1400112216153914624746274

روایت خبرنگاران تسنیم از حماسه‌‌ حضور/ ایران قوی در 43 سالگی انقلاب/ عهد پایدار ملت در بهمن تماشاییِ 1400 + فیلم

گروه استان‌ها ـ مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سراسر کشور از ساعت ۹:۳۰ صبح در حدود ۱۵۰۰ شهر و ۳۰۰۰ روستای کشور آغاز شد.

– اخبار استانها –

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری تسنیم، یوم‌الله بیست و دوم بهمن، نقطۀ اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و بازتعریف حمایت 4 دهه از انقلاب اسلامی است. حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایۀ نشاط و امید و برای دشمنان ‌این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.

تقویم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران سرشار از روز‌هایی است که با دست توانگر ملتی قهرمان؛ در سایه پیروی از ولایت، لحظه‌شناسی و حضور حماسی به وقوع پیوست. یوم‌الله 22 بهمن 57 فتح الفتوح بزرگ مردمی است که پس از سال‌ها جهاد و قیام به بار نشست و همچون خورشیدی فروزان بر جهان غرق شده در ظلمات جهالت مدرن، تلألو یافت و جان‌های یخ زده از ظلم و استبداد را از زنجیر بندگی و اسارت استعمار و استکبار رهایی داد.گفتمان بی بدیل انقلاب اسلامی نه فقط برای ملت بزرگ ایران و جهان اسلام، بلکه به عنوان الگویی تمام عیار برای هویت بخشی به انسان معاصر، نقش آفرینی کرد و گام بلند و استوار عصر حاضر برای دستیابی به جامعه‌ای آرمانی و تمدن اصیل اسلامی است.

در چهل و سومین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی، سرفرازتر از همیشه با شعار محوری «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی و شهدای گلگون کفن؛ با بهره مندی پیوسته از شمیم قدسی اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) و تبعیت از، ولی فقیه زمان، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رکن رکین و اصل غیرقابل انکار در مسیر استمرار این حرکت الهی خواهد بود.

مردم ایران هر سال در ایام دهه فجر که رنگ و بوی شهر با سرودهای انقلابی و بنرهای رنگارنگ در خیابان ها و پرچم های سه رنگ در میادین شهرها جلوه خاصی پیدا می‌کرد، خود را برای برپایی جشن پیروزی و راهپیمایی 22 بهمن آماده می‌کردند اما امسال هم در جشن ملی 1400 قرار است جشنی متفاوت را تجربه کنیم و با توجه به این که در دو سال اخیر حضور ویروس کرونا را در اجتماعات پذیرفته‌ایم، قرار شده برای حفظ سلامتی مردم در شهرهای قرمز جشن واقعی نداشته باشیم و در فضای مجازی و به صورت خودرویی چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب را با شکلی متفاوت جشن بگیریم.

مردم انقلابی ایران، در 43 سال گذشته، تحت هر شرایطی به خیابان‌ها آمده‌اند و وحدت و انسجام خود را در پاسداری از ارزش های انقلاب به رخ جهانیان کشیدند اما امسال به علت شرایط کرونا، حسرت حضور در دل میلیون ها زن و مرد موج می‌زند. قرار است در متفاوت‌ترین 22 بهمن 43 سال اخیر، با حرکت نمادین خودروها و موتورها در خیابان‌های ایران و در برخی شهرها به صورت حضوری و بعضا بستر فضای مجازی جشن تولد انقلاب را گرامی بداریم.

انقلاب مردم ایران در گام دوم، مصمم‌تر به سوی آرمان‌های خود پیش می‌رود، دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب آن هم در شرایط تحریم، ایران عزیز را در بسیاری از حوزه ها جزء برترین های دنیا قرار داده است.

‌گزارش خبرنگاران تسنیم از سراسر کشور از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به صورت خودرویی حکایت دارد؛ امروز مردم آمده‌اند تا ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب، بر تداوم راه سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم تاکید کنند و با نصب پرچم‌های سه رنگ ایران بر خودروهای خود و در دست داشتن این پرچم ارزشمند، بار دیگر ‌اعلام کردند که دشمنان و توطئه‌گران با جنگ‌های، فرهنگی، نظامی و اقتصادی نخواهند توانست خللی در اراده پولادین مردم ایران ایجاد کنند.

براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، راهپیمایی 22 بهمن امسال در 1500 شهر و 3 هزار روستا برگزار می‌شود و 60 هزار مسجد و 40 هزار پایگاه بسیج میزبان برگزاری جشن‌های ایام دهه فجر در 44 طلوع انقلاب اسلامی خواهند بود.این مراسم در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی به صورت خودرویی و موتوری و در دیگر شهرها با تدبیر مسئولین استانی و حفظ تمام دستورالعمل‌های بهداشتی، به صورت محدود برگزار شد.

جلوه‌ای تماشایی از حضور باشکوه مردم لرستان در عید انقلاب

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، یوم الله 22 بهمن نمایشی از اوج ارادت قلبی ملت به نظامی است که 43 سال پیش در بحبوحه زمستانی سرد و تاریخی با بصیرت و شعوری انقلابی آن را برگزیدند و هرسال در این روز تکرار ناشدنی جلوه‌هایی باشکوه از تجدید میثاق خود را با حضور در خیابان‌ها و میادین به نمایشی باشکوه می‌گذارند تا دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند که هنوز ملت ایران بر آن عهد و میثاقی که بسته‌اند پایبندند و هیچ اراده‌ای را حریف جدایی ملت از نظام نیست.

