4368178

راه یافتگان به مرحله نهایی مسابقات لیگ کاراته به مصاف هم می‌روند

محمد افسری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر افزود: مسابقات کاراته لیگ شهرستان تبریز با نام جام سرداران با حضور ۱۸ تیم در رده‌های سنی نوجوانان و نونهالان از ۲ هفته قبل استارت خورده و پس از برگزاری ۴۲ مسابقه بین تیم‌های نوجوانان (۱۲۶ بازی) و همچنین ۴۸ مسابقه بین تیم‌های نونهالان (۱۴۴ بازی) بین بازیکنان این رقابت به دیدار نهایی رسید.

رئیس هیأت کاراته آذربایجان شرقی عنوان داشت: فردا جمعه با برگزاری ۱۲ مسابقه بین تیم‌های نوجوانان (۳۶ بازی) و ۲۴ مسابقه بین تیم‌های نونهالان (۷۲ بازی) به فینال و رده بندی مسابقات می رسیم که با برگزاری ۴ دیدار مقام آوران این لیگ مشخص خواهد شد.

افسری با اشاره به اینکه ۲۲ داور در هر دور مسابقات به قضاوت پرداختند، اذعان کرد: مرحله نهایی مسابقات لیگ با حضور مسئولین خدوم، پیشکسوتان گرانقدر، مربیان زحمت کش و فعال، داوران شایسته و زحمتکش، بازیکنان پرتلاش و خانواده محترم برگزار خواهد شد.

وی همچنین یادآور شد: از بازیکنان، مربیان، داوران و همچنین بازیکنان و مربیان اردو نشین با اهدا مدال، کاپ، جایزه و لوح تجلیل بعمل خواهد آمد.

افسری با بیان اینکه برنامه‌های هیأت کاراته استان را به جد پیگیر هستیم، اظهار داشت: لیگ تیمی دختران نیز در هفته‌های آتی برگزار خواهد شد.

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.