1400122417064715924981054

مراسم "قرار دوازدهم" هم‌زمان با سراسر کشور در شهرری برگزار شد

گروه استان‌ها- مراسم سراسری قرار دوازدهم هم‌زمان با سراسر کشور در امام‌زاده عبدالله شهرری با توزیع ۳ هزار بسته کمک معیشتی جهت توزیع میان نیازمندان برگزار شد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید مهدی خاموشی پیش از ظهر امروز در طرح قرار دوازدهم که در امامزاده عبدالله شهرری برگزار شد، با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان اظهار داشت: تقوا بال رستگاری انسان است و نماز و روزه از جمله مسیرهای رسیدن به تقوا هستند و رسیدگی به نیازمندان برنامه رمضانی پیامبر (ص) بود.

وی با بیان اینکه مستحب است که در ماه رمضان حتی با اندک طعامی به دیگران افطاری بدهید افزود: بر همین اساس در برخی شهرها برنامه افطاری ساده برگزار می‌شود و ما نیز پیگیر این موضوع هستیم که در بقاع متبرکه برنامه افطاری ساده در ایام ماه مبارک برگزار شود.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: آیین قرار دوازدهم با ورود رمضان این همت مضاعف را بشارت می‌دهد که با دعوت از خیرین خدمات بیشتری را برای نیازمندان داشته باشیم.

خاموشی تصریح کرد: از تمامی مشارکت‌کنندگان در این امر تشکر می‌کنم زیرا که با شناسایی کامل نیازمندان و توانمندان فرصتی را برای هزینه کرد درست خیرات فراهم می‌‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه طرح مواسات تا انتهای جریان کرونا ادامه خواهد یافت ابراز کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید آشکارا و پنهانی انفاق کنید، نمازگزاران، صابران و انفاق کنندگان را خداوند یاری خواهد کرد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به روز جمهوری اسلامی و بزرگی آن گفت: اساس قانون‌مداری این حکومت در این روز بنا شد، ما برای رسیدن به عزت باید مقدمات آن را فراهم کنیم. جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و رهبری امامین انقلاب این مقدمات را فراهم می‌کند.

177 هزار بسته کمک معیشتی از ابتدای شیوع کرونا در تهران توزیع شد

سید حسن میرکریمی امروز در مراسم طرح قرار دوازدهم که همراه با توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در امامزاده عبدالله شهرری برگزار شد اظهار داشت: منویات مقام معظم رهبری در زمینه مواسات و همدلی در دستور کار اوقاف قرار گرفته که در بسیاری از موارد همراه با اجرای نیات است.

وی افزود: بخش دوم اهداف اوقاف فعال کردن قسمتی است که جنبه مردمی دارد و فعال کردن خیرین بود که در قالب همین طرح به صورت عملیاتی درآمد و به صورت یک امر مبارک و پر برکت در همه حوزه‌ها به صورت جدی دنبال شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران در ادامه گفت: در سال گذشته شاهد بودیم که در تمام کشور این اقدام به صورت مستمر و در چندین مرحله اول صورت گرفت و کمک‌ها برای مردم نیازمند تأمین شد و به ویژه به صورت آبرومندانه و با حفظ حرمت در اختیار نیازمندان آسیب دیده از کرونا قرار گرفت.

میرکریمی تصریح کرد: در استان تهران 177 هزار بسته کمک معیشتی از ابتدای شیوع کرونا تهیه شده اما آنچه توزیع شد بیش از این میزان بود که این آمار مربوط به اقدامات رسمی ادارات اوقاف است در صورتی‌ که کمک‌ها بیش از این و با حمایت مردم بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: در زمینه حمایت از دانش‌بنیان‌ها لازم به ذکر است که این موضوع در اوقاف دنبال شده و در استان تهران چند نمونه عملی دارد و در واقع راه برای ما روشن است و امیدواریم این تجربیات را به کار گیریم و به عنوان یک نمونه کار خیر آن را عملیاتی کنیم.

محفل شب خاطره "قرار عاشقی" به مناسبت گرامیداشت سالروز عملیات والفجر هشت در بیرجند برگزار شد"قرار عاشقی" حاج مهدی رسولی – 2|وَلا تُسَلِّطْ عَلَیَّ مَنْ لا یَرحَمُنی + فیلم"قرار عاشقی" حاج مهدی رسولی| قلب مؤمن حرم الله است + فیلم

توزیع 3هزار بسته معیشتی با ارزش 600 هزار تومان بین نیازمندان

حجت‌الاسلام سید محمد سیدی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در این مرحله قرار دوازدهم 3 هزار بسته معیشتی به ارزش 600 هزار تومان بین نیازمندان شهرستان ری توزیع می‌شود.

وی افزود: 8 رأس گوسفند جهت توزیع میان خانواده‌ها قربانی شده از محل کمک خیرین و موقوفات و در آستانه نوروز نیز 400 جفت کفش تهیه و در میان نیازمندان توزیع‌شده است.

رئیس اداره اوقاف شهرستان ری در ادامه گفت: در سال گذشته این کمک‌ها به صورت مستمر و در چندین مرحله برای نیازمندان جمع‌آوری و تقدیم آن‌ها شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.