با وجودی که اکثر شهرهای لرستان درگیر موج ششم کرونا نیز شده‌اند و بنا به اعلام و تاکید مسئولان، مراسم جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای حفظ سلامت مردم استان به صورت خودرویی و موتوری بود اما مردم تمامی شهرهای استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضوری حماسی و کم نظیر جلوه‌ای باشکوه از جشنی متفاوت و زیبا را در تاریخ کشور ثبت کردند تا همگان بدانند که این ملت همچنان بر عهد و میثاق خود استوارند و مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود چیزی از اراده و میل قلبی آنان به نظام جمهوری اسلامی نخواهد کاست.

امروز مردم ولایی و قدرشناس لرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت خودرویی و موتوری و در برخی نقاط با تجمع در میادین و خیابان‌های اصلی شهر با در دست داشتن پلاکارد و پرچم‌های جمهوری اسلامی، زن و مرد، پیر و جوان، دختر و پسر، همه و همه جلوه‌ای باشکوه و کم نظیر از برگزاری جشنی متفاوت را به نمایش گذاشتند.

پایتخت حسینیت بار دیگر پایبندی به نظام و انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت ‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، امروز زیر بارش برف و بوران مردم دارالارشاد و دارالامان استان اردبیل، همزمان با سراسر کشور حضور پرشور و باشکوه خود را در راهپیمایی روز 22 بهمن نشان دادند و خیابان‌های سرد و برفی با حضور مردم گرمای خاصی پیدا کرد که برگ زرینی را در تاریخ انقلاب اسلامی درخشان کرد.

در این اجتماع بزرگ مردمی، اقشار مختلف مردم اعم از بازاری، معلم، کارمند، کارگر، بسیجی، نظامی، روحانی، ورزشکار و اقشار مختلف مردم حضور دارند و راهپیمایی‌کنندگان با شعارهای الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت‌فقیه، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل مشت محکمی بر دهان استکبار زده و با آرمان‌های ارزشمند امام(ره)، تجدید بیعت کردند.

سربازان امام راحل همانند چهل و سومین سال گذشته در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور حضور یافته و استواری و پای‌بندی خود را به آرمان‌های نظام مقدس ایران اسلامی به اثبات رساندند، همان سربازانی که زمان پیروزی انقلاب اسلامی در شکم مادرشان بودند حالا رشیدانی دلاور و بزرگمردانی از جنس ایمان و تقوا هستند.

دارالارشادی‌ها با سردادن شعارهای انقلابی و مذهبی ضمن نمایش پای‌بندی خود به ارزش های انقلاب اسلامی و تبعیت از رهبری، انزجار خود را نسبت به دشمنان نظام به دنیا نشان می‌دهند و پوزه دشمنان و استکبار جهانی را به خاک می‌مالند چرا که بصیرت و ولایتمداری ملت ایران برای دشمنان قابل تحمل نیست.

کاشانی‌ها بار دیگر با آرمان های انقلاب تجدید بیعت کردند

به گزارش خبرگزاری تستیم از کاشان، راهپیمائی 22 بهمن مظهر اقتدار ملی، اقتدار ملت ایران، حضور مردمی و اراده و عزم ملی ملت ایران است که مرد و زن و پیر و جوان در همه‌ شرائط به خیابان‌ها می‌آیند و مردم دیار نخستین‌ها نیز هر یک با هدفی در این راهپیمایی خودرویی شرکت کردند.

دهه‌ فجر، آن آیینه‌یی است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد و اگر این آیینه نبود، باز هم مثل همان دوره‌های تاریک بایستی ما مینشستیم و اسمی از اسلام می‌آوردیم؛ 22بهمن در حیات تاریخی و ملی کشور و هدایت سرنوشت ملت ایران به سوی حق و صلاح نقش بزرگی داشته است.

دشمنان سعی می‌کنند انقلاب را از یاد مردم ببرند اما دهه فجر، انقلاب را به یاد مردم می‌آورد و تجسّم اراده و عظمت امام بزرگوار ماست و حضور مردم در روز یوم الله 22 بهمن بار دیگر نشان داد که مردم دارالمؤمنین کاشان همواره به پای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی می‌کنند.

حضور پر‌شور مردم مشهد مقدس در جشن باشکوه 43 سالگی انقلاب

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، تقویم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران سرشار از روز‌هایی است که با دست توانگر ملتی قهرمان؛ در سایه پیروی از ولایت، لحظه شناسی و حضور حماسی به وقوع پیوست. یوم الله 22 بهمن 57 فتح الفتوح بزرگ مردمی است که پس از سال‌ها جهاد و قیام به بار نشست و همچون خورشیدی فروزان بر جهان غرق شده در ظلمات جهالت مدرن، تلألو یافت و جان‌های یخ زده از ظلم و استبداد را از زنجیر بندگی و اسارت استعمار و استکبار رهایی داد.

امروز به‌وقت 22 بهمن، 43 سال بعد از انقلاب در جشن سالگرد پیروزی مردمی‌ترین انقلاب دنیا، همه آمدند نسل‌درنسل، اولی، دومی، سومی و نسل چهارمی‌های بعد از انقلاب، پیر و جوان زن و مرد تا بودنشان را فریاد بزنند.با وجود کاهش دمای هوا و سرمای زمستانی، مردم مشهد همچون سالهای گذشته قبل از موعد شروع مراسم راهپیمایی خود را به میدان 15 خرداد رسانده اند تا روز پیروزی خون بر شمشیر را هر چه باشکوه‌تر گرامی داشته و حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

جلوه شور و شعور انقلابی مردم شهرستان‌های استان تهران در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان تهران، مردم انقلابی استان تهران در بیست و دوم بهمن در سالروز جشن انقلابی برگ زرینی دیگری را در تاریخ انقلاب رقم زدند و با حضور با شکوه خودرویی سالگرد پیروزی انقلاب خود را جشن گرفتند.

