140105052152145625751214

هم‌خوانی سلام فرمانده در اجتماع ‌نوجوانان و جوانان شهر قدس + تصاویر‌

اجتماع بزرگ یاوران انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز اولین اقامه نماز جمعه در کشور و گرامیداشت عملیات مرصاد با این اجتماع مردمی نوجوانان و جوانان دهه هشتادی و نودی در کنار پدران و مادران برگزار شد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرقدس، به مناسبت سالروز اولین اقامه نماز جمعه در کشور و گرامیداشت عملیات مرصاد عصر امروز اجتماع بزرگ یاوران انقلاب اسلامی با حضور سردار اهوازیان کارشناس جبهه مقاومت و همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، جمعی از مسوولان شهرستانی و اقشار مختلف مردم عصر امروز در مصلی بزرگ برگزار شد.

در این اجتماع مردمی نوجوانان و جوانان دهه هشتادی و نودی در کنار پدران و مادران خود تحت تمثال‌های شهدای والامقام نصب شده در مصلی سرود سلام فرمانده و رفیق شهیدم را همراه با ابوذر روحی همخوانی کردند.

همچنین در آستانه فرا رسیدن ماه محرم پرچم متبرک حرم امام حسین (ع) و امام رضا (ع) توسط خادمین آستان مقدس عصمت و طهارت (ع) وارد شد و این محفل را متبرک کرد.

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در سخنرانی این مراسم با بیان اینکه سرود دشمن شکن و وحدت آفرین سلام فرمانده با همراهی کودکان، مردمان و سربازان انقلاب اسلامی جهانی شد اظهار داشت: هربار که این سرود خوانده می‌شود به تعبیر سیدحسن نصرالله، پشت اسرائیل می‌لرزد.

وی افزود: این اجتماع مقتدرانه و حضور باشکوه دشمن را مایوس خواهد کرد و اجازه نخواهد داد که نسبت به شهر، استان و کشور فکر اشتباهی کند و شهرستان قدس به‌عنوان نقطه امید و قوت ایران اسلامی معرفی شد.

ساعی: 3 هزار ‌تکواندوکار ایرانی "سلام فرمانده" را هم‌خوانی می‌کنندعراق|از نماز جمعه هواداران صدر و موضع‌گیری جدید مقتدی تا اجرای «سلام فرمانده» در مسجد سهلهمسابقه استعدادیابی سرود در تلویزیون / "سلام فرمانده" سرود منتخب سال شد

امام جمعه شهرقدس با اشاره به اینکه نماز جمعه استثنائی‌ترین اجتماعی است که در عالم وجود دارد خاطرنشان کرد: نماز جمعه عملیات مرصاد هفتگی مؤمنین برای نقش بر آب کردن توطئه‌های دشمن است و سلام ما در این روزها به امام زمان خواهد بود و با این سرود خود را برای ورود به ماه محرم آماده می‌کنیم و یاد سردار شهید سلیمانی که گفت:« ما ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم» را گرامی میداریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.