1400101316564571424433474

سردار اشتری: ابلاغ ساختار جدید از سوی رهبر انقلاب تغییر شگرفی در فرماندهی انتظامی ایجاد کرد

گروه استان‌ها – فرمانده کل انتظامی کشور گفت: ابلاغ ساختار جدید از سوی رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی تغییر شگرفی در فرماندهی انتظامی کل کشور ایجاد کرد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، سردار حسین اشتری در نشست مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در غرب استان تهران، اظهار داشت: به برکت خون شهدا، رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش ماموران نیروی انتظامی، امنیت مطلوبی در کشور حاکم است.

وی با بیان اینکه امنیت بالاترین و ارزشمندترین سرمایه در هر جامعه است، افزود: اگر امنیت نباشد، رشد و پیشرفت در حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی حاصل نخواهد شد.

فرمانده کل انتظامی کشور به جرایم مهمی مانند سرقت و قاچاق مواد مخدر اشاره و ابراز داشت: پلیس به صورت جدی به مقابله با اینگونه جرایم پرداخته است.

اشتری در ادامه به تغییر ساختار جدید فرماندهی کل انتظامی از سوی مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: ابلاغ ساختار جدید از سوی رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی تغییر شگرفی در فرماندهی انتظامی کل کشور ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه امنیت برای عموم مردم است، خاطرنشان کرد: پلیس یکی از سازمان هایی است که کلیه خدمات ارائه شده از سوی آن، فقط برای مردم می باشد.

پشت پرده ائتلاف صهیونیستی-عربی برای مقابله با خطر پهپادها/ وقتی اموال و امنیت شیخ‌نشینان ابزار محافظت از اسرائیل می‌شودسردار پاکپور: در حوزه نظامی و دفاعی قوی‌تر از گذشته شده‌ایم/ پشتوانه قدرتمند و اطمینان‌بخش امنیت مردم هستیم

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان از زحمات شبانه روزی و بی وقفه سردار ظهیری و همکاران خود در غرب استان تهران قدردانی و خاطرنشان کرد: با پشتیبانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تلاش مجاهدانه همکاران خدوم انتظامی ان شاء الله بتوانیم بیش از پیش شاهد امنیت پایدار در غرب استان تهران باشیم.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.