1401020504070061725202204

روایتی از خلوت انس تهرانی‌ها در سومین شب قدر + تصویر

گروه استان‌ها- مردم استان تهران در سومین شب قدر در خلوت با معبود استجابت ندای "عجل الولیک الفرج" مهدی (عج) را طلب کردند.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، در سومین شب قدر مردم استان تهران به امید تقرّب به درگاه الهی با دل‌های آکنده از شور حسینی و مهر زینبی دست‌های توسل خود را با مدد گرفتن از مقربان درگاهش به آسمان بلند کردند تا "عجل لولیک الفرج" را در ندای "بک یا اللّه" طلب کنند.

مردم آمدند تا در آخرین شب قدر در کنار یکدیگر با همدلی استجابت دعای محبت و مهربانی را درخواست کنند تا به واسطه «الغوث الغوث»، طعم شیرین «خلصنا من النار» را بچشند و غبار دل در چشمه زلال معنویت بشویند و با زدودن زنگار دل، رنگ آسمانی به خود بگیرند تا در تقدیر یک ساله آینده خود استشمام معنویت را فریاد زنند.

فیلم| حقیقت شب قدر در بیانات استاد عالیآیت الله مکارم شیرازی: مردم در شب قدر برای حل مشکلات جهان اسلام دعا کنندفیلم| دستورالعمل سری استاد فاطمی‌نیا برای شب قدر

اینجا همه یک رنگ می‌شوند و قطرات اشک ضمانت می‌کند تا یک‌رنگی مهمان سفره دل‌هایشان شود، آری در این شب‌هایی که فرشتگان به زمینیان غبطه می‌خورند چرا که خداوند بی‌بهانه می‌بخشد و چه زیبنده‌ است خدایی که در توبه را تا سحر باز می‌گذارد تا زمین بسان عرش زیبا و وصف‌ناپذیر شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.