1401021112324784725251074

محکومیت 143 میلیارد ریالی برای قاچاق فولاد در ری

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از جریمه ۱۴۳ میلیارد ریالی برای مقابله با قاچاق فولاد خبر داد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری و به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، احمد جعفری نسب با اشاره به محکومیت قاچاق فولاد اظهار داشت: با گزارش اتاق اصناف شهرستان ری در مورد خرید و فروش فولاد بر خلاف ضوابط تعیینی دولت پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و برای رسیدگی به شعبه پنجم تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی افزود: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانسته و متهم را به پرداخت 143 میلیارد و 248 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در ادامه گفت: عزم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی و هر گونه قانون‌شکنی جدی بوده و با متخلفان قاچاق در شهرستان‌های استان تهران برخورد می‌شود.

2 میلیون قلم داروی احتکار شده در قرچک کشف شدکشف انبار خشکبار احتکاری در "لنجان"انواع کودهای شیمیایی احتکاری در قم کشف شد

جعفری نسب با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد خاطرنشان کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.