به دلیل شیوع بیماری کرونا راهپیمایی به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد اما مردم در وسیله‌های نقلیه خود نیز پرچم ایران را همواره برافراشته نگاه داشتند.در این راهپیمایی مانند دیگر سال‌ها شاهد حضور مردم در تمامی سنین بودیم و این نشانه گر اهداف و آرمان‌های واحدی است که بین نسل‌های مختلف انقلاب وجود دارد.

امروز بعد از 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مردم به میدان آمدن و با سردادن شعارهای الله‌اکبر یک‌بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند.مردم غیور در شهرها و روستاهای استان تهران نیز با برگزاری راهپیمایی موتوری و خودرویی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفته و فریاد استکبارستیزی را سر دادند.

حماسه مردم نصف‌جهان در چهل و سومین جشن پیروزی انقلاب اسلامی‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، امروز در حالی نظاره‌گر این حرکت خودجوش و راهپیمایی خودرویی و موتوری مردمان دیار نصف جهان از مسیرهای راهپیمایی بودیم که همه با هم به عشق پرچم‌ سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در کنار یکدیگر همبستگی خود را اعلام کردند.

همه آمدند تا اثبات کنند که تا پای جان در کنار انقلاب و نظام اسلامی ایران هستند. اصفهانی‌ها خانوادگی در حالی که پرچم‌ ایران و عکس بنیانگذار انقلاب اسلامی را به دست داشتند، در این راهپیمایی با شکوه 22 بهمن در شرایط کرونایی با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در کمال امنیت حضور یافتند و هر کدام به نحوی خوشحالی خود را از این پیروزی شیرین ابراز کردند.

پیر و جوان، زن و مرد، کودک و نوجوان نداشت همه و همه به عشق ایران آمدند تا همگی در کنار همدیگر شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را به یاد آنهایی که رفتند تا ما بمانیم و امروز طعم خوب آزادی و این روز بزرگ را در کنار یکدیگر جشن بگیریم، فریاد بزنند.

جشن ملی 22 بهمن 1400 در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد‌٬ همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران٬ راهپیمایی پرشور 22 بهمن با حضور همه اقشار و اقوام استان خراسان شمالی در ده‌ها شهر و روستای استان آغاز شد.

مردم 7 شهر استان خراسان شمالی امروز از ساعت 10 با حضور در میادین اصلی و معابر و خیابان‌های شهرها با حضوری پرشور و با رعایت پروتکل‌های کرونایی٬ جشن بزرگ انقلاب اسلامی را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگاران تسنیم از بجنورد٬ راهپیمایی 22 بهمن در همه شهرها و مناطق روستایی خراسان شمالی با حضور پرشور اقوام ترک٬ تات٬ کرمانج٬ ترکمن و فارس با شکوهی بی‌نظیر و به صورت حضوری و پیاده مردم در حال برگزاری است.

راهپمیایی 22 بهمن در شهرستان اسفراین به دلیل شرایط ویژه کرونایی٬ به صورت خودرویی در حال برگزاری است. راهپیمایی 22 بهمن در بجنورد از ساعت 10 صبح در میدان شهید آغاز و تا مصلای بزرگ امام خمینی(ره) و آئین نماز جمعه مرکز استان ادامه خواهد داشت.

حماسه مردمان دیار خلیج فارس و حافظان تنگه هرمز در چهل و سومین فجر انقلاب

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مراسم گرامیداشت یوم الله 22 بهمن در بندرعباس با توجه به محدودیت‌های کرونا و شیوع گسترده امیکرون در کشور به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد و آحاد مختلف مردم هرمزگان و بندرعباس دوشادوش ملت ایران در چهل و سومین مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرده و فجر چهل و سوم انقلاب را گرامی داشتند.

حضور پرشور مردم بندرعباس آن هم از ساعات اولیه صبح گواه این مدعی است که این مردم همچنان پای انقلاب اسلامی ایران هستند و به هیچ وجه پشت انقلاب و رهبر معظم انقلاب را خالی نمی‌کنند و با آرمان‌های امام و شهدا پیوندی دیرینه دارند.

راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن مردم مازندران در زیر باران

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باردیگر مردم انقلابی مازندران به صحنه آمدند تا مجدد با آرمان‌های انقلاب، امام راحل، شهدا، نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب بیعت کنند.

راهپیمایی مردم مازندران که در 22 شهرستان، بخش‌ها و برخی روستا ها به دلیل شرایط کرونایی عمدتا به صورت رژه خودرویی و موتوری است و در ساری مرکز استان و چند شهر دیگر که شرایط بهتر است، با رعایت شیوه‌نامه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت راهپیمایی مردمی در حال برگزاری است، مردم انقلابی با آذین بستن خودروهای خود و در دست داشتن پرچم خوشرنگ نظام جمهوری اسلامی ایران، انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام داشتند.

شرایط جوی مازندران ابری و بارانی است و در برخی از شهرهای مازندران عمدتا غرب استان؛ مراسم در زیر باران درحال برگزاری است و مردم قدرشناس ایران اسلامی بدون توجه به شرایط جوی، به خیابانها آمدند تا اثبات کنند که انقلاب مردمی ایران، هیچ‌گاه تنها نیست.

