بلیط هواپیما شیراز به تهران

بلیط هواپیما شیراز تهران را با بهترین قیمت در ایرپا بخرید. بلیط سیستمی و چارتری با امکان کنسلی آنلاین. خرید بلیط هواپیما شیراز به تهران با بهترین قیمت در ایرپا. ایرپا معتبرترین سامانه خرید بلیط هواپیمای چارتر و سیستمی ارزان قیمت از تمامی ایرلاین ها. با پوشش تمام فرودگاه های کشور. رزرو و خرید بلیط هواپیما از شیراز به تهران با بهترین و ارزانترین قیمت پروازی (چارتر و سیستمی) را ایرپا در سریع ترین زمان تجربه کنید! ایرپا معتبرترین سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما شیراز به تهران بلیط لحظه آخری شیراز به تهران و پرواز چارتری شیراز به تهران با ارزانترین قیمت و پشتیبانی 24 ساعته. بلیط هواپیما شیراز به تهران با ارزان ترین قیمت و تخفیف ویژه، پرواز یک طرفه و رفت و برگشت چارتری، سیستمی، لحظه آخری امکان استرداد آنلاین بلیت پرواز شیراز به تهران …بلیط هواپیما شیراز و چارتر مشهد بلیط هواپیما شیراز  تهران با قیمت ارزان به همراه لیست کامل پروازهای شیراز به تهران  چارتر و لحظه آخری (رفت و برگشت)، پیگیری بلیط و پشتیبانی همه روزه در ایرپا.


خرید بلیط شیراز به تهران

اطلاعات تهران

1400021322143241422685724


سارقان کابل‌های برق شهرک‌های صنعتی در شهرقدس دستگیر شدند





توسط

تهران
| ویرایش

گروه استان‌ها – فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری سارقان کابل‌های برق در شهرک‌های صنعتی خبر داد و گفت: پزشک قلابی که اقدام به ارائه خدمات زیبایی می‌کرد، دستگیر و با دستور قضایی اقلام جمع‌آوری و مطب پلمب شد. – اخبار استانها – سرهنگ شاهپور فلاحی فرمانده انتظامی شهرستان قدس در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در شهرقدس اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نیروهای پلیس در یک هفته گذشته بیش از 166 فقره اموال مسروقه را کشف و 105 سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.
وی افزود: در اجرای این طرح 34 نفر خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و بیش از 11 کیلوگرم انواع مخدر کشف شد و 60 نفر اراذل‌ و اوباش نوظهور که ایجاد رعب و وحشت در جامعه می‌کردند جمع‌آوری شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان قدس در ادامه گفت: باند 4 نفره سارقان به عنف و همچنین سارقان کابل‌های برق در شهرک‌های صنعتی که حدود 140 مورد سرقت سیم‌های مسی برق داشتند و موجب بروز خسارت‌های سنگین به واحدهای صنعتی شده و از حوزه متواری شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
2 سارق حرفه‌ای با 12 میلیارد تومان سرقت در اردبیل دستگیر شدندعامل اصلی درگیری دسته‌ جمعی..

1400090914434833124169574


494 دستگاه گوشی تلفن همراه و تبلت به دانش‌آموزان پرندی اهدا می‌شود





توسط

تهران
| ویرایش

گروه استان‌ها – امام‌جمعه پرند گفت: از ۵۰۰ تبلت اهدایی دانش‌آموزی پرند در دهه مبارکه فجر، در آستانه ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر ۴۹۴ گوشی تلفن همراه هوشمند و تبلت در بیش از ۴۰ مدرسه پرند به دانش‌آموزان نیازمند این شهر اهداء می‌شود. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از پرند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل کاظمی امام‌جمعه پرند با اشاره به اهدای تلفن همراه هوشمند و تبلت به دانش‌آموزان نیازمند شهر پرند اظهار داشت: در این شهر بزرگ با 33 هزار دانش‌آموز و 62 مدرسه و همچنین 1300 کادر آموزشی فعال دانش‌آموزان، کادر آموزش و خانواده‌ها از نداشتن امکانات رنج می‌برند و با کمبود سرانه‌های آموزشی مواجه اند که سزاوار این مردم فهیم و صبور پرند نیست.
وی افزود: به دلیل فقر سرانه فقری که در شهر و مدارس شهر پرند وجود دارد به واسطه شیوع ویروس منحوس کرونا و برگزاری کلاس‌های مجازی مدارس خانواده ‌هایی داریم که حتی یک گوشی هوشمند ندارند که حتی بتوانند به صورت خانوادگی از آن استفاده کنند به همین‌خاطر با اقدام جهادی قرارگاه فرهنگی شهدای مدافع حرم و به همت همه دستگاه‌های مختلف شهر پرند با کمک خیرین گرامی تعد..

