1ka

شرکت هواپیمایی کیش ایر کجاست؟ معرفی + راه‌های ارتباطی

شرکت هواپیمایی کیش ایر

شرکت هواپیمایی کیش ایر یکی از معروف ترین شرکت های هواپیمایی ایران است که فعالیت خود را در سال 1370 آغاز نمود. هدف این شرکت توسعه گردشگری جزیره کیش و برقراری ارتباط با سایر کشورهای حوزه خلیج فارس بود.

این شرکت توانست پس از دریافت مجوز های لازم در قالب یکی از شرکت های تحت کنترل سازمان منطقه آزاد کیش تحولاتی در این منطقه ایجاد نماید. شرکت هواپیمایی کیش ایر یک شرکت خصوصی در حوزه صنعت هوایی کشور محسوب می شود.

شرکت هواپیمایی کیش ایر امروزه نقش مهمی در جابجایی مسافران در این منطقه دارد و روزانه پروازهای داخلی و خارجی متعددی توسط آن انجام می شود. شرکت هواپیمایی کیش ایر در حال حاضر دارای دو دفتر مرکزی در کیش و تهران می باشد.

تاریخچه شرکت هواپیمایی کیش ایر

تاریخچه شرکت هواپیمایی کیش ایر

شرکت کیش ایر فعالیت خود را از سال 1370 آغاز کرد و پس از طی مراحل قانونی و اقدامات لازم اولین پرواز خود را در سال 1371 با دو فروند هواپیما انجام داد.

در سال 1372 تغییراتی در سیستم مدیریتی این شرکت هواپیمایی اتفاق افتاد و موجب شد این شرکت سیر پیشرفت و تحولات خود را با سرعت بیشتری طی نماید. همچنین در سال 1376 نیز مجددا تغییراتی در مدیریت و سبک اجرایی کیش ایر در راستای توسعه آن به وجود آمد و تعدادی هواپیما جدید به ناوگان هوایی آن افزوده شد.

از جمله این هواپیما ها می توان به توپولوف 154، یاک 40 اشاره نمود. کیش ایر در طی سال ها فعالیت خود و دوره های متعددی که گذراند با موفقیت و پیشرفت چشمگیری روبرو شد.

این شرکت به مرور ناوگان هوایی فرسوده خود را بازیابی نمود و هواپیماهای جدید و مدرن را جایگزین هواپیماهای قدیمی خود کرد. امروزه این شرکت هواپیمایی مجهز به با کیفیت ترین هواپیماهای دور برد و پهن پیکر می باشد و توسط آن ها مسافران بسیاری را در مسیرهای داخلی و بین المللی جابجا می کنند. مسافران با خرید بلیط هواپیما کیش ایر می توانند سفری ایمن و لذت بخش را تجربه نمایند.

شرکت کیش ایر در حال حاضر مجهز به 11 فروند هواپیما است.

آرم و طراحی هواپیما

آرم و لوگوی هر شرکت هواپیمایی معرف آن برند می باشد و در واقع شرکت های هواپیمایی توسط آن برند در سطح جهانی شهرت پیدا می کنند. شرکت کیش ایر دارای آرم خاص و زیبایی می باشد.

آرم و طراحی هواپیما

خدمات

شرکت کیش ایر همانند سایر شرکت های هواپیمایی همواره سعی دارد با ارائه بهترین خدمات رضایت مشتریان را به دست آورد. از جمله مهم ترین خدمات کیش ایر می توان به موارد زیر اشاره نمود.

کلاس های پروازی

کیش ایر با توجه به مسیرهای پروازی داخلی و خارجی که دارد دارای دو کلاس پروازی اکونومی و بیزنس می باشد. در کلاس های بیزنس یا تجاری سرویس ها و خدمات متنوع تری در طی پرواز در اختیار مسافران قرار می گیرد.

مسافرانی که می خواهند سفر کم هزینه تری داشته باشند می توانند در هنگام مراجعه به وب سایت مستر بلیط پرواز هایی را انتخاب نمایند که دارای کلاس اقتصادی یا اکونومی می باشد.

سرویس غذا و کترینگ

کترینگ کیش ایر یکی از بهترین و با کیفیت ترین کترینگ های شرکت های هواپیمایی است و مرغوب ترین و خوشمزه ترین غذاها را ارائه می دهد. در کلاس پروازی تجاری یا بیزنس سرویس کترینگ از تنوع بالاتری برای وعده های صبحانه، نهار، شام، میان وعده و … برخوردار است و مسافران در هنگام رزرو بلیط می تواند از بین غذاهای موجود برای وعده نهار غذای مورد علاقه خود را انتخاب نمایند.

