1400021322143241422685724

سارقان کابل‌های برق شهرک‌های صنعتی در شهرقدس دستگیر شدند

گروه استان‌ها – فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری سارقان کابل‌های برق در شهرک‌های صنعتی خبر داد و گفت: پزشک قلابی که اقدام به ارائه خدمات زیبایی می‌کرد، دستگیر و با دستور قضایی اقلام جمع‌آوری و مطب پلمب شد.

– اخبار استانها –

سرهنگ شاهپور فلاحی فرمانده انتظامی شهرستان قدس در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در شهرقدس اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نیروهای پلیس در یک هفته گذشته بیش از 166 فقره اموال مسروقه را کشف و 105 سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در اجرای این طرح 34 نفر خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و بیش از 11 کیلوگرم انواع مخدر کشف شد و 60 نفر اراذل‌ و اوباش نوظهور که ایجاد رعب و وحشت در جامعه می‌کردند جمع‌آوری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس در ادامه گفت: باند 4 نفره سارقان به عنف و همچنین سارقان کابل‌های برق در شهرک‌های صنعتی که حدود 140 مورد سرقت سیم‌های مسی برق داشتند و موجب بروز خسارت‌های سنگین به واحدهای صنعتی شده و از حوزه متواری شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

2 سارق حرفه‌ای با 12 میلیارد تومان سرقت در اردبیل دستگیر شدندعامل اصلی درگیری دسته‌ جمعی علی‌آبادکتول در جنوب کشور دستگیر شد2 عنصر اصلی قاچاق مواد مخدر صنعتی جنوب شرق کشور دستگیر شدند

وی به کشف مقادیر قابل‌ توجه مواد مخدر و لوازم توزین، سلاح گرم و مهمات مربوطه و انواع سلاح سرد و تجهیزات نظامی غیرمجاز از مخفیگاه یکی از اراذل‌ و اوباش اشاره کرد و گفت: باند 7 نفره که با استفاده از دسته‌چک‌های متعلق به افراد معتاد اقدام به کلاه‌برداری می‌کردند، شناسایی و توسط پلیس فتا دستگیر شدند.

فلاحی با بیان اینکه پزشک قلابی که اقدام به خدمات زیبایی می‌کرد دستگیر و با دستور قضایی اقلام جمع‌آوری و مطب پلمب شد گفت: پلیس به کسانی که به جان و مال مردم رحم نمی‌کنند به شدت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.