بلیط هواپیما تهران به مشهد

بلیط هواپیما مشهد تهران را با بهترین قیمت در ایرپا بخرید. بلیط سیستمی و چارتری با امکان کنسلی آنلاین. خرید بلیط هواپیما تهران به مشهد با بهترین قیمت در ایرپا. ایرپا معتبرترین سامانه خرید بلیط هواپیمای چارتر و سیستمی ارزان قیمت از تمامی ایرلاین ها. با پوشش تمام فرودگاه های کشور. رزرو و خرید بلیط هواپیما تهران مشهد با بهترین و ارزانترین قیمت پروازی (چارتر و سیستمی) را ایرپا در سریع ترین زمان تجربه کنید! ایرپا معتبرترین سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران به مشهد بلیط لحظه آخری تهران به مشهد و پرواز چارتری تهران به مشهد با ارزانترین قیمت و پشتیبانی 24 ساعته. بلیط هواپیما تهران به مشهد با ارزان ترین قیمت و تخفیف ویژه، پرواز یک طرفه و رفت و برگشت چارتری، سیستمی، لحظه آخری امکان استرداد آنلاین بلیت پرواز تهران به مشهد …بلیط هواپیما تهران و چارتر تهران بلیط هواپیما تهران با قیمت ارزان به همراه لیست کامل پروازهای تهران به مشهد چارتر و لحظه آخری (رفت و برگشت)، پیگیری بلیط و پشتیبانی همه روزه در ایرپا.


خرید بلیط تهران به مشهد

اطلاعات مشهد

1400112709175474024767834


ورودی ضلع جنوبی رواق حضرت زهرا(س) حرم مطهر رضوی افتتاح شد+تصویر





توسط

مشهد
| ویرایش

گروه استان‌ها-همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) از ورودی ضلع جنوبی رواق حضرت زهرا(س) در صحن آزادی حرم مطهر رضوی رونمایی شد. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم در مشهدمقدس، به نقل از آستان نیوز، معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی در مراسمی که با حضور مالک رحمتی، قائم‌ مقام تولیت آستان قدس رضوی برگزار شد، با اعلام جزئیات این پروژه اظهارداشت: این ورودی در ضلع جنوبی باب السلام به رواق حضرت زهرا(س) قرار دارد که با بهره‌برداری آن نیاز زائران را در ایام ازدحام جمعیت فراهم می‌کند.
محمد توکلی افزود: این ورودی که ساخت آن از مرداد سال 96 آغاز شده، دارای زیربنایی بالغ بر 2300 متر مربع شامل 2 دستگاه پله برقی و 3 دستگاه آسانسور است که دسترسی به رواق حضرت زهرا(س)، بهشت ثامن(ع) و در آینده به رواق امام خمینی(ره) و زیر صحن آزادی را فراهم کرده است.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی: موتور محرک اقتصاد مقاومتی کلمه “ما می‌توانیم” استگفت‌و‌گو با تولیت آستان قدس رضوی| چرا مقام معظم رهبری بر “جهاد تبیین” تأکید دارند؟/ «جهادِ تبیین» در برابر تحریفتولیت آستان قدس رضوی: مسئولان فرصت‎ خدم..

1400050609050672423268524


چهارشنبه‌های امام رضایی؛ گفتم رضا و دلم تا حرم رسید …





توسط

مشهد
| ویرایش

گروه استان‌ها-ذکر لبم که یا رضا رضا شد دلم راهی مشهد شد و چند لحظه بعد تمام وجودم توی حرم امام رضا(ع) بود. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، چهارشنبه‌های عاشقی کافیست ذکر لبم یا رضا رضا شود هنوز کلمات بر دهانم ننشسته دلم راهی مشهدالرضا می‌شود و انجاست که خودم را در حرم امام رضا(ع) می‌بینم.
چقدر این روزها دلتنگ‌تر از همیشه هستم آنقدر دلتنگ که فقط به گنبدت راضیم، گنبدت را که در آغوش بگیرم آرام جانم می‌شود.
یادت هست که دلم را دخیل پنجره فولادت بسته‌ام و همین بی‌قراری، قرار چهارشنبه‌هایم می‌شود؛ دلتنگم آنقدر دوری ونزدیکی سرم نمی‌شود دوست دارم تمام دلتنگی‌ام را در مناره‌ها ونقاره‌ها فریاد بزنم.

