1401061311324361426025094

کشف 31 میلیارد کالای قاچاق در غرب استان تهران/ 658 سارق دستگیر شدند + تصاویر

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۳۱ میلیارد تومان کالای قاچاق از ۲۴ قاچاقچی در غرب استان تهران خبر داد و گفت: در اجرای طرح امنیت محله به محله ۶۵۸ سارق دستگیر شدند.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، سردار کیوان ظهیری صبح امروز در نمایشگاه کشفیات بیستمین طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور شهرستان‌های غرب استان تهران با اشاره به اجرای 383 فقره احکام قضایی اظهار داشت: 1626 نفر با احکام قضایی در شهرستان‌های غرب استان تهران دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی به دستگیری 658 سارق در 6 شهرستان غرب استان تهران اشاره کرد و افزود: 654 انواع اقلام سرقتی از متهمان و سارقان کشف شده که به مالباختگان عودت داده می‌شود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه به کشف 155 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی اشاره کرد و گفت: 127 مورد انواع جعل و کلاهبرداری توسط پلیس تخصصی در غرب استان کشف و متهمان به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

ظهیری با تأکید بر برخورد پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی در غرب استان تهران بیان کرد: 83 نفر از اراذل و اوباش در این رابطه دستگیر و 29 قبضه سلاح شکاری و جنگی و بیش از 80 سلاح سرد از آن‌ها کشف شد.

وی به کشف 156 کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ اشاره و تصریح کرد: 718 نفر از خرده فروشان و توزیع کنندگان عمده مواد مخدر در غرب استان تهران دستگیر شد.

بازجویی از قاتل پرندی ادامه دارد/ دستگیری قاتل در کمترین زمان ممکنواقعیت کلیپ منتشر شده از دستگیری یک فرد در بندرعباس چه‌بود؟دستگیری فروشنده موادمخدر به دانش‌آموزان دبیرستانی مشیریه

ظهیری به تحویل معتادان متجاهر در طرح امنیت اجتماعی محله مور به کمپ‌های بازپروری اشاره کرد و ابراز داشت: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا 24 نفر از قاچاقچیان بزرگ با ارزش بیش از 31 میلیارد تومان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: از مردم درخواست داریم در مشارکت و همکاری با پلیس و فوریت‌های 110 یار و یاور مأموران انتظامی باشند تا آرامش مستمر شهرهای غرب استان تهران را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.