1401032312500052225520774

پست 132 کیلواتی برق در شهرک صنعتی گناباد در دست احداث است

گروه استان‌ها-فرماندار گناباد گفت:روز گذشته دستگاه موبیل به شهرستان گناباد منتقل شد که با این دستگاه ۳۰ مگاوات به ظرفیت برق شهرستان اضافه شده که ۱۵ مگاوات آن سهم صنایع است.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، 21 فروردین ماه سال گذشته بود که نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی طی مصاحبه ای با خبرگزاری تسنیم از عدم واگذاری انشعاب برق در شهرک صنعتی گناباد گلایه کرد.پس از انتشار این مصاحبه خبرگزاری تسنیم دفتر خراسان رضوی در پیگیری‌های خود گزارش‌هایی را تحت عنوان " شهرک صنعتی گناباد دارای پست برق جدید می‌شود"و" گلایه سرمایه‌گذاران شهرک صنعتی گناباد/ انشعابات جدید نیاز به احداث پست برق دارد" و " سریال معضلات تأمین برق واحدهای صنعتی "گناباد" ادامه دارد" و "کلنگ پست 132 کیلوواتی برق شهرک صنعتی گناباد زده شد" پرداخت.

حال بعد از گذشت بیش از یکسال مشکل برق گناباد در طی برنامه ای کوتاه مدت و بلند مدت در حال مرتفع شدن است.

رضا نصیری، فرماندار گناباد در همین رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهارداشت:40 مگاوات مصرف برق شهرستان گناباد است که دیگر برای صنایع پاسخگو نمی‌باشد و از این رو با مشکل روبه رو شده بودیم.

وی ادامه داد: در حوزه برق در شهرستان گناباد مشکلاتی داشتیم که در کوتاه مدت پیگیری‌هایی برای دستگاه موبیل انجام و روز گذشته این دستگاه به شهرستان گناباد منتقل شد که با این دستگاه 30 مگاوات به ظرفیت برق شهرستان اضافه شده که 15 مگاوات آن سهم صنایع است.

کشاورزان گنابادی در انتظار تسهیلات برای بازسازی قنات‌های خسارت‌دیده از سیلپهنه‌های معدنی "گناباد" و "بجستان" تعیین تکلیف می‌شود/ شورای معادن استان‌ها اختیار بیشتری لازم دارندوزیر نیرو در گناباد: معضل آب روستاهای گناباد ظرف 3 سال انجام می‌شود

فرماندار گناباد خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های بلند مدت احداث پست 132 کیلواتی برق در شهرک صنعتی گناباد می‌باشد که در بهمن ماه سال گذشته با حضور استاندار کلنگ زنی شده است.

نصیری افزود: این پست 30 مگاوات آمپر به طول 27 کیلومتر است و فقط مخصوص صنایع و با اعتبار اولیه 115 میلیارد تومان اختصاص داده شده و قیمت تمام شده آن تا 170 میلیارد تومان خواهد رسید.

وی درباره دیگر اقدامات در این حوزه نیز عنوان کرد: پیگیر نیروگاه خورشیدی توسط بخش خصوصی نیز هستیم که مذاکرات اولیه با سرمایه گذار صورت گرفته و در 4 نقطه مکان یابی انجام که 10 مگاوات به ظرفیت برق شهرستان اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/281

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.