1401052308135227525887354

معاون وزیر راه: شهر تهران 100هزار بنای ناپایدار و غیرمقاوم دارد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در شهر تهران بیش از ۱۰۰هزار بنای ناپایدار داریم که هیچ‌گونه سازه مقاومی ندارند و اگر اتفاقی بیفتد آسیب جدی برای همشهریان ایجاد خواهد کرد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، محمد آئینی صبح امروز در آیین آغاز ساخت 5000 واحد مسکونی در شهر تهران توسط قرارگاه جهادی مسکن شهرداری تهران اظهار داشت: در شهر تهران بیش از 100 هزار بنای ناپایدار داریم که هیچ‌گونه سازه مقاومی ندارند و اگر اتفاقی بیفتد آسیب جدی برای همشهریان ایجاد خواهد کرد اما امیدواریم با رویکرد مثبت شهرداری تهران به نقطه پایداری برسیم و تعداد این بناها به‌شدت کاهش یابد.

وی افزود: شرایط شهر ری متفاوت است و نیروهای جهادی و انقلابی خوب و ارزنده‌ای در این منطقه حضور دارند لذا درخواست داریم که به موضوعات بازآفرینی شهری و بالاخص محرومیت‌زدایی از این محلات اقدام نمایند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه گفت: با نظر مساعد شهردار تهران ستاد بازآفرینی شهرستان ری با ریاست فرماندار شهرستان ری به‌صورت مستقل اقدام نماید و هرچه در توان داریم به‌جهت استقرار ادارات مختلف همکاری خواهیم کرد.

عضو شورای شهر تهران: لزوم بازنگری در طرح بازآفرینی محله نفرآباد/ خواسته مردم در طرح بازآفرینی فعلی لحاظ نشده استطرح معماری ایرانی اسلامی در محله فرسوده نفرآباد شهر ری اجرایی می‌شود

آئینی در پایان خاطرنشان کرد: با حمایت دولت و رئیس مجلس شورای اسلامی صندوق سرمایه‌گذاری مستقلی برای بازآفرینی بافت پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم(ع) شکل خواهد گرفت و یکی از منابع آن واریز 10 درصد از فروش اراضی در استان تهران به حساب صندوق است که در جهت محرومیت‌زدایی کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/+

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.