1400112015554241024724014

نهضت آب در روستاهای استان تهران ادامه می‌یابد + فیلم

گروه استان‌ها – فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران از آغاز یک طرح جدید با همکاری وزارت نیرو در ادامه طرح نهضت آب در روستاهای این استان خبرداد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، سردار احمد ذوالقدر در حاشیه توزیع دوازدهمین مرحله کمک‌های مؤمنانه شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت:با آغاز یک طرح نو با وزارت نیرو پروژه‌های آبرسانی شامل آب آشامیدنی، آب روستایی با استفاده از منابع آبیاری کشاورزی، چاه‌های عمیق و استخرهای آبیاری با مساعدت گروه‌های جهادی همیاری و کمک‌رسانی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه اجرای این طرح پروژه‌های آب‌رسانی در روستاهای شهرستان‌های استان تهران شناسایی‌شده و بخشی از این طرح در روستای جلیل‌آباد ورامین کلنگ‌زنی و در شهرستان فیروزکوه با کمک جهاد کشاورزی این طرح با موفقیت به پایان رسید.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران به اجرای طرح یازدهمین مرحله کمک‌های مؤمنانه اشاره کرد و گفت: در این طرح بیش از 300 هزار بسته کمک معیشتی برای افراد کم برخوردار در استان تهران توزیع شد. همچنین در سه ماه گذشته هرماه 100 هزار بسته مؤمنانه در استان تهران توزیع‌شده که با جذب و کمک خیرین این بسته در سال جدید به 120 هزار بسته افزایش می‌یابد.

وی افزود: بسته‌های مؤمنانه شامل بیش از 400 تن برنج و هر بسته دارای مرغ منجمد به وزن سه و نیم کیلوگرم، روغن، حبوبات و رب برای مصرف دو ماه هر خانوار در نظر گرفته شده است.

«معجزه آبخیزداری»| ضرورت نهضت آبخیزداری برای تحول در بخش کشاورزی/ 10چالش اساسی جهش تولید در کشاورزی چیست؟ورود بسیج به نهضت آبرسانی/ تامین امنیت 40 هزار نقطه کشور با حضور بسیجیان + فیلمنهضت آبرسانی سیار سپاه راهی مناطق محروم اردبیل شد

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران تصریح کرد: در ایام شب عید امسال تلاش می‌کنیم که مایحتاج خانواده‌های کم برخوردار را تأمین کنیم تا مبادا پدر هر خانواده‌ها شرمنده خانواده خود باشند.

ذوالقدر تأکید کرد: گروه‌های جهادی باید در توزیع بسته‌ها دقت کنند و در هنگام مراجعه به درب منازل با نهایت احترام و اکرام بسته‌ها را به خانواده‌ها تقدیم کنند.

وی یادآور شد: با انعقاد تفاهم‌نامه ما بین کمیته امداد حضرت امام (ره) و وزارت مسکن و شهرسازی در صورت معرفی زمین در هر شهرستان استان تهران برای ساخت مسکن افراد کم برخوردار گروه‌های جهادی با آمادگی کامل وارد میدان می‌شوند.

انتهای پیام/ن/ی

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.