1398092111343835719103684

سردار اشتری در سبزوار: نهضت تبیین و روشنگری در برابر استکبار ایجاد شود

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت:فعالیت رسانه‌های استکباری هر روز گسترده تر می‌شود لذا باید نهضت تبیین و روشنگری مقابل این رسانه‌ها سریعتر ایجاد شود.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سبزوار، سردار حسین اشتری عصر امروز در جمع خانواده شهدا و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان سبزوار اظهارداشت: در شرایطی که فعالیت رسانه‌های استکباری هر روز گسترده تر می‌شود باید نهضت تبیین و روشنگری مقابل این رسانه‌ها سریعتر ایجاد شود.

وی با بیان این مطلب که دشمن با تمام توان و عملیات روانی رسانه ای در پی ناامیدی مردم و جوانان است افزود:محور فعالیت رسانه‌های استکباری بر مبنای تغییر باورها و رفتارها و ایجاد شک و تردید است لذا باید نهضت روشنگری و تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب به وسیله همه گروه‌ها و هر فردی که بلندگویی در اختیار دارد عملیاتی شود.

سردار اشتری تصریح کرد: انقلاب اسلامی در مسیر گام دوم با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، برنامه ریزی، قدرت مردم و نخبگان به مسیر تعالی و پیشرفت خود ادامه می‌دهد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: در شرایطی که دشمن و استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بر این باور بود که انقلاب دوام نمی آورد، امروز در شرایطی که آبروی دشمن رفته است انقلاب اسلامی راه خود را باشکوه و به خوبی ادامه می‌دهد.

سردار اشتری در نیشابور: خواستار بازنگری در قوانین به‌کارگیری سلاح هستیم/ بازداشت تعداد زیادی از مخلان نظم و امنیتسردار اشتری:‌ روزانه در مرزها با اشرار در حال جدال و مقابله هستیم/ بسیاری از تحرکات دشمنان را خنثی کرده‌ایمبازدید فرمانده کل انتظامی ایران از مرزهای جنوب شرق/ سردار اشتری: امنیت مطلوب و پایداری در مرزها برقرار بود

وی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، نعمت امنیت است اظهارکرد: امروز با اینکه در اطراف ما و در حوزه کشورهای منطقه اتفاقات و ناامنی‌های بسیار رخ داده است، امنیت پایدار و با ثبات در ایران وجود دارد. تحرکات مختلف در افغانستان، عراق، سوریه و لبنان با هدف خدشه دار نمودن امنیت جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت که به لطف الهی، رشادت جبهه مقاومت و سردار شهید سلیمانی توطئه دشمنان خنثی شد.

افتتاح و کلنگ زنی 4 طرح انتظامی در سبزوار

همچنین سردار حسین اشتری در حاشیه بهره برداری از آموزشگاه علمی و تخصصی حضرت جوادالائمه (ع) سبزوار اظهارداشت: این مرکز تخصصی به همت همکاران، مسئولان اجرایی و خیران امنیت‌ساز راه‌اندازی شده است.

وی افزود: این آموزشگاه با ظرفیت حدود 2 هزار نفر برای آموزش سربازی، درجه داری و کادر ناجا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: لازمه اجرای ماموریت‌ها در ناجا، ارائه آموزش‌های لازم است و در این راستا هر چقدر به سوی حرفه‌ای و تخصصی شدن حرکت کنیم در اجرای ماموریت‌ها موفقیت بیشتری کسب خواهیم کرد.

سردار اشتری افزود: با گزینش نیرو‌های مجرب، با انگیزه و آموزش آن‌ها و استفاده از تجهیزات به روز، ماموریت‌های همکاران نیروی انتظامی به خوبی انجام شده است.

وی گفت: افزایش مراکز آموزشی تاثیر مستقیم در اجرای ماموریت‌ها و ارتقای امنیت موثر و پایدار دارد و ماموران انتظامی از جان، مال و ناموس مردم در سراسر کشور حفاظت می‌کنند.

انتهای پیام/281/ ع

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.