1401030712522410625409444

برنامه‌های دهه کرامت با شعار "دهه کرامت؛ خدمت کریمانه و جهاد عالمانه" برگزار می‌شود

گروه استان‌ها – بزرگداشت دهه کرامت با شعار "دهه کرامت؛ خدمت کریمانه و جهاد عالمانه" با هدف جریان‌سازی فرهنگی در جشن‌ها، فعال کردن ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌ها، تبیین واقعیات و ترویج روحیه شادی و امید برگزار می‌شود.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، نشست هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت ظهر امروز در تالار شیخ کلینی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و نهادها برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر با اشاره به برخی کم‌کاری‌ها در حوزه فرهنگ اظهار داشت: دستگاه‌ها و نهادها باید همواره در برگزاری برنامه‌های فرهنگی مکمل یکدیگر باشند و از این طریق به دستاوردهای مثبت انجام اعمال فرهنگی کمک کنند که نمونه بارز آن اجرای سرود "سلام فرمانده" است که جریان خوبی را در کشور و حتی در عرصه بین‌الملل ایجاد کرده است.

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه‌های دهه کرامت گفت: باید نسل جوان را در برنامه‌ها و جشن‌های دهه کرامت به آینده انقلاب و نظام امیدوار کنیم، همان‌گونه که مقام معظم رهبری تمام تلاششان در سخنرانی‌های مختلف این است که مردم را به آینده انقلاب امیدوار کند.

در ادامه عباس سلیمی با اشاره به شعار دهه کرامت در سال 1401 "خدمت کریمانه، جهاد عالمانه" اظهار داشت: با مشاهده تلاش مسئولان در حوزه‌های مختلف، روح امید و نشاط در مردم دمیده می‌شود.

همچنین حجت‌الاسلام حبیب ارزانی رئیس کانون مساجد کشور نیز در این نشست از فعالیت 15 ساله شورای دهه کرامت خبر داد و گفت: تمامی افرادی که در این شورا فعالیت می‌کنند از عمق جان هزینه می‌کنند.

وی به پیش‌بینی 100 ها برنامه در بقاع متبرکه حضرت معصومه (س)، امام رضا (ع) و شاه‌چراغ (ع) اشاره کرد و افزود: هزاران برنامه نیز از سوی نهادهای مردمی و دولتی در دهه کرامت در سطح کشور برگزار خواهد شد.

50 ویژه برنامه با محوریت معرفت‌افزایی دهه کرامت در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود‌برنامه‌های آستان قدس رضوی در دهه کرامت/ آمادگی میزبانی کریمانه از زائران میلیونی امام رضا(ع) + فیلمآغاز طرح شبکه همیاران مردمی دولت در بخش راهداری همزمان با دهه کرامت

رئیس کانون مساجد کشور به جمع‌آوری 150 میلیارد تومان کمک‌های مردمی برای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت اشاره کرد و برنامه‌های شاخص پیش‌بینی‌شده برای این دهه را 2 جشن دختران روح‌الله در مرقد امام خمینی (ره) و دختران آفتاب با اجتماع 6 هزارنفری دختران در حرم حضرت معصومه (ع) همزمان با روز میلاد مسعود حضرت فاطمه معصومه (س) مطابق با اول ذیقعده برشمرد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.