1400122315523317724972574

کاروان‌های راهیان نور از غرب و شرق پایتخت به مناطق عملیاتی اعزام شدند

گروه استان‌ها- نخستین کاروان‌های زیارتی راهیان نور مناطق عملیاتی از شهر پرند و پاکدشت به مناطق ۸ سال دفاع مقدس استان خوزستان بدرقه شد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، صبح امروز پس از برگزاری راهیان نور مجازی در سطح کشور نخستین کاروان‌های ثبت‌نامی با حضور مسئولان و شهروندان برای زیارت مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بدرقه و راهی این مناطق شدند.

جوانان سفیران فرهنگی و مرد میدان جهاد تبیین هستید

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پرند، امید احمدی فرماندار شهرستان رباط‌کریم ضمن گرامیداشت و تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوان اظهار داشت: بهترین زمان برای عملی کردن جهاد تبیین در سفر راهیان نور اتفاق می‌افتد و با بازدید از مناطق و روایتگری‌های راویان در هر مکان و منطقه باعث برقراری ارتباط بهتر و عمیق‌تر جوانان با شهدا می‌شود تا بتوانید با درک بالا و تحول ایجاد شده بعد از بازگشت از این مناطق خود روایتگران جوان حقایق جنگ تحمیلی و ظلم‌های صورت گرفته به کشور جمهوری اسلامی ایران با سایر جوانان باشید.

راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی است

سرهنگ افشین ارشدی فرمانده سپاه حیدر کرار (ع) شهر پرند ضمن گرامیداشت ایام و تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: سپاه شهر پرند پس از برگزاری راهیان نور مجازی دانش‌آموزی سراسر کشوری که در پرند هم در گلزار شهدای گمنام برگزار شد، اقدام به ثبت‌نام برای اعزام کاروان راهیان نور عمومی و حضوری کرد که با استقبال خوب دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها همچنین شهروندان روبه‌رو شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: طبق فرمایشات رهبر انقلاب راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی است که قرار است صورت گیرد و کاروان راهیان نور اعزامی شهر پرند به مدت 5 روز عازم این مناطق می‌شوند.

فرمانده سپاه حیدر کرار (ع) شهر پرند در ادامه گفت: زائران اعزامی در تمامی مناطق عملیاتی بیت‌المقدس، والفجر، فکه، فاو، شلمچه، طلائیه و هویزه حضور خواهند یافت و با بازدید از این مناطق و روایتگری توسط راویان و روحانیون جبهه‌های حق علیه باطل مسیر روشنگری و برقراری ارتباط نسل جدید با خاطرات و حقایق جنگ تحمیلی هموار و با بسترسازی آماده درک بهتر می‌شود تا این جوانان و دانش‌آموزان که سفیران فرهنگی شهر پرند هستند پس از بازگشت بتوانند خود راویان حقایق فرهنگی این دوران برای سایرین باشند.

فرمانده سپاه حیدر کرار (ع) شهر پرند خاطرنشان کرد: ما در هر نوبت اعزام کاروان به مناطق عملیاتی راهیان نور که متشکل از 120 نفر زائر، خادم، راوی، روحانی و گروه پشتیبان هستند میزبان خواهیم بود.

سهمیه 300نفری راهیان نور همدان هفته اول تعطیلات به جنوب اعزام می‌شونددانشجویان دانشگاه‌های اردبیل به اردوی راهیان نور اعزام شدندرئیسی: راهیان نور از مصادیق بارز «جهاد تبیین» است

جهاد تبیین با آگاهی از خاطرات 8 سال دفاع مقدس کلید خواهد خورد

همچنین صبح امروز بیش از 200 نفر از نوجوانان و جوانان شهرستان پاکدشت در قالب کاروان راهیان نور پس از 2 سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا راهی مناطق جنگی جنوب شدند.

سرهنگ رضا امجدی در مراسم اعزام دانش‌آموزان با اشاره به کار سخت تبیین روزهای سخت عملیات و رسیدن به پیروزی با دستان خالی و ایمان بزرگ گفت: مناطق جنگی گنجینه نهفته و ناگفته دلاورمردی‌ها با دستان خالی اما عملکردهای بزرگ و دفاع جانانه است.

وی در ادامه افزود: با جذب حال و هوای روحانی عظیم آن مناطق و کسب اطلاعات از روزها و شب‌های عملیات شما می‌توانید جهاد تبیین را به‌ عنوان حافظان انقلاب در جامعه که مدنظر رهبر معظم انقلاب است را انجام دهید.

فرمانده سپاه پاکدشت در ادامه اضافه کرد: با دقت و تمرکز از مناطق جنگی بازدید کنید هیچ‌ گاه فراموش نکنید شهدا زنده‌اند و زنده‌ که مؤثر و اثرگذار هستند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.