1399072820345954221470044


گودبرداری غیراصولی منجر به تخریب 10 واحد مسکونی در نسیم‌شهر شد





توسط

تهران
| ویرایش

گروه استان‌ها – مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نسیم‌شهر از تخریب یک ساختمان ۵ طبقه ۱۰ واحدی به علت گودبرداری غیراصولی ملک همجوار خبر داد. – اخبار استانها – ایرج ترکمانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان، با اشاره به عدم رعایت اصول گودبرداری در ساخت و ساز اظهار داشت: یک ساختمان مسکونی 5 طبقه 10 واحدی به‌علت گودبرداری غیر اصولی تخریب شد.
وی تصریح کرد: در این حادثه هیچ‌گونه تلفات جانی و مصدومیت انسانی رخ نداده است ولی تمامی اسباب و لوازم خانگی 10 واحد مسکونی صددرصد از بین رفته است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی نسیم‌شهر گفت: با هوشیاری به موقع کارشناسان سازمان آتش‌نشانی از تلفات جانی در این حادثه جلوگیری به‌عمل آمد.
تخریب ساختمان قوه قضائیه در بستر رود چالوس درس عبرتی برای متجاوزان استتخریب ساختمان 5 طبقه در شریف‌آباد بر اثر نشت گاز؛ حال 7 مصدوم حادثه وخیم استوقوع انفجار و تخریب ساختمان در محله جوانمرد قصاب/ 6 مصدوم تا این لحظه + تصاویرترکمانی در پایان خاطرنشان کرد: سازندگان برای گودبرداری و جلوگیری از خسارت‌های جانبی از متخصصان حوزه شهرسازی و عمران بهره ببرند تا شاهد ..

1399061922085657221174694


235 تن مرغ منجمد 20 هزار تومانی در پردیس توزیع شد





توسط

تهران
| ویرایش

گروه استان‌ها – مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پردیس از اختصاص سهمیه ۲۳۵ تن مرغ منجمد تنظیم بازار در شهرستان پردیس خبر داد. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، سید محمد قریشی در حاشیه توزیع اقلام کالاهای اساسی تنظیم بازار در پردیس، اظهار داشت: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و خدمت رسانی به مردم تاکنون مقدار 190 تن مرغ منجمد، 10 تن تخم مرغ و32 تن برنج تایلندی از کالاهای اساسی تنظیم بازار جذب و درسطح شهرستان پردیس توزیع شد.
وی افزود:اقلام کالاهای اساسی تنظیم بازار با نظارت کامل معاونت توسعه و بازرگانی جهاد کشاورزی، واحد بازرسی اداره صمت، شبکه بهداشت و درمان و 300 نفر نیروی بسیج اصناف در سطح شهرستان توزیع می‌شود.
مدیر جهاد کشاورزی پردیس تصریح کرد: قیمت مرغ منجمد تنظیم بازار هر کیلوگرم 20هزارتومان، مرغ گرم تنظیم بازار 31 هزار تومان، تخم مرغ هرشانه 45هزار تومان، برنج تایلندی هر کیلو گرم 12هزار و 500 تومان و برنج هندی هر کیلوگرم 24 هزار تومان است.
قریشی در ادامه گفت: در جهت خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار شهرستان پردیس کالاهای اساسی تنظیم بازار به وسیله خودروهای یخچال‌دار س..

1400020600353395822634194


آخرین اخبار امیکرون در ایران| رشد 34.6درصدی موارد ابتلا/ شکل‌گیری خوشه‌های خانوادگی ابتلا نگران‌کننده است + نقشه و نمودار





