140102192043069625292464

کارگاه تولید و بسته‌بندی برنج تقلبی در کهریزک پلمب شد

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و پلمب کارگاه بسته‌بندی برنج تقلبی در کهریزک خبر داد و گفت: ۲ نفر از متخلفان دستگیر شدند.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی کارگاه بسته‌بندی برنج تقلبی اظهار داشت: در پی گشت زنی و رصدهای اطلاعاتی، تیم عملیات پلیس امنیت عمومی شهرستان ری موفق به شناسایی کارگاه تولید برنج تقلبی در محدوده کهریزک شدند.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های قضایی در این زمینه انجام پذیرفت افزود: تیم عملیات پلیس با حضور نماینده اتاق اصناف و نماینده فرمانداری ری در محل حاضر و در این بازرسی مشخص شد 2 نفر سودجو در این کارگاه با بسته‌بندی برنج تایلندی اقدام به عرضه آن محصول با برند شناخته شده در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌کنند.

فرماندهی انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: در این بازرسی حدوداً 3 تن برنج تقلبی، حدود 4 تن خرمای فاسد شده، 12 گالن 20 لیتری روغن کشف گردید.

اعضای باند 7 نفره سارقان خودرو در قم دستگیر شددادستان کل کشور از برخورد بدون اغماض یا تمام مقصران خبر داد/ آخرین مسئول دستگیر شده مرتبط با حادثه "متروپل" کیست؟6 متهم در رابطه با سرقت سوخت از خط لوله اصلی شرکت نفت بندرعباس دستگیر شدند

سرهنگ جلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: کارگاه در معیت حاضران پلمپ و متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.