4366858

تلاش طلاب جهادگر حوزه امام خمینی درآبرسانی به روستای شیرین آب

حجت الاسلام حسن مرادی مدیر مؤسسه جهادی بلاغ مبین و مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: دهه اول ماه محرم طلاب حوزه علمیه امام خمینی (ره) در گرمای پنجاه درجه خوزستان فعالیت جهادی خود را به منظور آبرسانی به روستای شیرین آب آغاز کردند. بر همین اساس بیش از دو کیلومتر از خط آب شش کیلومتری در این بازه زمانی احداث شد.

مدیر مؤسسه جهادی بلاغ مبین به تبیین اهداف این اقدام جهادی پرداخت و گفت: هدف از این فعالیت جهادی رسیدن آب به روستای شیرین آب بود، روستایی که علی رغم اسم زیبایش، دسترسی به آب شیرین نداشت. بر همین اساس بعد از دهه اول محرم، اهالی و بومی‌ها کار را دنبال کردند و طلاب نیز در تهران با پشتیبانی از این اقدام پیگیر جمع آوری کمک‌های مردمی شدند.

مرادی در ادامه بیان داشت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته کار آب رسانی در ایام فاطمیه به اتمام رسید و مهریه حضرت زهرا سلام الله علیها با یاد ایشان به دست مردم این خطه رسید و اهالی این روستا از نعمت آب شیرین بهره مند شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این فعالیت قریب به ۶۰ طلبه جهادگر به فعالیت جهادی مشغول بودند. لازم به تاکید است هر سال طلاب مدرسه علمیه امام خمینی به مدت ۱۰ روز به مناطق محروم اعزام می‌شوند تا به صورت آتش به اختیار تا حد امکان به رفع مشکلات مردم مناطق محروم بپردازند.

تلاش طلاب جهادگر حوزه امام خمینی درآبرسانی به روستای شیرین آب

تلاش طلاب جهادگر حوزه امام خمینی درآبرسانی به روستای شیرین آب

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.