1399092715181736721830814

سردار رضایی: اجازه هنجارشکنی به احدی نمی‌دهیم/ با مخلّان امنیت بدون مماشات برخورد می‌کنیم

جانشین فرماندهی انتظامی کشور گفت: اجازه هیچ‌گونه هنجارشکنی را در کشور ‌نمی‌دهیم و بدون مماشات با مخلّان امنیت و آرامش کشور به صورت انقلابی برخورد می‌کنیم.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سردار قاسم رضایی در مراسم پایان دانش‌آموختگی و اعطای درجه آموزشگاه‌های علمی و تخصصی فراجای اصفهان، اراک، تبریز و کرج که در آموزشگاه افسری ولیعصر (عج) تبریز برگزار شد، با تاکید بر اینکه اتحاد خلل‌ناپذیری بین مردم و حاکمیت وجود دارد، اظهار داشت: علی‌رغم مشکلات و کاستی‌ها، این اتحاد مستحکم، فتنه‌ها را خنثی می‌کند.

وی با بیان اینکه با وجود همه توطئه‌ها و مشکلات، ایران شکست‌ناپذیر است چون الگویی چون سیدالشهدا (ع) دارد، افزود: انقلابی بودن، حلقه وصل قوای کشور بوده و همه حول محور ولایت هستند لذا مردم ما در برابر فتنه‌ها تحمیل اراده می‌کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی کشور، با اشاره با اینکه امروز قریب به 2 هزار و 600 نفر لباس مقدس انتظامی و خادمی ملت را برتن کردند، ابراز داشت: با پوشیدن این لباس مقدس، شبانه‌روز به این مردم و کشور خدمت می‌کنیم و به همین علت پلیس در نزد ملت عزیز است.

دستگیری 5 نفر از عاملان تیراندازی در ملکشاهی‌/ برخورد قاطع ‌با مخلان امنیت/ به ناامن‌کنندگان اجازه جولان نمی‌دهیمکلاهبردار 110میلیارد تومانی در کردستان بازداشت شد/ با مخلان امنیت به‌جد برخورد می‌کنیم

وی با تاکید بر اینکه خادمان مردم در سرما و گرما در جاده‌ها، شهرها و در سراسر مرزهای کشور بیدارند، تصریح کرد: گرمای بالای 50 درجه و سرمای زیر 20 درجه در مرزها خللی در ماموریت ایجاد نمی‌کند چراکه روحیه انقلابی و دفاع مقدسی در این خادمان جاری است.

سردار رضایی ادامه داد: دانش آموختگان عزیز از امروز خدمت را در لباس مقدس انتظامی آغاز کردند و اولین ماموریت خود را در اربعین اجرا کرده و خادم زائرین امام حسین (ع) خواهند بود، این آغاز مبارک برکات فراوانی را در پی دارد چراکه ما ملت امام حسینیم و ما ملت شهادتیم.

وی با هشدار به بر هم زنندگان نظم و امنیت و آرامش کشور، خاطرنشان کرد: به آن سوی مرزها و فریب خوردگان داخلی و مزدوران آنها اعلام می‌کنیم که اجازه هیچ‌گونه هنجارشکنی در کشور را نمی‌دهیم و بدون مماشات با مخلّان امنیت و آرامش کشور به صورت انقلابی برخورد می کنیم و این پیام ملت و پیام فرماندهی انتظامی است.

سردار رضایی با بیان اینکه ما پاسدار انقلاب و حریم و دستاوردهای انقلاب و آرامش مردم هستیم، اظهار داشت: آرامش و امنیت کشور در سایه مدیریت والای ولی فقیه و خون شهداست و با لبیک ملت فتنه‌ها را خنثی می‌کنیم. انقلاب زنده است و روحیه انقلابی دائمی است چراکه در انتظار فرج روحیه انقلابی جاری باید باشد

وی خاطرنشان کرد: در پیروی از اوامر فرماندهی کل قوا هم، پلیس در مقابل مظلومان رئوف و مهربان و در برابر هر هنجار شکن، مقتدر و بدون تعارف است لذا در نظرسنجی‌های مردمی در صدر قرار داریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.