاشان تشکیل شد/ 100 مرحله بازرسی از سطح شهرزیر و بم توزیع موادغذایی کردستان در عید 1401 بررسی شد/ بازرسی از بازار 61درصد کاهش یافت

فرماندار شهرستان بهارستان با بیان اینکه با متخلفان و گران‌فروشان برخورد قانونی می‌شود گفت: تعزیرات حکومتی نباید مماشاتی با کم فروشان و گران‌فروشان داشته باشد. توزیع مرغ دولتی در محلات کم برخوردار شهرستان باید با جدیت دنبال و عوامل و مباشرین توزیع کالاهای اساسی بیشتر در مناطق محروم حضور داشته باشند.

فرماندار بهارستان خاطرنشان کرد: در تأمین کالاهای اساسی و بازارهای بهارستان هیچ کمبودی وجود ندارد و مهم‌ترین مسئله کنترل قیمت و رصد بازار است.

انتهای پیام/ن/ی

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.