یا امام رضا(ع) من ازکودکی گل‌های چادرم را دخیل حرمت بسته‌ام همان چادر سفیدی که بعدها شد چادر نمازم ؛ یا امام رضا گل‌های قالی صحن گوهرشاد با گل‌های چادرکودکی‌ام عجین شده‌اند آنقدر که در حرمت کودکی‌ام را گذراندم از همان روزها عاشقت شدم آنقدر که عاشقانه‌هایم به چهارشنبه‌ها رسید …
به همین چهارشنبه‌هایی که بی نام ویاد تو آرام و قرار ندارم همین چهارشنبه‌هایی که از صفر عاشقی چشم به ..

1400112711111810024768664


پیکر پاک شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در مشهد تشییع شد





توسط

مشهد
| ویرایش

گروه استان‌ه ـ با حضور خادمان و زائران رضوی(ع) پیکر پاک و مطهر شهید حسین فغانی در حرم مطهر رضوی تشییع شد. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، پس از 39 سال چشم‌انتظاری شهید حسین فغانی یادگار کانال کمیل و حنظله در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه تفحص و شناسایی شد و امروز بر دوش خادمان و زائران بارگاه حضرت امام علی‌بن موسی الرضا(ع) تشییع شد.
این بسیجی شهید 19ساله در نوزدهم بهمن سال 61 در منطقه فکه آسمانی شد.
گفت‌وگوی شهید “فرشاد مرعشی‌زاده” با مادرش درباره لحظه شهادت”حلیمه سعیدی” مادر شهید و بازیگر سریال‌های تلویزیون درگذشتپیکر شهید گمنام “اردوگاه شهیدمنتظری” شهریار را معطر کرد+ تصویرپس از تشییع، پیکر این شهید به تهران منتقل می‌شود و امشب مراسم وداع با وی همزمان با شب رحلت حضرت زینب(س) در مسجد جامع ابوذر برگزار می‌شود و فردا در قطعه 26 بهشت زهرا(ع) تهران به خاک سپرده خواهد شد.
منطقه عملیاتی فکه شاهد شهادت 3 فرمانده شهید ابراهیم هادی، حسن باقری و مجید بقایی بود و همچنین سید شهیدان اهل‌قلم سید مرتضی آوینی هم در این منطقه به خیل شهدا پیوست.
انتهای پیام/281/ش+

1400092912432331124313604


هر نوع سرماخوردگی باید اومیکرون تلقی شود/اکثر بیماران بستری واکسیناسیون خود را کامل نکرده اند





توسط

مشهد
| ویرایش

گروه استان‌ها- جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت: آمار بیماران بستری و بدحال کرونا افزایشی است و اکثر بیماران نیز افرادی هستند که واکسیناسیون خود را کامل نکرده اند یا دارای بیماری زمینه ای هستند. – اخبار استانها – ایوب توکلیان، درگفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس با اشاره به اینکه آمار بیماران بستری و بد حال کرونا افزایشی است و اکثر افرادی که واکسیناسیون خود را کامل نکرده اند و بعد از ابتلا نیاز به بستری دارند، اظهارداشت: پیش بینی می‌شود آمار بیماران بستری صعودی و همچنان افزایشی باشد.
وی افزود: خوشبختانه مشکلی به لحاظ تجهیزات پزشکی وجود ندارد و مشکل کمبود نیروی انسانی نیز با همکاری دانشگاه و پیگیری قرارگاه مدیریت بیماری کرونا مرتفع شده است.
جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه چالش‌های پیش رو در حال رصد است تا به موقع رسیدگی و برطرف شود، گفت: در حال حاضر مشکل اصلی مراجعه بیماران سرپایی به بیمارستان‌های دولتی است در حالی که این افراد می‌توانند به درمانگاه‌ها و مطب‌های سطح شهر مراجعه کنند تا اورژانس بیمارستان به بیماران بدحال نیازمند بستری خدمت رسانی کن..

