1401011414385511225077914

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع): کارهای گذشته را با قوت و قدرت ادامه می‌دهم

گروه استان‌ها – تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) گفت: بنای من بر این است که کارهای گذشته را با قوت و قدرت ادامه دهم و اگر در مواردی نیاز به حمایت بیشتر باشد برای اینکه کارها به حد کمال برسد از هیچ تلاشی دریغ ننمایم.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری و به نقل از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، نخستین جلسه شورای معاونین آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با تولیت جدید آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر در این نشست که مدیران کل بخش‌های مختلف آستان مقدس نیز حضور داشتند با بیان اینکه، خدای متعال را برای توفیق خدمتگزاری به این آستان مقدس، شاکرم اظهار داشت: از رهبر معظم انقلاب برای عنایتشان و توفیقی که برای بنده فراهم کردند صمیمانه سپاسگزارم.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره آیت‌الله محمدی ری‌شهری، افزود: از این شخصیت بی‌نظیر بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، جز خوبی دیده نشد و کارهای بزرگی در بخش‌های مختلف به دست ایشان انجام گردید.

تولیت جدید آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در ادامه گفت: کارهایی که توسط ایشان انجام گردید، منشاء تحولات فراوانی شد مانند آنچه در حوزه علوم حدیث انجام و نیروهای لایقی تربیت شدند و نیز دانشگاه قرآن و حدیث و موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث که دانشجویان آن‌ها توانستند کرسی تدریس دانشگاه‌های مهم کشور را در اختیار بگیرند.

قاضی عسکر ابراز داشت: در کنار همه این‌ها، تهجد ایشان و انسشان با قرآن و ادعیه و حالات مختلفی که از ایشان در سفر دیدم، همه نشانگر این مسئله است که شخصیت کم‌نظیر و بسیار ارزشمندی را از دست دادیم.

وی تصریح کرد: بنای من بر این است که کارهای گذشته را با قوت و قدرت ادامه دهم و اگر در مواردی نیاز به حمایت بیشتر باشد برای اینکه کارها به حد کمال برسد از هیچ تلاشی دریغ ننمایم.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) افزود: در گذشته وقتی کاری به من محول می‌شد سعی می‌کردم کاری در حاشیه آن نپذیرم و توقع من هم از سایر عزیزان این است که تمام وقت و با قدرت کارها را دنبال و به نتیجه برسانند.

قاضی عسکر با اشاره به اهمیت انضباط اداری و انضباط مالی و بهره‌وری مناسب از همه ظرفیت‌ها و امکانات تذکرات لازم را ارائه کرد و گفت: این‌ها حساسیت‌های من است و توقع دارم، اهتمام همکارانم هم نسبت به‌دقت در انضباط اداری و مالی قابل مشاهده باشد.

وی گفت: من همیشه در دسترس مردم و همکارانم بوده‌ام و الان هم هستم و از هرگونه انتقاد و پیشنهاد استقبال می‌کنم و انتظار دارم همین رویه با صفا و صمیمیت و سربلندی در سایر بخش‌های مجموعه هم ادامه پیدا کند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی اظهار داشت: باید هزاران بار شکر گذار خدای بزرگ باشیم که خداوند توفیق خدمتگزاری در این آستان را به ما عنایت کرده است و باید این افتخار را به نحوی کامل کنیم که همیشه مورد رضایت و خشنودی خود حضرت باشیم.

قاضی عسکر بیان کرد: مسئله احترام به زائران از امور بسیار مهم است لذا همکاران عزیز، خدام حرم و مسئولان انتظامات باید هرکسی که اینجا می‌آید از هر طبقه و سطح اجتماعی و حتی اتباع غیر ایرانی بدون هیچ تفاوتی نسبت به آن‌ها برخورد مهربانانه و ادب اسلامی کاملاً رعایت گردد و همه را به دیده احترام و تکریم و ادب ببینیم و حتی اگر برخورد ناشایسته‌ای هم صورت گرفت، آن را در مقابل نادیده گرفته و مقابله به مثل نکنیم.

قاضی عسکر: انجام و تکمیل پروژه‌های فرهنگی و عمرانی در دستور کار آستان عبدالعظیم (ع) قرار گرفته استانتصاب تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی

در پایان تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) خاطرنشان کرد: مواردی که مقام معظم رهبری در حکمشان مرقوم فرموده‌اند را به‌عنوان اولویت تعیین می‌کنیم تا این آستان مقدس به‌عنوان مهم‌ترین پایگاه فرهنگی در استان تهران شناخته شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.