شکوه حضور در سرزمین آفتاب/ راهپیمایی 22 بهمن در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، در سالروز چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی با وجود شیوع بیماری منحوس کرونا برای دومین بار مردم غیور و شهید پرور سرزمین آفتاب، استان مرکزی و ایران نتوانستند با گام‌های استوار خود در خیابان‌ها حضور یابند، اما از آن جایی که تمام اتفاقات ناگوار نمی‌تواند مانع برگزاری جشن پیروزی انقلاب توسط مردم ایران زمین شود، مطابق با برنامه‌ریزی‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم دهه فجر استان مرکزی، مردم شهیدپرور استان مرکزی برای آنکه بار دیگر مشت محکمی بر دهان مستکبران جهان زنند و خیال شاد دشمنان را از عدم حضور مردم ناکام کنند با وسایل نقلیه ماشین و موتور خود با حضور خانواده هایشان در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در 22بهمن ماه در خیابان‌ها حضور می‌یابند.

مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مردم شریف اراک از طریق مسیر بلوار شهید آنجفی، تقاطع آزادگان، پل شهید بختیاری، میدان صنعت، میدان سرداران تا مصلی بیت‌المقدس اراک با وسایل نقلیه ماشینی و موتوری خود در حال حرکت هستند تا با تجمع خود ضمن اعلام برائت با دشمنان اسلام و انقلاب بار دیگر با همراهی و همدلی خود را با انقلاب اسلامی ایران اعلام کنند.

حماسه بی‌نظیر مردم قم در راهپیمایی 22 بهمن/ حضور باشکوه در راهپیمایی خودرویی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مردم همیشه در صحنه شهر مقدس قم پیش از ظهر امروز با حضور گسترده و پرشور خود در خیابان های سطح شهر، بار دیگر در حماسه بزرگ یوم الله 22 بهمن شرکت کردند.

با توجه به شیوع کرونا و لزوم دوری از تجمع‌، راهپیمایی خودرویی و موتوری با حضور خانواده‌ها در قم از بلوار پیامبر اعظم به سمت مسجد مقدس جمکران آغاز و خانواده‌ها با خودروی شخصی و برخی نیز بر روی موتورسیکلت در این مراسم شرکت کردند.

مردم خاستگاه انقلاب با حضور با شکوه خود و برافراشتن پرچم سه رنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی با آرمان‌های انقلاب و شهدا و امام و رهبری تجدید میثاق کردند.

اوج وحدت شیعه و سنی برای خلق حماسه‌ای دیگر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مراسم یوم‌الله 22بهمن همزمان با سراسر کشور صبح امروز در همه شهرستان‌های استان کردستان نیز برگزار شد.این مراسم در سنندج در زیر باران و با حضور مسئولان ارشد استانی، اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا در محوطه مجموعه ورزشی 22گولان این شهر برگزار شد.

براساس مشاهدات عینی خبرنگار تسنیم امروز از پیر و جوان، زن و مرد به ویژه نسل اولی‌ها با خروش انقلابی خود و با مشت‌های گره‌کرده و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، اوج انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

شکوه حضور در راهپیمایی موتوری و خودرویی 22 بهمن ‌استان البرز

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، همزمان با سراسر کشور، مراسم جشن بزرگ انقلاب و راهپیمایی عظیم 22 بهمن در نقاط مختلف استان البرز و با حضور با شکوه مردم ولایت‌مدار استان آغاز شد.در مرکز استان البرز راهپیمایی به دلیل وضعیت قرمز کرونایی همانند سال گذشته به صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود اما همچنان شور و شعف بسیار خاصی در این راهپیمایی وجود دارد و افراد بسیار زیادی در مراسم شرکت کرده‌اند.

مسیرهای راهپیمایی امروز از مسیر یک از میدان حصارک ،میانجاده ،میدان سپاه ،میدان شهدا ، میدان توحید ،بلوار امامزاده حسن(ع)‌، مصلی و مسیر 2 از مسجد جامع گوهردشت، بلوار موذن، میدان سپاه، میدان شهدا، میدان توحید، بلوار امامزاده حسن(ع)، مصلی، مسیر شماره سه دولت‌آباد، مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، چهار راه هفت تیر، بلوار بلال، میدان توحید، مصلی و مسیر شماره چهار میدان کرج، میدان شهدا، میدان توحید، بلوار امامزاده حسن(ع)، مصلی ختم می‌شود.

بسیاری از شرکت‌کنندگان در مراسم راهپیمایی خودرویی و موتوری امروز پرچم‌های ایران را در دست دارند و خودروهای خود را نیز به پرچم جمهوری اسلامی ایران و تصاویر مبارک شهدا مزین کرده‌اند.

حضور باشکوه مردم چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی 22 بهمن/ مردم بام‌ایران بار دیگر حماسه آفریدند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، امروز همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی خودرویی و موتوری در سراسر شهرهای استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، مردم بام ایران بار دیگر با انقلاب اسلامی بیعت کرده و حماسه آفریدند.

شیوع کرونا اگرچه باعث شد شکل راهپیمایی تغییر کند، اما تغییر شکل راهپیمایی تاثیری در عدم حضور مردم نگذاشت، مردم با خودروهای خود و با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران در این مراسم شرکت کردند.در شهرکرد این مراسم از حدود ساعت 10 صبح آغاز شد و مردم از میدان قمربنی‌هاشم(ع) و مسیر خیابان آیت الله کاشانی به سمت میدان امام حسین(ع) شهرکرد با خودروهای خود راهپیمایی کردند.

