1401052711053161225911254

وزیر ارشاد: کارنامه یک ساله دولت مردمی ارائه می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: نزدیک به ۷ هزار طرح در سفرهای رئیس جمهور احیا و در حال راه‌اندازی است و بنا داریم کارنامه یک ساله دولت را ارائه دهیم.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرقدس، محمدمهدی اسماعیلی صبح امروز در نودمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس با تأکید بر اینکه این دولت، دولت کار است اظهار داشت: در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی بنا داریم شعارهایی که در ابتدای کار دولت در دست گرفتیم به کارنامه تبدیل کنیم و بعد یک سال کارنامه را به مردم ارائه کنیم.

وی افزود: در هر شهرستان و استان نیاز به کار جهادی وجود دارد و در دولت سیزدهم همگی مسئولیت‌های تضامنی داشته و باید از شهرستان‌ها بازدید کرد و مسائل را مورد بررسی قرار داد و جریان‌های ناکارآمد را کنترل کرد.

وزیر ارشاد در ادامه گفت: شهرقدس ایران کوچک با قابلیت‌های بسیار است و در کنار آسیب‌ها اجتماعی، تنوعات فرهنگی داشته که می‌تواند بخشی از مشکلات پایتخت را برطرف کند.

اسماعیلی تصریح کرد: مردم متدین و شهیدپرور شهرقدس پای انقلاب ایستاده‌اند و مردمان پیرامون انقلاب هسته سخت انقلاب اسلامی هستند و در تداوم انقلاب نقش داشته و مجموعه حاکمیت موظف بر ادای دین است.

وی ادامه داد: حلقه‌های تجمع این هسته سخت نهادهای دینی است و جای خوشحالی است که مصلی شهر محل تمرکز فعالیت‌های دینی است و باید فضاهای فرهنگی و دینی تقویت شود.

وزیر ارشاد ابراز داشت: نزدیک به 7 هزار طرح در سفرهای رئیس جمهور احیا و در حال راه‌اندازی است و بنا داریم کارنامه یک ساله را ارائه بدهیم.

وی با تأکید بر اینکه دولت باید از منابع مختلف و ظرفیت‌های موجود استفاده کند گفت: طرحی داریم که بر اساس آن دیوارهای حصار دانشگاه آزاد را برداریم و افتراق و کارهای جزیره‌ای جمع شود و دوره دوگانگی‌ها تمام شده و همگی تحت فرماندهی رهبر انقلاب اسلامی بوده و نظام جمهوری اسلامی در چهل سالگی دوم از نقاط ضعف فاصله گرفته و همه بخش‌های کنار هم خدمت می‌کنند.

اسماعیلی یادآور شد: تقسیمات کاری و هویت‌ اداری در ذیل یک مجموعه بود و کمک‌های فرهنگی وزارت فرهنگ در این یک سال کمک‌های بسیاری انجام داده و قدم‌های بسیاری در ادامه برداشته خواهد شد.

163 پروژه هفته دولت در شهرستان بیرجند افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود430 واحد مرغداری در سیستان و بلوچستان در حال احداث استمزارع پرورش میگو استان هرمزگان با حمایت دولت برق‌دار می‌شود

وزیر ارشاد در پایان خاطرنشان کرد: موارد مطرح شده توسط مسئولان رسیدگی شده و هر سرمایه گذاری لازم باشد انجام شده و حمایت خواهیم کرد تا قدم های مبارکی در هنر و رسانه برداشته شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.