1399112118143212322204884

باند سارقان موبایل قاپ در رباط‌‌کریم متلاشی شد

فرمانده انتظامی رباط‌کریم از شناسایی و انهدام یک باند ۳ نفره موبایل قاپ در این شهرستان خبر داد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط‌‌کریم، سرهنگ علی زنگنه با اشاره به شناسایی سارقان موبایل قاپ اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل قاپی در شهرستان رباط کریم، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی رباط کریم با اقدامات فنی و تخصصی و راه‌اندازی گشت‌های نامحسوس، یک باند 3 نفره را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم در ادامه گفت: متهمان در تحقیقات اولیه پلیس به 10 فقره سرقت در شهرستان رباط کریم اعتراف کردند که تحقیقات و بازجویی تکمیلی جهت کشف سرقت‌های بیشتر از این باند همچنان ادامه دارد.

دستگیری بازیکن پیشین بارسلونا توسط پلیس بعد از درگیری فیزیکی + عکسدو باند سارقان زورگیر در دزفول دستگیر شدندعاملان کلاهبرداری از 100 شهروند قمی دستگیر شد

زنگنه در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند خاطرنشان کرد: تعامل بین مردم و پلیس موجب به وجود آمدن امنیت پایدار خواهد شد و از شهروندان درخواست می‌شود حتی‌الامکان در اماکن عمومی و معابر از گوشی تلفن همراه خود استفاده نکنند و هرگونه موارد مشکوک از اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلاف‌کار را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.