1400122212250791624960224

قیچی مهربانی گروه جهادی ‌بر سر کودکان نیازمند مناطق مرزی خراسان رضوی؛ قلب‌های کوچکی که شاد می‌شود

گروه استان‌ها-قیچی مهربانی گروه جهادی یاران مهر سرکودکان نیازمند رانوازش کرد؛ اصلاح رایگان موی سر کودکان محروم در مناطق مرزی خراسان رضوی به همت جهادگران انجام شد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، در کنار خبرهای تلخی که امروزه از وضعیت اقتصادی مردم و جامعه می‌شنویم، اگر با چشم دل نگاه کنیم اخبار خوشی نیز در گوشه و کنار شهر شنیده می‌شود که در این روزهای پایانی سال حال دلمان را خوب می‌کند.

علیرضا کمیلی از معدود جوانان فعال و دلسوزی است که در گمنامی و بدون هیچ منت و چشم‌داشتی در کنار گروه جهادی اش به انجام فعالیت‌های خیر مشغول بوده و مسئولیت اجتماعی خود را در وضع کنونی به بهترین نحو اجرا می‌کند.

مدیر گروه یاران مهر می‌گوید:با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی کشور و مشکلات عدیده ای که بسیاری از خانواده‌های محروم و افراد بی بضاعت درگیر آن هستند، باید هر شخصی با هر موقعیت شغلی، نسبت به چالش‌ها و مشکلات سایر افراد جامعه بی‌تفاوت نبوده و با گذشت و فداکاری سعی کند به هر نحو ممکن از مشکلات هم‌نوعان خود بکاهد و شرایطی را فراهم آورد که همه افراد جامعه بدون محرومیت زندگی کنند.

این مدیر جهادی ادامه می‌دهد:این گروه با تشکیل تیم آرایشگری تصمیم گرفت در مرحله دوم این کار خیر، به مناطق محروم و کم برخوردار مرزی برود و اصلاح سر رایگان کودکان نیازمند و محروم را در آستانه سال جدید انجام دهد.

وی می‌گوید:تیم جهادی آرایشگری گروه یاران مهر با حدود 5 آرایشگر حرفه ای کار خود را آغاز کرده که همه این آرایشگران در حرفه خود استاد و عالی هستند،که در مرحله اول حدود 150 کودک و در مرحله دوم حدود 200 کودک و نوجوان اصلاح شدند، با این کار افرادی که در مناطق محروم سکونت دارند و با مشکلات مالی مواجه هستند باری از دوش خانواده‌هایشان در آستانه سال جدید برداشته شد.

42 هزار گروه جهادی در راه توسعه و شکوفایی اقتصاد کشور فعال هستندگروه جهادی "یاران مهر" به محرومین حاشیه شهر مشهد مقدس و سرخس خدمت‌رسانی می‌کنندگروه جهادی شهدا کتابخانه‌ جدید خود را در روستای محروم انداده افتتاح کردند + عکس و فیلم

سعید چوبداری یکی از آرایشگران جوان که در این طرح شرکت کرده است در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارداشت: احساس غرور می‌کنم از اینکه می‌توانم بخشی از حرفه خود را به امورات خیر اختصاص دهم، من هم‌ درد مردم جامعه را فهمیده‌ ام و برای التیام بخشیدن به آن تلاش می‌کنم.

این آرایشگر جوان ادامه می‌دهد:اگر افراد جامعه بخش کوچکی از زندگی روزمره خود را به روش‌های مختلف صرف امورات خیر کنند بسیاری از مشکلات معیشتی و کمبودهای فرهنگی و اجتماعی رفع می‌شود اما لازمه این کار نهادینه شدن کار خیر در جامعه است.

الیاس اسلامی یکی از جوانان دهه هشتادی که در حرفه آرایشگری بسیار موفق است و در طرح اصلاح رایگان موی سر کودکان محروم داوطلبانه شرکت کرده است ،می‌گوید: امروز یکی از بهترین روزهای عمرم بود و خیلی خوشحال شدم که توانستم به عنوان یک عضو کوچک در کنار گروه جهادی یاران مهر حضور پیدا کنم و فهمیدم که هنوز هستند افرادی که قلبشان برای افراد بی بضاعت می‌تپد و شوق و انگیزه کمک به محرومین در وجودشان موج می‌زند.

وی ادامه می‌دهد:هر کسی در هر صنف و شغلی که قرار دارد می‌تواند قسمت کوچکی از آن را صرف امورات خیر کند،به طور مثال پزشکان، پرستاران، خیاط‌ها، نانوایان، قصابان و همه و همه در شغل خود نیازمندان و مستمندان را در نظر بگیرند و از آن‌ها حمایت کنند و این چنین زنجیروار همه از هم حمایت خواهند کرد و جامعه‌ای عاری از مشکلات خواهیم داشت.

انتهای پیام/281/ش

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.