1400122417064715924981054

8000 بسته کمک معیشتی میان نیازمندان و آسیب دیدگان شهرقدسی توزیع می‌شود

گروه استان‌ها – چهاردهمین مرحله رزمایش کمک‌مومنانه در آستانه فرارسیدن نیمه شعبان ۸ هزار بسته معیشتی تهیه شده که در میان جامعه هدف توزیع خواهد شد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرقدس، در امتداد رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه چهاردهمین مرحله رزمایش کمک‌مومنانه در آستانه فرارسیدن نیمه شعبان در شهرقدس برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا جوکار امام‌جمعه شهرقدس در این مراسم ضمن قدردانی از نهادهای حمایتی و خیرین اظهار داشت: این حرکت نورانی موجب وحدت و انسجام بیشتر بین مردم و مسئولان شده است و برکت این رزمایش‌ها در همدلی‌های ایجاد شده است.

وی افزود: این مرحله از کمک‌ها با عنوان تکریم مهدوی مزین شده و موجی از معنویت و برکت را در جامعه ایجاد خواهد کرد و بهتر است با همت مسئولان شهرستان و یک خرد جمعی اشتغال‌زایی و بسته‌های شغلی ایجاد کرد.

امام‌جمعه شهرقدس بیان کرد: راه‌اندازی مجمع خیرین اشتغال می‌تواند پشتوانه‌ای برای طرح پدافند غیرعامل خانواده باشد تا خانواده‌ها با داشتن شغل پایدار در زندگی بهره‌مند شوند.

وحید گلیکانی فرماندار قدس در ادامه بیان کرد: این بسته‌ها با هماهنگی ناحیه مقاومت بسیج شهرقدس، بنیاد مستضعفان و دیگر نهادهای حمایتی تحت ستاد تکریم مهدوی آماده شده و میان افراد واجد شرایط توزیع خواهد شد.

1000 بسته کمک معیشتی بین عشایر و روستائیان لرستان توزیع شدمعاون وزیر کار: سبد معیشتی کارگران به 73 درصد رسید10000 بسته معیشتی توسط سپاه بین نیازمندان پلدختر توزیع شد

وی افزود: در راستای فقرزدایی و ساماندهی کمک‌ها، تأمین اقدام غذایی، دارو و پوشاک در دستور کار بوده که با مشارکت دیگر دستگاه‌ها بن‌هایی تهیه خواهد شد و با همکاری گروه‌های جهادی پزشکی اقداماتی صورت خواهد گرفت.

سرگرد هادی حفیظی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهدی موعود (عج) شهرستان قدس خاطرنشان کرد: در این مرحله از کمک‌های مؤمنانه 8 هزار بسته معیشتی تهیه شده که به جامعه هدف توزیع خواهد شد و از ابتدای شیوع کرونا بیش از 140 هزار بسته معیشتی با راه‌اندازی رزمایش‌های مختلف توزیع شده است.

انتهای پیام /ی

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.