1401011615291246925087824

"ایوان‌ ری" نباید بلاتکلیف رها شود

گروه استان‌ها- رئیس شورای شهرستان ری با تاکید بر لزوم تسریع برطرف‌سازی مشکلات کانال آب عباس‌آباد گفت: مجموعه فرهنگی "ایوان ری" یک‌ قطب مؤثر فرهنگی است و نباید بلاتکلیف رها شود.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، جعفر شربیانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار با شهردار و معاونان شهرداری منطقه 20 اظهار داشت: در مدتی که از مدیریت شهری در دوره ششم سپری شده، خدمات شهرداری منطقه 20 در قیاس با مناطق دیگر ویژه بوده و امیدواریم در سال جدید اقدامات شاخصی را از حرکت رو به جلو به مردم نشان دهیم.

وی افزود: طرح احداث پارکینگ در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، ایجاد کنارگذر آزادگان و طراحی دور برگردان اتوبان شهید آوینی طرح‌های ویژه‌ای برای تسهیل در عبور و مرور مردم است که کلنگ‌زنی این طرح‌ها بسیار امیدآفرین است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری در ادامه گفت: پار‌کینگ طبقاتی مجاور حرم حضرت عبدالعظیم اقدام مهمی است که می‌تواند به زیرساخت‌های گردشگری و در تسهیل ورود زائران به حرم کمک کند و باید عزم جدی برای شروع این کار در نظر گرفته شود و باید شهرداری پیگیری‌های ویژه‌ای را در این زمینه انجام دهد و شورای شهرستان نیز تمام همکاری و مساعدت خود را انجام می‌دهد.

شربیانی به پیگیری‌های مستمر در زمینه طرح بازآفرینی محله نفرآباد اشاره کرد و گفت: این پیگیری‌ها تا محقق شدن مطالبه چندین ساله مردم همچنان به قوت خود باقی است ‌و همچنین برطرف کردن مشکلات کانال آب عباس‌آباد نیز باید تسریع شود.

بزرگ‌ترین مرکز خریدوفروش خودرو از محل موقوفات ایتام در شهرری ساخته می‌شودبرج 800 ساله طغرل در شهرری خاموش می‌شودانتقاد شدید شورای شهر از وزارت نیرو پس از فوت یک کودک در کانال آب شهرری

رئیس شورای شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه فرهنگی ایوان ری نیز باید از حالت کم‌بهره کنونی خارج شود و پیشنهاد می‌شود که ترکیب اعضای امنای این مجموعه که می‌تواند یک‌قطب مؤثر فرهنگی باشد متشکل از خود مردم هم باشند و نباید بلاتکلیف رها شود تا معضلات به آن سرریز نشود چرا که ایوان ری می‌تواند به یکی از قطب‌های فرهنگی مبدل شود.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.