1400072111344365323808984

نماینده مردم شهریار در مجلس: سرقت در این شهرستان به شدت افزایش یافته است

گروه استان‌ها- نماینده شهرستان شهریار در مجلس شورای اسلامی با گلایه از آمار افزایشی سرقت در شهرستان شهریار گفت: سرقت در این شهرستان به شدت افزایش دارد و منجر به ایجاد نگرانی‌های جدی برای مردم شده است.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، حسین حق وردی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان شهریار با تأکید بر کمک به پایداری نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی به تلاش و سخت کوشی مسئولان بستگی دارد تا تمام توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان خنثی شود.

وی افزود: الگوی انقلاب اسلامی در کشورهای همسایه و عربی شکل گرفته است و مکاتب فکر نظام حاکمیت دینی را با جدیت بررسی و رصد می‌کند.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: آسیب‌های موجود در کشور تک بعدی نیست و تغییر مناسبات باید از خود مسئولان آغاز شود و اصلاح آن در صورت نیاز به تغییر قوانین از سوی مسئولان پیشنهاد شود.

حق وردی با بیان اینکه تمام شهرداری‌ها در برخی مناسبات دارای مشکلات و معضلات متعددی هستند گفت: آمار سرقت در شهرستان شهریار به شدت افزایش دارد که از سوی مردم نگرانی‌های جدی به وجود آمده است.

وی به برخورد با افرادی که شرایط فساد را به وجود می‌آورند بیان کرد: افزایش تراکم ساخت و ساز و تغییر کاربری اراضی به دلیل بازار مصرف و تقاضا در شهرستان شهریار نسبت به رشد جمعیت است.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: تخریب و قلع و قمع ساخت و سازها در باغات در عمل ایجاد نارضایتی مردم را به دنبال دارد که تغییر قانون برای حفظ اراضی کشاورزی و باغات و با پیشنهاد کارشناسان این حوزه باید کلید بخورد.

حق وردی با تأکید بر حسن تعامل مسئولان با مردم بیان کرد: تعیین روز و ساعت ملاقات در هفته توهین و اهانت به مردم است که مسئول را از دسترس مردم خارج می کند ولی در حقیقت باید مراجعات مردمی کنترل و به مشکلات مردم در دیدار اول رسیدگی مناسب و درست شود.

پرونده برخی مسئولان شهریار در حال رسیدگی استمسئول دفتر شهردار شهریار: درخشان‌نسب گفت سکه و دلار را به اسم "هبه" بگیرم

نماینده شهرستان شهریار در پایان به جذب بودجه توسط مسئولان ادارات در شهرستان شهریار تأکید و خاطرنشان کرد: مسئولان باید توانمندی بالایی در جذب اعتبارات استانی داشته باشند و مسائل مورد نظر را با نماینده عالی دولت در شهرستان دنبال کنند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.