1400112721583833224771564

نایب رئیس مجلس: عوارضی اتوبان تهران ساوه تا پرند به صورت موقت حذف می‌شود

گروه استان‌ها – نایب رئیس مجلس گفت: عوارضی اتوبان تهران ساوه تا پرند یک‌ ماه آزمایشی حذف می‌شود تا بررسی شود چه میزان هزینه‌ای را شامل می‌شود و پس از بررسی کامل تا پرند حذف شده و حدفاصل عوارضی بعد از پرند تا ساوه اخذ شود.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پرند، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و تیم همراه معاونین وزرا و مسئولان استانی و شهرستانی در یک بازدید میدانی پروژه‌های مختلف شهر پرند از نزدیک مورد بررسی قرار دادند و جهت تسریع امور مرتبط برای رسیدن به مرحله افتتاح و بهره‌برداری دستورات لازم صادر شد.

در این بازدید میدانی در بدو ورود به شهر مسئولان پس از ادای احترام، عطرافشانی و گل‌باران مزار شهدای گمنام شهر پروژه‌های تصفیه‌خانه آب و فاضلاب، کارخانه ترانسفوی شهرک صنعتی پرند، ریل بأس، مترو و بیمارستان مهر ایرانیان مورد بازدید و بررسی مشکلات و اقدامات لازم برای تسریع آن‌ها و خدمات‌دهی به شهروندان شهر پرند صادر شد.

در انتهای این بازدید چند ساعته جمع مسئولان با حضور در سالن اجتماعات انقلاب شهر پرند به ریاست نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و معاونان کشوری و مسئولان استانی و شهرستانی برنامه‌ها و پروژه‌های شهر جدید پرند مورد بررسی قرار گرفت.

علی نیکزاد پس از ارائه گزارش‌های مسئولان حاضر در جلسه اظهار داشت: مسئولان با شتاب و سرعت حرکت کشور را پیش ببرند تا به سمت پیشرفت و جبران زمان‌های از دست‌رفته قبل شویم.

وی افزود: مسئولان در امور معیشت و اقتصاد مردم حرکت کنند و جهادی وارد عمل شوند ما نیامدیم وقت مسئولان شهرستان و شهر را بگیریم ما آمده‌ایم تا برای این شهر کاری صورت گیرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان چیزی بگویید و بنویسید که انجام می‌شود و حرفی و نوشته‌ای که عملی در آن نیست مطرح نکنید و تا یک ماه بعد این نوشته‌ها و امضاها در مصوبات امروز را بازخواست خواهیم ‌کرد که چه پیشرفتی در کار بوده است.

نیکزاد در این جلسه مصوباتی را ثبت کرد و گفت: برای تأمین و جبران کمبود سرانه‌های آموزش‌ و پرورش زمین رایگان از سوی شرکت عمران در اختیار آموزش‌ و پرورش قرار گیرد تا اقدامات لازم صورت گیرد.

وی افزود: در زمینه آب و فاضلاب شهر پرند 100 میلیارد تومان برای تکمیل فاز دو تصفیه‌خانه فاضلاب شهر پرند اختصاص یابد و موضوع پیگیری و اجرایی شود.

نایب‌ رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه با صدا و سیما برای تکمیل و راه‌اندازی آنتن دهی رادیو تلویزیون در شهر پرند در تمام فازها صورت گیرد.

نیکزاد در ادامه گفت: تعرفه پساب تصفیه‌خانه فاضلاب شهر پرند برای شهرک‌های صنعتی با در نظر گرفتن مباحث امکانات دولتی محاسبه شود و موضوع بدهی شرکت ترانسفوی شهرک صنعتی پرند اقدام شود.

وی تاکید کرد: ظرف دو هفته مخابرات نسبت به بررسی رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه برای جلسه بعد ارائه شود.

نایب‌ رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تا شهریور 8 مدرسه توسط عمران تحویل می‌شود و بحث استقلال پرند از استانداری و وزارت کشور در دستور کار قرار گرفت همچنین پروژه سابیر بین‌الملل باید ورود کند و با گرفتن تعهد محضری مپسا نسبت به ارائه قرارداد اقدام‌کند و بحث ریل بأس و مترو مباحث مالی و تسریع انجام پروژه در اولویت قرار گیرد.

نیکزاد در پایان خاطرنشان کرد: عوارضی اتوبان تهران ساوه تا پرند یک‌ ماه آزمایشی حذف می‌شود تا بررسی شود چه میزان هزینه‌ای را شامل می‌شود و پس از بررسی کامل تا پرند حذف شده و حدفاصل عوارضی بعد از پرند تا ساوه اخذ شود.

لزوم جابه‌جایی عوارضی تهران- قم؛ 25 هزار خودروی ورودی به شهرک صنعتی هر روز عوارض پرداخت می‌کنندمصائب ایستگاه عوارضی خرم‌آباد ـ پل‌زال برای رانندگان/‌ خودروهایی که در شیب تند ‌آزادراه ترمز پاره می‌کنند

در ادامه حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اسماعیل کاظمی اظهار داشت: از پیگیری‌های نماینده مجلس که موجب حضور مدیران کشوری و استانی در شهر پرند برای تسریع در افتتاح پروژه‌ها شد تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه گفت: باید با یک کار‌ جهادی عقب‌افتادگی‌های دوران دولت قبل را جبران کنیم تا مردم پرند با فراهم کردن حداقل‌های حقوق شهروندی در این شهر که مولود انقلاب اسلامی است با آسودگی خیال و آرامش زندگی کنند.

امام‌جمعه پرند با اشاره به نخستین حضور نایب‌ رئیس مجلس شورای اسلامی و پیگیری‌ها بسیار امیدوارکننده گفت: یکی از اصلی‌ترین مشکلات این شهر آمار غلطی است که باعث جلوگیری خدمات و زیرساخت‌های شهر شده است درصورتی‌که آمار انشعابات آب، برق و گاز 112 هزار انشعابی نشان از جمعیت بیش از 300 هزار نفری شهر پرند دارد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.