1401040211465460825568424

عملیات اجرایی ساخت بیمارستان 300 تخت‌خوابی نسیم‌شهر و مرکز تولد شهرگلستان آغاز شد

معاون رئیس جمهور با اشاره به ساخت بیمارستان نسیم‌شهر گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه درمانی در کشور توسط خیرین سلامت ساخته می‌شود.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، نماینده مردم‌ بهارستان در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، اعضای مجمع خیرین استان تهران و بهارستان، شهرداران و شوراهای اسلامی و خیرین سلامت، عملیات اجرایی ساخت بیمارستان 300 تخت‌خوابی نسیم‌شهر و مرکز تولد بیمارستان امام حسین‌(ع) توسط خیرین آغاز شد.

محمدحسن نامی صبح امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های درمانی شهرستان بهارستان با اشاره به حفظ ایمان مردم اظهار داشت: تلاش خیرین در آغاز عملیات عمرانی بیمارستان نسیم‌شهر و مرکز تولد شهرگلستان بی‌نطیر است.

وی با بیان اینکه 10 هزار میلیارد تومان پروژه درمانی در نقاط مختلف کشور توسط خیرین ساخته می‌شود افزود: کمبود تخت بیمارستانی در بهارستان در مقیاس‌ها قرار نمی‌گیرد و باید این کمبودها جبران شود.

معاون رئیس جمهور در ادامه گفت: دو پروژه بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) نسیم‌شهر و مرکز تولد بیمارستان امام حسین (ع) شهرگلستان توسط خیرین ساخته خواهد شد و تا پایان اتمام این پروژه‌ها خیرین پای‌کار خواهند بود.

در ادامه عبدالله نوحی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به‌فرد بهارستان اظهار داشت: بهارستان سومین شهرستان پرجمعیت استان تهران است که مردم در فضای 64 کیلومتر مربع زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به کمبود برخی شاخص‌ها از حد استاندارد گفت: برای جمعیت 700 هزار نفری بهارستان یک بیمارستان 100 تخت خوابی دارد که خدمات کلینیکی و درمانگاهی آن در پاساژ شهرداری گلستان انحام می‌گیرد.

فرماندار بهارستان با تأکید بر سرعت ساخت بیمارستان نسیم‌شهر ابراز داشت: تمام مسئولین به همراه مردم و خیرین ید واحده برای ساخت بیمارستان هستند.

تأمین اجتماعی در ساوجبلاغ بیمارستان می‌سازدرفع پلمب از بیمارستان رازی کوهدشت/ ادامه عملیات ساخت این پروژه آغاز می‌شوداکثر بیمارستان‌ها بیش از 30 سال عمر دارند/ تلاش دانشگاه علوم پزشکی ایران برای ارتقای جایگاه کشور در گردشگری سلامت

نوحی در پایان موقعیت سوق الجیشی بیمارستان نسیم‌شهر را بسیار مطلوب عنوان و خاطرنشان کرد: این بیمارستان در کناره اتوبان تهران ساوه می‌تواند دسترسی مردم را تسهیل و در مواقع بحران پوشش مناسبی در حوزه درمانی باشد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.