1-39

مجتمع رفاهی بین راهی بافه قزوین کجاست؟ معرفی + راه‌های ارتباطی

مجتمع رفاهی بین راهی بافه قزوین

جذاب ترین فعالیت و سرگرمی در سراسر جهان را شاید بتوان سفر کردن دانست. این فعالیت از دیر باز بین مردم دنیا رواج داشته است. در زمان هائی که امکانات سفر کمتر بوده است مردم مدت زمانی که در سفر بودند بسیار طولانی بود. شاید بتوان گفت اصول سفر چندان تغییری نکرده است در گذشته مردم با کاروان ها به سفر می رفتند و امروزه با تورها سفر می کنند. مجتمع رفاهی بین راهی بافه قزوین کجاست؟ جواب این سوال را می توانید در این مطلب پیدا کنید.

مکان هائی که در گذشته کاروان ها در آن به استراحت می پرداختند کاروانسرا نامیده می‌شد که امروزه به نام مجتمع های بین راهی معروف هستند. این مجتمع همانند کاروانسرا ها از امکانات رفاهی مختلفی برای خدمت رسانی به مسافران و همینطور سود آوری برای صاحبان آنها تشکیل شده اند. در کنار امکاناتی که مجبور به پرداخت هزینه در قبال آنها هستید امکاناتی نیز قرار گرفته است که به صورت رایگان ارائه می شود و نیازی به پرداخت هزینه ندارند.

در سفرهای جاده ای اگر با اتوبوس سفر کنید که در زمانی مشخص در یکی از این مجتمع ها مجبور به توقف هستید و اگر با خودرو شخصی نیز سفر می کنید بهتر است هر چند ساعت یکبار توقف کرده و به استراحت بپردازید. اگر در هر یک از این مکان ها بایستید باعث می شود که بتوانید از کلیه مکاناتی که در آنها وجود دارد استفاده کنید و به بالا رفتن کیفیت سفرتان کمک می کند. مجله گردشگری مستر بلیط تمام سعی خود را در جهت شناساندن امکان خدماتی گردشگری به شما می کند بنابراین در این بخش به توضیحات کاملی در مورد مجتمع بین راهی بافه می پردازیم.

درباره مجتمع بین راهی بافه

معرفی مجتمع بین راهی بافه

مجتمع بین راهی بافه را می توان جزو مجتمع های جدید التاسیس دانست که در سال 1395 مورد بهره برداری قرار گفت. این مجتمع در 7 کیلومتری آزاد راه قزوین – زنجان واقع شده است. ساختمان آن از معماری زیبا و امروزی برخوردار است که باعث لذت بردن بیشتر از محیط می شود. این مجتمع دارای مساحتی به طول 4200 متر مربع می باشد و دارای بخش های متعددی می باشد از جمله این بخش ها می توان رستوران، جایگاه سوخت، سرویس بهداشتی و نمازخانه می باشد. احداث آن باعث به وجود آمدن 120 شغل د ر این استان شده است.

امکانات رفاهی مجتمع رفاهی بین راهی بافه قزوین

امکانات رفاهی هستند که به هر مجتمع تفریحی شکل و شخصیت می دهند و دلیل به وجود آمدن این مجتمع ها هستند. از امکانات رفاهی مجتمع بین راهی بافه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

غرفه های فروشگاهی: غرفه های فروشگاهی مختلفی در این مجتمع وجود دارد که از آن جمله می توان فروش کتاب، اسباب بازی، لباس فروشی و مواد خوراکی به اشاره کرد.

رستوران: دو رستوران معمولی و وی آی پی در این مجتمع تعبیه شده است. که شما بر اساس موقعیت و علاقه تان می توانید از هر یک از این ها را برای استفاده انتخاب کنید.

رستوران وی آی پی

کافی شاپ: اگر در زمانی که به این مجتمع رسیدید و تمایل داشته باشید که به جای خوردن غذا یک خوراکی هیجان انگیز و یا قهوه را امتحان کنید می توانید به این کافی شاپ مراجعه کنید.

جایگاه سوخت: در صورتی که نیاز به سوخت داشتید می توانید به این مکان مراجعه کنید.

پارکینگ: پارکینگ خودروهای شخصی در این مکان وجود دارد که می توانید با خیال راحت ماشین خود را در این پارکینگ بگذارید بدون اینکه نگرانی از ایمن نبودن آن داشت باشید.

سفره خانه سنتی: اگر تمایل به میل کردن غذاهای سنتی مانند دیزی داشته باشید می توانید به سفره خانه سنتی رفته و غذای مورد نظرتان را میل کنید و حتی می توانید از سینی چای آن نیز بهره مند شوید.

نانوائی: با استفاده از نانوائی می توانید نان تازه و گرم را همراه با غذا یا برای صبحانه میل کنید که لذتی دو چندان به لحظات شما در سفر می دهد.

از دیگر امکاناتی که در اینجا ایجاد شده است می توان بانک گردشگری، سرویس بهداشتی، نمازخانه و بوفه صبحانه را بیان کرد.

راههای دسترسی به مجتمع بین راهی بافه

راههای دسترسی به مجتمع بین راهی بافه

اگر در حال حرکت از قزوین به سمت تهران باشید باید در دور برگردان به سمت دییگر بروید تا بتوانید از امکانات موجود در این مجتمع استفاده کنید. ولی اگر در حال حرکت به سمت زنجان باشید می‌توانید در مسیرتان به این منطقه برسید و نیازی به طریق جهت نیست.

راه‌های ارتباطی مجتمع رفاهی بین راهی بافه قزوین

آدرس اتوبان قزوین-زنجان ، کیلومتر ۵ بعد از عوارضی قزوین-زنجان
تلفن ۳۳۲۹۱۴۱۴ – 028

اگر تجربه دیدار و استراحت در این مکان را دارید، در قسمت کامنت ها تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته مجتمع رفاهی بین راهی بافه قزوین کجاست؟ معرفی + راه‌های ارتباطی اولین بار در مجله مِستر بلیط. پدیدار شد.

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.