140011271255183624769304


نخستین برنامه تلویزیونی خراسان رضوی با محوریت مساجد رونمایی شد





توسط

مشهد
| ویرایش

گروه استان‌ها-رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان گفت:در این برنامه تلویزیونی قصد داریم درکنار نمایش کارآمدی مساجد تلاش کنیم تا برنامه‌های مساجد احیا و الگو سازی شده و در شبکه استانی پخش شوند. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، مهدوی ارفع، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان های خراسان ضمن اعلام خبر رونمایی از اولین برنامه تلویزیونی با محوریت مساجد در صدا و سیما اظهار داشت: مسجد قلب تپنده محوریت‌های اسلامی است اما متاسفانه جایگاه خود را در جامعه امروزی از دست داده است.
وی افزود: ما در این برنامه تلویزیونی قصد داریم درکنار نمایش کارآمدی مساجد تلاش کنیم تا برنامه‌های مساجد احیا و الگو سازی شده و در شبکه استانی پخش شوند.
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان گفت: مساجد مرکز ارشاد و تبلیغ اسلامی و کانون رعایت قواعد و قوانین خاص، محل جمع‌آوری نذورات و کمک‌های خیرین پخش آن بین نیازمندان و محل آموزش رشته‌های مختلف (قرآن، نهج البلاغه، آمادگی دفاعی و…) در شهرها هستند.
طرح شهید ابراهیم رشید در اپلیکیشن مسجدی‌ها آغاز به کار کردجشنواره ملی و مسجدی شمسه تو..

1400112713321296324769774


تولیت آستان قدس رضوی: برای همکاری گسترده با عتبه مقدس علوی آمادگی کامل داریم





توسط

مشهد
| ویرایش

گروه استان‌ها ـ تولیت آستان قدس رضوی در تماسی تلفنی با تولیت عتبه علویه، ضمن تبریک میلاد امیرالمؤمنین(ع) بر لزوم همکاری هرچه بیشتر این دو آستان مقدس تأکید کرد. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، به نقل از آستان نیوز، در روز میلاد پر خیر و برکت امیرالمؤمنین امام علی(ع) حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی در تماسی تلفنی این عید شریف را به سید عیسی محمدصالح الخرسان تولیت عتبه مقدسه علویه تبریک گفت.
حجت الاسلام والمسلمین مروی در این تماس تلفنی همچنین انتصاب وی به عنوان تولیت جدید عتبه علوی را تبریک گفت و اظهار داشت: آستان قدس رضوی برای همکاری گسترده در زمینه‌های مختلف با عتبه مقدس علوی آمادگی کامل دارد.
گفت‌و‌گو با تولیت آستان قدس رضوی| چرا مقام معظم رهبری بر “جهاد تبیین” تأکید دارند؟/ «جهادِ تبیین» در برابر تحریفتولیت آستان قدس رضوی: انقلاب اسلامی الهام‌بخش آزادی خواهان جهان استتولیت آستان قدس رضوی: مسئولان فرصت‎ خدمت به مردم را برای رفع مشکلات مغتنم بدانندتولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت حرم منور علوی و شهر نجف برای شیعیان، این بارگاه سراسر نور را ملجأ و پناهگاه ت..

140010081742402824383104


سردار اشتری در نیشابور: خواستار بازنگری در قوانین به‌کارگیری سلاح هستیم/ بازداشت تعداد زیادی از مخلان نظم و امنیت





توسط

مشهد
| ویرایش

گروه استان‌ها- فرمانده‌کل انتظامی کشور گفت:امروز خواسته و تاکید ما بازنگری در قوانین و قانون به‌کارگیری سلاح و برخی آیین‌های دادرسی است.