سرویس غذا و کترینگ

ناوگان شرکت هواپیمایی کیش ایر

کیش ایر در طی سال ها فعالیت خود روز به روز ناوگان خود را مجهز تر نموده به طوری که تعداد هواپیماهای خود را از دو فروند به 11 فروند افزود. با فرسوده شدن هواپیماهای مسافربری توپولوف این شرکت بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران دو فروند هواپیما توپولوف خود را از ناوگان هوایی اش خارج نمود و جدیدترین ترین هواپیماها را جایگزین آن ها ساخت. از برترین هواپیماهای این ایرلاین می توان به موارد زیر اشاره نمود.

پنج فروند هواپیما مک دانل داگلاس ام دی – 80

دو فروند هواپیما ایرباس 320

سه فروند هواپیما فوکر

دو فروند هواپیما ایرباس 320

علاوه بر این شرکت کیش ایر برنامه هایی به منظور توسعه ناوگان هوایی خود دارد که در طی آن قرار است 6 فروند هواپیمای ATR خریداری نماید. افزوده شدن این هواپیماهای مدرن می تواند نقش مهمی در توسعه صنعت گردشگری و رونق اقتصادی منطقه آزاد کیش داشته باشد.

این شرکت هواپیمایی از اعضای یاتا می باشد و به دلیل پایبندی به قوانین و توجه به تمامی اصول پرواز و به کار گیری ایمن ترین هواپیماها موفق شده گواهینامه استاندارد ایمنی هوانوردی IOSA را کسب نمایند. لازم به ذکر است که شرکت کیش ایر نخستین شرکت هواپیمایی در ایران است که توانسته این گواهینامه با ارزش را اخذ نماید.

ناوگان شرکت هواپیمایی کیش ایر

پر تقاضا ترین مسیرها

شرکت کیش ایر روزانه دارای پروازهای متعددی در مسیرهای پروازی داخلی و بین المللی می باشد که از جمله این مسیرها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

مسیرهای پروازی داخلی

آبادان، بندرعباس، بوشهر، اهواز، اصفهان، شیراز، اراک، بندر ماشهر، کرمانشاه، مشهد، جزیره قشم، شیراز، رشت، تبریز، زنجان، چابهار، همدان

مسیرهای پروازی خارجی

عمان، کویت، عراق، سوریه، ترکیه، دبی ، شارجه، آذربایجان

از پرتقاضا ترین مسیرهای پروازی کیش ایر می توان به دبی، سوریه، عراق، اهواز، مشهد اشاره نمود.

مسافران می توانند به منظور تهیه بلیط هواپیما کیش ایر به مقصد مورد نظر خود به صورت حضوری به یکی از آژانس های مسافرتی سطح شهر مراجعه کنند و یا به صورت آنلاین بلیط سفرشان را خریداری نمایند.

علاوه بر وب سایت شرکت کیش ایر وب سایت های مختلفی نیز راه اندازی شده اند که بلیط تمامی شرکت های هواپیمایی را به منظور رفاه حال مسافران ارائه می دهند که با مراجعه به آن ها می توان در کوتاه ترین زمان ممکن بلیط سفر هوایی به مقصد مورد نظر را رزرو نمود.

مسافران همچنین باید توجه داشته باشند که ایرلاین کیش ایر دارای قوانین و مقررات خاصی در خصوص حمل بار و میزان بار مجاز می باشد. بنابراین به منظور داشتن سفری بدون نگرانی بهتر است پیش از سفر تمامی قوانین و مقررات آن را مطالعه نمایند و از به همراه بردن اشیا غیر مجازی مانند مواد سمی و منفجره، اشیا نوک تیز، اشیا شکستنی و … بپرهیزند.

راه‌های ارتباطی با شرکت هواپیمایی کیش ایر

راه‌های ارتباطی با شرکت هواپیمایی کیش ایر

آدرس جزیره زیبای کیش، میدان سنایی، جنب بازار مریم ، ساختمان مرکزی کیش ایر- طبقه سوم – واحد مدیریت
تلفن 07693214562
ایمیل secretariat.kish@kishairline.com
فکس 07644455725

اگر تجربه سفر با شرکت کیش ایر را دارید می توانید در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید.

نوشته شرکت هواپیمایی کیش ایر کجاست؟ معرفی + راه‌های ارتباطی اولین بار در مجله مِستر بلیط. پدیدار شد.

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.