حضور آحاد مردم با خانواده‌های خود و تزیین خودروهای خود به پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران امروز 22 بهمن سال 1400، بار دیگر حمایت مردم را از انقلاب اسلامی ایران نشان داد، حمایتی که پس از 43 سال، استکبار جهانی را انگشت به دهان گذاشت.

حضور پرشکوه قزوینی‌ها در راهپیمایی 22 بهمن/ همه با خودرو و موتور به میادین آمدند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، مردم استان قزوین در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه سال 1400 با خودرو و موتور به میادین شهرهای استان آمدند و در حالی که پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی در دست داشتند، چهل‌وسومین فجر انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

اما راهپیمایی شهر قزوین که به دلیل شرایط کرونایی قرمز به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد، مردم مؤمن و ولایت‌مدار قزوین راهپیمایی خود را از جلوی درب صداوسیمای مرکز استان قزوین در بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز کردند و بعد از آن با گذر از میدان سرداران و میدان میرعماد وارد خیابان نادری شدند که اینجا نقطه اوج شکوه راهپیمایی بود که همه دسته‌های موتوری و خودرویی به هم پیوستند.

در این راهپیمایی در بسیاری از خودروها تصویر شهید سلیمانی در کنار پوسترهایی از مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) به چشم می‌خورد و در بعضی از خودروها هم جملات رهبری درباره یوم‌الله 22 بهمن توسط مردم به نمایش گذاشته شده بود.

جشن انقلاب در کرمانشاه/ راهپیمایی موتوری و خودرویی خانوادگی

گروه استان‌ها ـ جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن، پیش از ظهر امروز به‌ شیوه موتوری و خودرویی خانوادگی از میدان آزادی تا میدان فردوسی در مرکز استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مردم انقلابی، شهید پرور و همیشه در صحنه استان کرمانشاه با تزئین خودروهای خود به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصاویر امامین انقلاب اسلامی، تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم با حضوری پر صلابت و پرشور در جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مهمترین پاسخ به یاوه‌گویی‌های دشمنان ملت ایران اسلامی بود و مردم نشان دادند که هر جا حضورشان لازم است در صحنه‌ها حاضر می‌شوند و برای حفظ انقلاب اسلامی در صحنه می‌مانند و امروز ملت ثابت کردند که هر جا دشمن خیال کند عدم حضور مردم می‌تواند فرصتی برایش ایجاد کند، حضور یافته و مشت محکمی بر دهان دشمنان می‌زنند.

راهپیمایی خودرویی یوم‌الله 22 بهمن در استان همدان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مراسم راهپیمایی خودرویی یوم‌الله 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ساعاتی قبل در همدات دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین زادگاه حبیب جبهه مقاومت سردار حسین همدانی با حضور پرشور و انقلابی مردم همدان انجام شد.

راهپیمایی بزرگ 22 بهمن امسال در شهرستان‌ها، شهرها و روستاهای همدان برگزار شد و با توجه به دلیل شیوه ویروس کرونا و موج ششم بیماری برای حفظ سلامتی مردم این راهپیمایی در مناطق قرمز به صورت خودرویی و در شهرهای با وضعیت نارنجی و زرد این راهپیمایی به صورت مردمی برگزار شد.

به گزارش تسنیم راهپیمایی 22 بهمن در شهر همدان به صورت خودرویی و از چهار راه پژوهش به سمت میدات بعثت و از سمت میدان بعثت به سمت میدان آرامگاه ابن سینا و این میدان به سمت میدان امام زاده عبدالله و در نهایت میدان باباطاهر مقصد نهایی خودروپیمانان همدانی بود.

در 43 سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد هر ساله در یوم‌الله 22 بهمن شاهد بزرگترین حضور مردم در صحنه بودیم و مردم ایران با حضور میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن حمایت و پشتیبانی خود از نظام اسلامی و ولایت فقیه را نشان می‌دادند.

مانور خودرویی 22 بهمن در کاشان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان ، مراسم راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم‌الله 22 بهمن در کاشان با حضور خیل عظیم مردم دارالمومنین دیار نخستین‌ها برگزار شد و پس از تجمع در بلوار امام رضا در مسیر از پیش تعیین شده به صورت خودرویی و موتوری راهپیمایی کردند.

مردم کاشان با دیگر با حضور خود در مراسم یوم‌الله 22 بهمن با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند و با حضور خود اعلام کردند که همواره به پای انقلاب اسلامی از جان و مال خود می‌گذرند.آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در ابتدای شروع مراسم یوم الله 22 بهمن را معجزه قرن دانست و اظهار داشت: در آستانه ولادت امام جواد(ع) هستیم و با رمز یاجوادالائمه ادرکنی مانور خود را آغاز می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا مانور امسال به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد، افزود: مردم اسلامی همواره به پای انقلاب ایستادگی کردند و در این مسیر از جان عزیزترین افراد خود گذشتند.

مراسم یوم‌الله 22 بهمن با حضور پُرشور مردم گیلان ‌برگزار شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، تجمع یوم‌الله 22 بهمن و جشن چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور گسترده و پُرشور مردم انقلابی و همیشه در صحنه گیلان در میدان شهدای ذهاب رشت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

مردم انقلابی استان گیلان که در طول‌ این سال‌ها تحت هر شرایطی برای نمایش اقتدار، وحدت و انسجام ملی در جشن پیروزی انقلاب شرکت کردند امسال نیز با حضور در تجمع یوم‌الله 22 بهمن در رشت، انسجام خود در پاسداری از ارزش‌های انقلاب را به رخ جهان کشیدند.