1400112714593496024770324


پایان 40 سال فراق؛ خواهران شهیدحسین فغانی در حرم رضوی با شهیدشان وداع کردند





توسط

مشهد
| ویرایش

گروه استان‌ها-در آستانه سالروز شهادت حضرت زینب کبری(س)، پیکر پاک شهید حسین فغانی از شهدای هشت سال دفاع مقدس در حرم مطهر امام رضا(ع) تشییع شد. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به نقل از آستان نیوز، پنج روز است که در محاصره هستیم. آب و غذا و مهمات نداریم. شمار بچه‌های کانال کمیل بسیار کم است و بسیاری شهید و یا زخمی شدند. باقی هم از عطش فراوان توانی برایشان نمانده است… کماندوهای عراقی به کانال رسیدند و شروع کردند به قتل عام بچه‌های باقی مانده کمیل و حنظله…
این بخشی از دست نوشته یکی از همرزمان شهید حسین فغانی از شهدای کانال کمیل و حنظله است که همزمان با تشییع او در ویژه برنامه تشرف که به همین مناسبت از شبکه یک سیما به روی آنتن رفت قرائت می‌شود. در نبود پدر و مادر خواهران، زینب وار دور برادر شهیدشان می‌گردند و پس از 39 سال چشمشان به پیکر پاک برادر روشن می‌گردد.

در این ویژه برنامه خواهر شهید حسین فغانی می‌گوید: یک سال از من کوچک‌تر بود برای همین ارتباط عمیقی با یکدیگر داشتیم. در فعالیت‌هایی که داشت با هم بودیم؛ در محرم به مسجد می‌رفتیم، نیمه شعبان تمام کوچه را تزی..

1398092111343835719103684


سردار اشتری در سبزوار: نهضت تبیین و روشنگری در برابر استکبار ایجاد شود





توسط

مشهد
| ویرایش

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت:فعالیت رسانه‌های استکباری هر روز گسترده تر می‌شود لذا باید نهضت تبیین و روشنگری مقابل این رسانه‌ها سریعتر ایجاد شود. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از سبزوار، سردار حسین اشتری عصر امروز در جمع خانواده شهدا و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان سبزوار اظهارداشت: در شرایطی که فعالیت رسانه‌های استکباری هر روز گسترده تر می‌شود باید نهضت تبیین و روشنگری مقابل این رسانه‌ها سریعتر ایجاد شود.
وی با بیان این مطلب که دشمن با تمام توان و عملیات روانی رسانه ای در پی ناامیدی مردم و جوانان است افزود:محور فعالیت رسانه‌های استکباری بر مبنای تغییر باورها و رفتارها و ایجاد شک و تردید است لذا باید نهضت روشنگری و تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب به وسیله همه گروه‌ها و هر فردی که بلندگویی در اختیار دارد عملیاتی شود.
سردار اشتری تصریح کرد: انقلاب اسلامی در مسیر گام دوم با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، برنامه ریزی، قدرت مردم و نخبگان به مسیر تعالی و پیشرفت خود ادامه می‌دهد.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: در شرایطی که دشمن و استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب..

1400112717361924824770754


ریشه مشکلات امروز رویگردانی از آرمان‌های انقلاب اسلامی است





توسط

مشهد
| ویرایش

گروه استان‌ها-نویسنده و پژوهشگر انقلاب اسلامی گفت: ریشه مشکلات امروز جامعه ما رویگردانی از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی است. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام راجی در نشست بزم اندیشه‌ای که همزمان با سالروز میلاد امام علی(ع) از سوی موسسه جوانان آستان قدس رضوی در مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) با موضوع ” جهاد تبیین و خطر ابتذال مفاهیم مقدس” برگزار شد، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهارداشت: «جهاد تبیین، یک فریضه قطعی و فوری است»، مطالعات وسیع، صبر و بیان روندها در حین تبیین، سه رکن اساسی در این جهاد خواهد بود.
وی افزود: جهاد به معنای سعی و تلاش بسیار زیاد در مقابل دشمن است که در واقع یک فریضه عبادی واجب و فوری است اما جهاد تبیین یعنی باز کردن گره‌های ذهنی مردم که توسط دشمن ایجاد شده است، بنابراین در انجام مهمترین رسالت خویش که امروز به فرموده رهبری جهاد تبیین است، ابتدا باید ببینیم دشمن چه نقطه‌ای را مورد هدف قرار داده و بعد از آن به جهاد تبیین بپردازیم.
وی با بیان اینکه ما باید دو موضوع «اصول انقلاب و معارف ناب اسلام» و «واقعیت‌ها..