1400121814410297824936494

کاپیتان ماشین‌سازی: مسئولان آذربایجان‌شرقی به وضع نابسامان تیم پایان بدهند/ پاداش حامی جدید مالی به بازیکنان

گروه استان‌ها ــ کاپیتان تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: نهایت امیدوارم تمامی مدیران دست‌به‌دست هم دهند تا بیش از این شاهد وضعیت نامناسب ماشین‌‌سازی نباشیم.

– اخبار استانها –

فردین عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز عنوان داشت: فوتبال دوستان از وضعیت بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی ماشین‌‌سازی مطلع هستند. ما از اول فصل مشکلات زیادی داشتیم و عدم حمایت مسئولان و مدیران استانی و شهری کار را بسیار سخت‌تر کرد.

وی ادامه داد: ماشین‌سازی تیم ریشه‌دار‌ی است و در چندین دهه گذشته نیز این تیم بازیکنان و مربیان بزرگی به فوتبال کشور معرفی کرده است. می‌توان گفت ماشین‌سازی به گردن فوتبال ایران حق دارد و وضعیت فعلی تحت هیچ شرایطی در شأن قدیمی‌ترین تیم شمالغرب کشور نیست. معتقدم اگر اندکی از این تیم حمایت شود، ماشین‌سازی در لیگ دسته یک می‌ماند و می‌تواند در ادامه لیگ شرایط بهتری داشته باشد.

مالک ماشین‌سازی: قرارداد بازیکن ما فسخ نشود، از خیبر شکایت می‌کنیممدیرعامل ماشین‌سازی برکنار شدمدیرعامل ماشین‌سازی: تیمداری خانه سرباز صلح خلاف قانون است/ بازداشت نشده‌ام

کاپیتان ماشین‌سازی گفت: ظاهراً برخی بوروکراسی و روندهای اداری برای ثبت شرکت و حساب مشترک حقوقی مانع از پرداخت مطالبات بازیکنان و اعضای تیم شده است. اما جدیداً حامی مالی به تیم اضافه شده و یکی از کارآفرینان اقتصادی در چند روز گذشته هم در 2 مرتبه برای اعضای تیم پاداشی پرداخت کرد.

عابدینی افزود: وضعیت اقتصادی امروز به‌گونه‌ای است که شاید سرمایه‌گذاری در ورزش برای هر فرد متمولی بسیار سخت باشد اما خوشبختانه حامی مالی ماشین‌سازی به خاطر تعصب به زادگاه خود، از ماشین‌سازی در این مدت حمایت مالی انجام دادند. امیدوارم مسئولان ارشد استانی و شهری هم دست‌به‌دست هم دهند تا با همدلی بتوانیم وضعیت تیم را بهبود ببخشیم.

وی ادامه داد: با اضافه شدن حامی مالی جدید به تیم، در 2 نوبت پاداش‌های خوبی به تمامی اعضای تیم پرداخت و قول مساعد برای پرداخت پاداش ویژه در صورت پیروزی مقابل مس کرمان هم داده شده که ان‌شاءالله بتوانیم با کسب پیروزی دل هواداران را هم شاد کنیم.

مدافع ماشین‌سازی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان هم اندکی بیشتر تعامل به خرج دهد تا چنین افرادی که به شهر خود تعصب دارند، دلسرد نشوند. من به عنوان کاپیتان ماشین‌سازی و نماینده بازیکنان از حمایت‌های مالی حامی جدید باشگاه بی‌نهایت سپاس‌گزارم و در نهایت امیدوارم تمامی مدیران دست‌به‌دست هم دهند تا بیش از این شاهد وضعیت نامناسب ماشین‌‌سازی نباشیم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.