4363303

تأکید وزیر خارجه سابق آمریکا بر حمایت از اغتشاشات در ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی‌ان‌ان، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه سابق آمریکا در ادامه حمایت‌های واشنگتن از اغتشاشات ایران، مدعی شد که به همکاری با حکومت جمهوری اسلامی ایران، هیچ امیدی نیست!

پمپئو مدعی شد که هیچ دلیلی وجود ندارد که آمریکا به مذاکره یا همکاری با دولت ایران ادامه دهد؛ کاری که به گفته وی، دولت جو بایدن، رئیس جمهور کنونی آمریکا برای این منظور تلاش می‌کند.

پمپئو با اشاره به دوران حضورش در سمت وزیر خارجه آمریکا در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور، اذعان کرد که دولت قبلی آمریکا هم تمام تلاش خود را برای حمایت از اغتشاشات و ادامه‌دارکردن آنها به کار برده است.

وی در ادامه حمایت‌های آشکار دولتمردان آمریکا از اغتشاشات ایران مدعی شد: رویکرد ما با تاکید صریح بر اینکه مردم ایران باید مورد حمایت همه‌جانبه قرار گیرند، آغاز شد. پمپئو در ادامه با ملتهب جلوه دادن شرایط داخلی ایران، مدعی شد که دولت بایدن و جهان باید همچنان به محکوم کردن تهران ادامه دهد.

به‌دنبال درگذشت مهسا امینی در ۲۵ شهریورماه، دولتهای آمریکا، کانادا و شماری از کشورهای غربی با اتخاذ مواضعی خصمانه و مداخله‌جویانه و با ادعای دفاع از حقوق بشر، تحریم‌های گسترده‌ای را علیه ایران اعمال کرده و با فضاسازی و ملتهب نشان دادن شرایط داخلی ایران، اقدام به زنده نگه داشتن اغتشاشات با تنفس مصنوعی کرده‌اند!

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.