1401031818042089725495714

خادمین حرم حضرت معصومه(س) به عیادت بیماران بیمارستان شهرقدس رفتند + تصویر

گروه استان ها – همزمان با دهه کرامت خادمین آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) به شهرقدس آمده و ضمن عیادت از بیماران و اجرای ویژه برنامه‌ها، عطر زیارتی در شهر طنین انداز کردند.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرقدس، به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و ایام ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) خادمین آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در معیت پرچم متبرک حرم حضرت معصومه(س) به شهرقدس آمدند.

در آستانه ورود خادمین حرم حضرت معصومه(س)، خادمیاران رضوی شهرقدس همراه با پرچم حرم مطهر امام رضا(ع) به استقبال آمده و با ذکر صلوات خاصه و مدیحه سرایی در محفل شعر آیینی امام رضایی حاضر شده و با مدیحه سرایی و اجرای ویژه برنامه در جمع شاعران فضایی دلنشین ایجاد کردند.

همچنین با حضور در بیمارستان تامین اجتماعی 12 ضمن عیادت از بیماران و تجلیل از کادر درمان، با اهدای نبات تبرکی و اشعاری در مدح حضرت، برای شفای بیماران دعا کردند و با نواختن شدن زنگ زورخانه ولیعصر(عج) و طنین نام یاعلی(ع) ورزش های باستانی به اجرا درآمد.

قدرت اله‌کریمی رابط کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس ضمن تبریک و گرامیداشت ایام دهه کرامت و با اشاره به حضور خادمین حضرت معصومه(س) در برنامه‌ها و کاروان زیرسایه خورشید در برنامه‌ها، اظهار کرد: برنامه های ویژه ای به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و میلاد علی بن موسی الرضا(ع) توسط ستاد دهه کرامت برگزار شده که دیدار با خانواده معظم شهدا و تجدید میثاق با شهیدان و امام راحل(ره)، برپایی میزهای خدمت رضوی در مصلی نماز جمعه بخشی از برنامه های اجرایی بوده است.

اجتماع خادمیاران رضوی اصفهان به روایت تصویرگره ‌گشایی از کار مردم توسط خادمیاران رضوی قابل قدردانی استشرایط جذب خادمیاران در طرح "یاوران رضوی" اعلام شد

وی افزود: هر شب در مساجد منتخب شهر خادمیاران رضوی در معیت پرچم متبرک رضوی حضور یافته و با ذکر صلوات خاصه و مدیحه سرایی و توزیع بسته های تبرکی برنامه های فرهنگی و معنوی برگزار می کنند.

کریمی به برپایی چهارشنبه های امام رضایی در هر هفته، ایستگاه صلواتی، عیادت از بیماران و سایر برنامه های ویژه اشاره کرد و گفت: در آستانه ولادت امام رضا(ع) هیئت خدام الرضا شهرقدس افتتاح شده و در چهارشنبه هر ماه با حضور مادحین خادمیار و خادمیاران رضوی محفلی امام رضایی ایجاد خواهند کرد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.