4shz

پاساژ شانزه لیزه تهران کجاست؟ معرفی + راه‌های دسترسی

پاساژ شانزه لیزه تهران

همان طور که می دانید در شهر تهران مراکز خرید و بازارهای بسیار زیادی به چشم می ‌خورند، اما پاساژ شانزه لیزه یکی از شناخته‌ شده ‌ترین آن ‌ها به حساب می ‌آید.

این پاساژ بزرگ جزء پر رفت و آمد ترین مراکز خرید در تهران است زیرا در مرکز شهر تهران قرار دارد و هر زمانی که بخواهید به آن جا بروید باید انتظار ترافیک و شلوغی را داشته باشید.

برای بازدید از این پاساژ می توانید بلیط اتوبوس تهران را خریداری کنید و به آن جا بروید. در پاساژ شانزه لیزه تمام اجناس با کیفیت و از قیمتی مناسب برخوردار هستند.

تاریخچه پاساژ شانزه لیزه تهران

تاریخچه پاساژ شانزه لیزه تهران

بازار میلاد قائم از زمان های خیلی دور وجود داشته است و اکثر افراد آن را به نام پاساژ شانزه لیزه می شناسند. تقریبا پس از انقلاب بود که نام پاساژ شانزه لیزه به میلاد قائم تغییر کرد. این پاساژ از اولین مراکز خرید تهران است و در آن انواع لباس های مجلسی، روزانه و رسمی وجود دارد.

برای رزرو هتل در شهر تهران می توانید از مستر بلیط کمک بگیرید و در کمترین زمان ممکن این کار را انجام دهید.

نقشه و معرفی بخش های مختلف

این پاساژ زیبا دارای دو طبقه است و در طبقه همکف آن لباس‌ های زنانه مجلسی و طبقه زیرین هم انواع مانتوی رسمی و روزانه زنانه دیده می شود. در هر کدام از طبقات این پاساژ، مغازه‌ های زیادی وجود دارند که ویترینی رنگارنگ از لباس‌ های مختلف را چیده ‌اند.

انتخاب در بین لباس ‌های این پاساژ اگرچه شاید کمی مشکل باشد اما تنوع و قیمت مناسب لباس قطعاً به زحمت‌ های آن می ‌ارزد. حضور پر رنگ برند های مختلف فرانسوی در ایران باعث شد که خیلی از مراکز خرید از این معروفیت استفاده کنند.

برای تهیه کردن بلیط های سفر خود می توانید به صورت حضوری و یا آنلاین از طریق مراجعه به سایت مستر بلیط اقدام نمایید. در این پاساژ مغازه هایی وجود دارد که اجناس بسیار شیک و مدرنی را با قیمت بسیار مناسب می فروشند و تمامی امکانات فروشگاهی برای شما فراهم آورده شده اند که بتوانید خرید خوب و به صرفه ‌ای را داشته باشید.

شرایط بازدید از پاساژ شانزه لیزه تهران

شرایط بازدید از پاساژ شانزه لیزه تهران

ورود شما به این پاساژ بدون هیچ هزینه جانبی امکان پذیر است و تنها برای خرید وسایل و لوازم خود پرداختی خواهید داشت. پاساژ شانزه لیزه به غیر از روز های جمعه‌، ماه محرم، صفر و رمضان باز است و شما می توانید از ساعت ۹ صبح الی ۲۲ شب به آن جا بروید.

آدرس و نحوه دسترسی با وسایل مختلف

پاساژ شانزه لیزه تهران در تقاطع ولیعصر و جمهوری، جنب سینما آسیا، بازار بزرگ میلاد قائم یا بازار شانزه لیزه قرار دارد و شما می توانید با استفاده از هرگونه وسیله نقلیه از جمله؛ هواپیما، قطار، اتوبوس و خودروی شخصی به این شهر سفر کنید. ممنون از این که تا انتهای مجله مستر بلیط همراه ما بودید.

نوشته پاساژ شانزه لیزه تهران کجاست؟ معرفی + راه‌های دسترسی اولین بار در مجله مِستر بلیط. پدیدار شد.

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.