امروز مردم آمدند تا ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب، بر تداوم راه سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم تاکید کنند و با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ کشورمان بار دیگر ‌اعلام کردند که دشمنان با توطئه‌‌های مختلف قادر به ایجاد اختلال در اراده پولادین ملت نیستند.

جشن ملی صلابت و اقتدار 22 بهمن 1400 در استان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، همزمان با چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران٬ مردم ولایتمدار خراسان جنوبی در 11شهرستان، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را به صورت موتوری و خودرویی خانوادگی در سراسر استان برگزار کردند.

به دلیل شیوع گسترده سویه ویروس امیکرون و به منظور حفظ و صیانت از سلامت عمومی و ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال به صورت موتوری و خودرویی خانوادگی، با حضور تمامی اقشار و صنوف مختلف مردمی در تمام شهرهای استان خراسان جنوبی برگزار شد.

علاوه بر راهپیمایی خودرویی و موتوری، با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صدا و سیما و سازمان فضای مجازی سراج راهپیمایی مجازی یوم الله 22 بهمن به آدرس اینترنتی www.bahman1400.ir طراحی گردیده تا امکان حضور در مراسم امسال از طریق فضای مجازی نیز برای همه اقشار مردم وجود داشته باشد.

شکوه حضور مردم خوزستان در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، همزمان با سراسر کشور آئین جشن بزرگ انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن در نقاط مختلف استان خوزستان با حضور جمع کثیری از مردم ولایت‌مدار استان برگزار شد.

براساس آخرین تصمیم وزارت کشور و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و ابلاغ آن به استان‌ها راهپیمایی در شهرهای با رنگ بندی قرمز به صورت خودرویی و موتوری و در سایر شهرها با رنگ بندی آبی، زرد و نارنجی به صورت مردمی برگزار شد.

امسال نیز صفوف به هم پیوسته مردم نمایانگر اتحاد آن‌ها بود تا به دشمنان نشان می‌دهند که هیچ مشکلی مانع نمی‌شود که پشتیبان انقلاب خود نباشند؛ این راهپیمایی عظیم از میدان مولوی«فلکه سه گوش»، اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان به سمت مصلا مهدیه امام خمینی«ره» اهواز برگزار می شود.

حضور باشکوه مردم شهرستان‌های استان تهران ‌جشن ملی 1400

این همایش ملی با حضور هزاران موتور سیکلت و خودرو شخصی در شهرستان‌های استان تهران شامل ملارد، شهریار، شهر قدس، رباط کریم، بهارستان، اسلامشهر، شهرری، پیشوا، قرچک و ورامین، پاکدشت، فیروزکوه، دماوند، پردیس و شمیرانات برگزار شد.

پیر و جوان و زن و مرد همه با رعایت پروتکل‌ها بهداشتی آمده بودند تا به یاوه گویان و بدخواهان بگویند، همیشه و در همه حال پشتبان نظام هستند و با آرمان‌های امام راحل و شهدا هم‌پیمان هستند.

حضور حماسی و انقلابی مردم در راهپیمایی و همایش یوم‌الله 22 بهمن تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های شهدا ، امام شهیدان و رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی» است و برگ زرین دیگری در تاریخ پـر فروغ و افتخار ملت بزرگ و غیور ایران در طلیعه چهل و سومین بهار آزادی و عزت و پیروزی انقلاب اسلامی در برابر چشم جهانیان است .

شکوه حضور در پایتخت شور و شعور حسینی/ کاروان خودرویی مردم زنجان به حرکت درآمد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، 43 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می‌گذرد و عشق مردم انقلابی و شهیدپرور کشورمان روز به روز به آرمان‌های امام(ره) و انقلاب بیشتر می‌شود. مردمی که 43 سال طعم آزادی را چشیده‌اند و از زیر سلطه استعمار خارج شده‌اند؛ آری مردم ایران این بار در جشن 43 سالگی انقلاب با حضور پرشور خودشان آزادی خودشان را از زیر سلطه استعمار جشن گرفته‌اند.

در طول سال‌های گذشته روز 22 بهمن با آیین‌های متفاوتی در سراسر کشور و این استان برگزار می‌شد و اقشار مختلف مردم برای گرامیداشت این روز تجمع باشکوهی را رقم می‌زدند و برگ زرینی هر ساله در تاریخ کشور به ثبت می‌رسانند. اما دو سال است که شیوع ویروس کرونا سبب شده تا برنامه‌ها با رعایت موازین بهداشتی با عدم تجمع انجام شود بلکه یک قدم محکم‌تر برای قطع زنجیره ابتلا به ویروس کرونا برداشته شود.

اما در این بین راهپیمایی که نه تنها روز ملی ایران و ایرانیان بلکه روز تمام مستضعفان و آزادی‌خواهان عالم بود، با شکوهی خیره‌کننده و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی به شکل کاروان‌های خودرویی، خانوادگی و رژه موتوری در نقاط مشخص شده استان همزمان با سراسر کشور آغاز شد و زنجانی‌ها پس از 43 سال همپای سایر مردم در سراسر کشور عاشقانه در جشن انقلاب اسلامی حضور یافتند.

