1401011114541187425063304

نظارت بر عرضه کالاهای اساسی در شهرقدس/ اقلام پرمصرف سبد خانوار تحت نظارت دستگاه‌های نظارتی + فیلم

گروه استان‌ها – گشت مشترک دستگاه‌های نظارتی در راستای نظارت بر بازار فروش، رسیدگی به شکایات مردمی و کنترل قیمت‌ها به‌ویژه اقلام پرمصرف سبد خانوار برگزار شد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرقدس، همزمان با ایام نوروز گشت مشترک ادارات تعزیرات حکومتی و صنعت معدن و تجارت با همراهی نیروی انتظامی از واحدهای صنفی پروتئینی، میوه‌فروشی‌ها، فروشگاه زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌ها برگزار شد.

عزت‌الله ثامنی کارشناس تنظیم بازار اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قدس در این زمینه اظهار داشت: این گشت در راستای نظارت بر بازار فروش، رسیدگی به شکایات مردمی و کنترل قیمت‌ها به‌ویژه اقلام پرمصرف سبد خانوار انجام شد.

وی افزود: واحدهای متخلف که دارای کم‌فروشی، گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور بودند شناسایی و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

بازدیدهای نظارتی در استان یزد 56 برابر افزایش یافت/ اسکان 681 هزار نفر در استان یزدطرح تشدید نظارت بر اماکن اقامتی تا پایان تعطیلات نوروزی در قم اجرا می‌شودمانور نظارت بر کالاهای کشاورزی ویژه ماه رمضان در کرمانشاه آغاز شد

ثامنی در پایان با اشاره به اینکه در این بازدیدها از 20 واحد صنفی بازرسی به عمل آمد و تعداد 7 مورد تخلف ثبت شد خاطر نشان کرد: بازدیدهای ویژه نوروز تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/س

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.