4305574

«پرایس» کشورهای جهان را به حمایت از اغتشاشات ایران ترغیب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تارنمای وزارت امور خارجه آمریکا، ند پرایس، سخنگوی این وزارتخانه همگام با مواضع مداخله‌جویانه و خصمانه کاخ سفید علیه تهران، کشورهای جهان را به حمایت از اغتشاشات داخلی ایران تهییج کرد!

پرایس گفت که آمریکا دیگر کشورها را تشویق می‌کند تا در کنار آنچه وی «معترضان شجاع ایرانی» خوانده، بایستند.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره اقدامات آمریکا در راستای حمایت از دسترسی ایران به اینترنت آزاد نیز مدعی شد که آمریکا و شرکای اروپایی آن، در راستای تسهیل ارتباطات در داخل و خارج از ایران، گام‌هایی برداشته‌اند که از جمله آن می‌توان به صدور جواز برای شرکت‌های فناوری جهت ارسال تجهیزات مخابراتی به ایران بدون هراس از نقض تحریم‌ها علیه تهران، اشاره کرد.

پرایس با تکرار ادعاهای آمریکا مبنی بر حمایت این کشور از آنچه آنها حقوق بشر می‌خوانند، مدعی شد: ایستادن در کنار کسانی که به صورت مسالمت‌آمیز خواستار احقاق حقوق خود هستند، همیشه سیاست آمریکا بوده است. این‌بار هم همین کار را می‌کنیم. کشورهای دیگر جهان را هم ترغیب می‌کنیم که همین کار را انجام دهند.

به‌دنبال آغاز اغتشاشات در ایران که به بهانه درگذشت «مهسا امینی» شروع شد، آمریکا و غرب در ادامه تلاش‌های خود در راستای به هرج و مرج کشاندن ایران، اقدام به حمایت از اغتشاشات کرده و همچنان قصد دارند تا با القای التهاب به شرایط داخلی ایران، این اغتشاشات را زنده نگه دارند.

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.