حضور باشکوه مردم کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی 22 بهمن و فریاد "مرگ بر آمریکا"

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد، همزمان با سراسر کشور مردم این دیار برای حضور در جشن باشکوه 40 سالگی انقلاب و راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن به خیابان‌ها آمده‌اند.مردم شهرهای و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد با حضور در راهپیمایی خودرویی و موتوری در شهرها و روستاها شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" را طنین انداز کردند.

صدای الله اکبر در آسمان کهگیلویه و بویراحمد طنین انداز است و مردم مومن و انقلابی این استان همزمان با سراسر کشور یکصدا فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار سر می‌دهند.حضور پرشور و حماسی آحاد مختلف مردم اعم از پیر و جوان زن و مرد در راهپیمایی خودرویی و موتوری 22 بهمن ماه امسال شکوه خاصی به جشن تولد 40 سالگی انقلاب داده است.

بسیاری از شرکت‌کنندگان در مراسم راهپیمایی خودرویی و موتوری امروز پرچم‌های ایران را در دست دارند و خودروهای خود را نیز به پرچم جمهوری اسلامی ایران و تصاویر مبارک شهدا مزین کرده‌اند.

راهپیمایی 22 بهمن در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باردیگر مردم انقلابی استان گلستان به صحنه آمدند تا مجدد با آرمان‌های انقلاب، امام راحل، شهدا، نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب بیعت کنند.

امسال برای دومین سال پیایی به علت شیوع کرونا صفوف به هم پیوسته اتحاد مردم به صورتی دیگر به نمایش گذاشته می‌شود و مردم در خودروهای خود سالگرد پیروزی انقلاب خود را جشن می‌گیرند و به دشمنان نشان می‌دهند که هیچ مشکلی مانع نمی‌شود که پشتیبان انقلاب خود نباشند.

این مراسم در همه شهرهای استان گلستان به صورت خودرویی و موتوری است و در مرکز استان ( گرگان) راهپیمایی یوم الله 22 بهمن همزمان با سراسر کشور از ساعت 10 صبح آغاز شد و مسیر راهپیمایی نیز از چهارراه رسالت، چهارراه میدان، میدان وحدت (شهرداری) به سمت میدان کریمی برنامه ریزی شده است.

نمایش شکوه و اقتدار مردم دیار مرزداران حریم امن ولایت در ایلام

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، امروز به رغم شرایط نامساعد جوی و سرمای شدید مرزداران حریم امن ولایت در ایلام با حضور پرشکوه خود در جشن ملی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یکصدا فریاد برآوردند؛ اماما هستیم با آن عهدی که بستیم.

میزبانان زائران اربعین و ساکنان بین الحرمین ایران آمده‌اند تا به دشمنان انقلاب اسلامی عیان کنند که عهد بستگان با حریم امن ولایت و مرزداران مکتب سرخ تشیع با تحریم و تهدید عقب نخواهند نشست و در مقابل دنیای زور و زر و استکبار جان خواهند داد تا نام ایران و انقلاب اسلامی آن در تاریخ بماند و دشمنان آن در یاس و ناامیدی دق مرگ شوند.

حضور احاد مردم ایلام از زن و بچه، پیر و جوان و … آن چنان شکوه و عظمتی به این راهپیمایی داده است که گوی محشری در ایلام برپا است محشری که همه حاضران آن یکصدا فریاد برآورده‌اند که رهبرا؛ هستیم با آن عهدی که بستیم و گواه بودن را وجود 3 هزار شهید و صدها جانباز و ایثارگر و 8 سال ایستادن در مقابل تمامی ابزارهای جنگی دشمنان ذکر می کنند.

راهپیمایی موتوری و خودرویی 22 بهمن در استان یزد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، همزمان با سراسر کشور، مراسم جشن بزرگ انقلاب و راهپیمایی عظیم 22 بهمن در نقاط مختلف استان یزد و با حضور با شکوه مردم ولایت‌مدار استان آغاز شد.

در مرکز استان یزد راهپیمایی به دلیل وضعیت قرمز کرونایی همانند سال گذشته به صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود اما همچنان شور و شعف بسیار خاصی در این راهپیمایی وجود دارد و افراد بسیار زیادی در مراسم شرکت کرده‌اند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی امروز از میدان امام حسین(ع) مسیر خود را شروع کرده و با پشت سر گذاشتن بلوار دانشجو، میدان شهدای محراب، بلوار دهه فجر، میدان حضرت آیت الله خاتمی(ره) و بلوار مدرس به مسیر خود در میدان حضرت امام رضا(ع) پایان می‌دهند.

بسیاری از شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی خودرویی و موتوری امروز پرچم‌های ایران را در دست دارند و خودروهای خود را نیز به پرچم جمهوری اسلامی ایران و تصاویر مبارک شهدا مزین کرده‌اند.بسیاری از افراد هم پلاکاردهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعودخائن در دست دارند.

راهپیمایی خودرویی یوم‌الله 22 بهمن در دیار شهید سلیمانی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مراسم راهپیمایی خودرویی یوم‌الله 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی لحظاتی قبل در کرمان دیار شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت با حضور پرشور و انقلابی مردم کرمان آغاز شد.

راهپیمایی بزرگ 22 بهمن امسال در بیش از 150 نقطه استان کرمان در شهرستان‌ها، شهرها و روستاهای بزرگ برگزار می‌شود و با توجه به دلیل شیوه ویروس کرونا و موج ششم بیماری برای حفظ سلامتی مردم این راهپیمایی در مناطق قرمز به صورت خودرویی و در شهرهای با وضعیت نارنجی و زرد این راهپیمایی به صورت مردمی برگزار شود.

