1401013113110427925172174

شهدای گمنام در لیالی‌قدر مهمان مردم شهیدپرور "پردیس" شدند + فیلم

گروه استان‌ها ــ مردم روزه دار شهرستان پردیس در لیالی‌قدر میزبان پیکر مطهر ۲ شهید گمنام سرافراز از شهدای دفاع مقدس هستند‌.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، پیکر مطهر 2 شهید گمنام سرافراز، طی مراسمی از ستادمعراج شهدا و با استقبال بی نظیر مردم وارد شهرستان پردیس شد.

پیکر مطهر دو شهید والامقام با فریاد الغوث ، الغوث و یا زهرا (س) در طول مسیر بر روی دستان مردم روزه دارعطر افشانی ، گلباران و بدرقه شد.

ابراهیم گرمابدری، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان پردیس درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و افزایش بار معنوی شب‌های قدر، پیکر مطهر دو شهیدگمنام دوران هشت سال دفاع مقدس، مهمان مردم شهرستان پردیس است و قطعاً حضور شهدای گمنام دراین شب‌های معنوی واسطه خیر و برکت برای مردم شهرستان پردیس است.

وی گفت: این دوشهید والامقام از شب 19‌ تا 23 ماه مبارک رمضان در مساجد،حسینیه‌ها و تکایا شهرستان پردیس درمراسم احیاء شب‌های قدر مهمان مردم خواهند شد.

نگاهی به وضعیت سپاهان پیش از دیدار با پاختاکور؛ شانس صعود طلایی‌پوشان چقدر است؟استاندار مرکزی: سپاه با کارنامه درخشان به یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌های قدرت تبدیل شدحال و هوای حرم امام رضا (ع) در نخستین شب قدر/ زائران و مجاوران به صحن و سرای امام رئوف پناه آوردند + تصاویر

گرمابدری خاطرنشان کرد: یکی از این دو شهید گمنام در عملیات کربلای 5 شلمچه در سن 25سالگی و دیگر شهید سرافراز در عملیات رمضان، شرق بصره و در سن 19سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.