به گزارش تسنیم راهپیمایی 22 بهمن در شهر کرمان به صورت خودرویی و از فرودگاه به سمت چهارراه فرهنگیان و از سمت چهارراه فرهنگیان به سمت کمربندی شمالی و در نهایت مصلی بزرگ امام علی (ع) مقصد نهایی راهپیمایان کرمانی است و اجتماع پایانی یوم‌الله 22 بهمن کرمان با حضور اقشار مختلف مردمی در مصلی شهر کرمان برگزار می‌شود.

در 43 سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد هرساله در یوم الله 22 بهمن شاهد بزرگترین حضور مردم در صحنه بودیم و مردم ایران با حضور میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن حمایت و پشتیبانی خود از نظام اسلامی و ولایت فقیه را نشان می‌دادند.

راهپیمایی 22 بهمن در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، عید انقلاب فرا رسید و مردم انقلابی سمنان برای گرامیداشت سالروز به یادماندنی میهن به میدان آمدند.این مردم انقلابی یکبار دیگر برای میثاق با آرمان های انقلاب و رهبر کبیر انقلاب حضور یافتند و وظیفه دینی و ملی خود را به جا آوردند.

امسال برای دومین سال پیایی به خاطر شیوع کرونا صفوف به هم پیوسته اتحاد مردم به صورتی دیگر به نمایش گذاشته می‌شود و مردم در خودروهای خود سالگرد پیروزی انقلاب خود را جشن می‌گیرند و به دشمنان نشان می‌دهند که هیچ مشکلی مانع نمی‌شود که پشتیبان انقلاب خود نباشند.

راهپیمایی خودرویی و موتوری شهرستان سمنان از ساعت 9 و 30 دقیقه از آستان مقدس امامزاده اشرف آغاز شد.

مردم انقلابی با خودروهای خود مسیرهای امامزاده اشرف به سمت میدان امام حسین، میدان امام حسن مجتبی، میدان امام علی، میدان استاندارد، امام رضا، مشاهیر و سعدی و درنهایت مسجد امام را طی می‌کنند و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را در کنار هم جشن می‌گیرند.

راهپیمایی باشکوه خودرویی یوم‌الله 22 بهمن در پایتخت وحدت ایران

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، مراسم راهپیمایی خودرویی یوم‌الله 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی لحظاتی قبل در پایتخت وحدت ایران با حضور پرشور و انقلابی مردم زاهدان آغاز شد.

در سال‌های متمادی که از عمر انقلاب می‌گذرد هرساله در یوم الله 22 بهمن شاهد بزرگترین حضور مردم در صحنه بودیم و مردم ایران با حضور میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن حمایت و پشتیبانی خود از نظام اسلامی و ولایت فقیه را نشان می‌دادند اما امسال برای دومین سال پیاپی راهپیمایی یوم‌الله بیست و دوم بهمن به دلیل شیوع سویه امیکرون از ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی به صورت خودرویی برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم راهپیمایی امروز مردم انقلابی، ولایی و همیشه در صحنه زاهدان، دیار نخل و آفتاب از میدان «سربازان گمنام» محله «زیباشهر» آغاز شده و تا تقاطع خیابان آزادی و امام خمینی(ره) ادامه دارد.

آغاز راهپیمایی موتوری و خودرویی در استان فارس

مراسم بزرگداشت 22 بهمن با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال هم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به صورت راهپیمایی خودرویی و موتوری با حضور اقشار و صنوف مختلف مردم از میدان الله(گل سرخ) شیراز آغاز شده است و به سمت میدان، ولی عصر، زیر گذر زند، میدان امام حسین و میدان نمازی در حرکت است.

در مراسم پایانی که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار می شود حاجی بابایی رییس کمسیون تلفیق مجلس شورای سخنرانی می کند و قبل از شروع نماز جمعه قطعنامه این مراسم قرائت می‌شود.

حماسه مردم بوشهر در فجر چهل و سوم انقلاب اسلامی

امروز ساکنان استان دارالحماسه بوشهر وارثان شهید رئیسعلی دلواری با رعایت همه شیوه نامه‌های بهداشتی در جشن ملی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی 22 بهمن، اقتدار مردمی بابصیرت و ولایت مدار را به نمایش گذاشته اند.

امروز از دیلم و گناوه و بوشهر تا دشتی و دشتستان، تنگستان و دیر تا کنگان و جم و عسلویه همه از زن و مرد، پیر و جوان از هر گروه و صنف و گرایش به صحنه دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران آمده اند تا دنیا بداند ما بر سر آن عهد که بستیم نشستیم.

ساکنان ده شهرستان و سایر شهر‌ها و روستا‌های استان به یاد 43 سال مقاومت و ایثار، جان فشانی و جان بازی، در یوم الله 22 بهمن، رزمایش اقتدار ملی ایرانیان به صحنه دفاع از انقلاب آمدنده اند تا بگویند پیوند ملت و ولایت ناگسستنی است.

راهپیمایی در شهر‌ها و روستا‌های استان از ساعت 9 صبح آغاز شده است.در بوشهر هم مردم از گلزار شهدای خوشنام شغاب راهپیمایی خودرویی خود را شروع کرده اند.

مردم امروز در فجر چهل و سوم خودرو‌ها و موتور‌های خود را به پرچم ایران، تصاویر شهدای والامقام و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مزین کرده اند و با دست نوشته‌هایی خطاب به سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی آمده اند تا بگویند حاج قاسم و راه و مکتب مقاومت او هنوز زنده است و پایدار.

خبر در حال تکمیل

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.