توسط

تهران
| ویرایش

گروه استان‌ها ـ بررسی روند روبه‌رشد همه‌گیری کرونا در پیک ششم نشان می‌دهد همه شاخص‌ها در مدار صعودی قرار دارند و این روند می‌تواند در روزهای آتی نیز ادامه داشته باشد و موجب تشدید بحران شود. – اخبار استانها – به‌گزارش گروه استان‌هایخبرگزاری تسنیم، روند روبه‌رشد نرخ ابتلای روزانه زیر سایه عادی‌انگاری مردم در سراسر کشور همواره ادامه دارد که کارشناسان بر این باورند که تعطیلی اخیر و برگزاری مراسم جشن‌های عروسی به‌مناسبت سیزدهمین روز از ماه رجب می‌تواند زمینه‌ساز تشدید بحران در هفته‌های آینده باشد.
کارشناسان بهداشت و درمان در این زمینه تأکید دارند با درنظر گرفتن فعالیت ویروس جهش‌یافته آفریقایی در سراسر کشور و نرخ سرایت بسیار بالای این نوع از ویروس، پیش‌بینی‌ها از روند افزایشی نرخ ابتلا شده بود، اما متأسفانه هموطنان به‌دلیل عادی‌انگاری و بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی که اکنون یکی از کلیدی‌ترین راهکارهای مقابله با همه‌گیری است شرایط را به‌سمت بحرانی شدن هدایت می‌کنند.
به‌گفته این گروه اگرچه روند واکسیناسیون در سراسر کشور ادامه دارد و مسئولان وزارت بهداشت امکانات زیادی در این زمینه مهیا کرده‌ا..

1400100612402222724365204


بیش از 30 هزار قطعه لوازم‌ یدکی خودرو و لوازم‌خانگی قاچاق در ری کشف و ضبط شد





توسط

تهران
| ویرایش

گروه استان‌ها- معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از کشف بیش از ۷۰ دستگاه لوازم‌خانگی و ۳۰ هزار قطعه لوازم‌ یدکی خودرو به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در یکی از انبارهای شهرستان ری خبر داد. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، داریوش جمشیدی با اشاره به کشف لوازم‌خانگی و یدکی خودرو در انبارهای ری اظهار داشت: به دنبال گشت‌های بازرسی از انبارهای شهرستان ری بیش از 70 دستگاه لوازم‌خانگی شامل یخچال و فریزر، کولرگازی و ماشین ظرف‌شویی و نیز 30 هزار قطعه لوازم‌یدکی خودرو در یکی از انبارهای شهرستان ری کشف و ضبط شد.
وی افزود: این اقلام به صورت قاچاق وارد کشور شده و در بازرسی واحد نظارت و بازرسی اتاق اصناف شهرستان ری کشف و شناسایی شده که ارزش ریالی آن در حدود 100 میلیارد ریال است.
معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: برای رسیدگی به این تخلف پرونده مربوطه تشکیل و برای پیگیری قضایی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
محموله 87 هزار لیتری سوخت قاچاق در قشم کشف شدگزارش| ماجرای قاچاق روغن در سیستان و بلوچستان/ روغنی که باید در تولیدی‌ها یا سر سف..

1400112713190777424769414


2 هزار بسته معیشتی ویژه میلاد حضرت علی (ع) در جنوب تهران توزیع شد





توسط

تهران
| ویرایش

گروه استان‌ها – مسئول حسینیه پیروان شهدای کربلا گفت: همزمان با گرامیداشت ولادت حضرت علی (ع) این حسینیه در اقدامی شایسته با تهیه بسته‌های معیشتی به یاری ۲ هزار خانواده‌ نیازمند شتافتند. – اخبار استانها – محمدرضا ابوالقاسمی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، با اشاره به برگزاری مراسم میلاد با سعادت حضرت امیر المومنین (ع) توسط حسینیه پیروان شهدای کربلا در سطح شهرستان ری اظهار داشت: خیران به نیت حضرت علی (ع) به منظور کمک به معیشت نیازمندان اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی کردند.
وی افزود: 2 هزار خانواده در جنوب تهران و شهرستان ری تحت پوشش حسینیه پیروان شهدای کربلا قرار دارند و در حال حاضر بسته‌های معیشتی همراه با گوشت و مرغ تازه تهیه شده تا در اختیار نیازمندان شناسایی شده قرار گیرد.
مسئول حسینیه پیروان شهدای کربلا در ادامه گفت: این بسته‌های حمایتی در روز میلاد حضرت علی (ع) برای 2 هزار خانوار از نیازمندان جنوب تهران و شهرستان ری تهیه شده که توزیع آن آغاز شده است.
5600 بسته معیشتی به ارزش 2.5 میلیارد تومان در استان بوشهر توزیع شدوزیر کار در پاسخ به تسنیم: همه بانک‌های اطلاعاتی خانوارها در اختی..

1400112715252121424770454


جاده‌سازی در محوطه گورستان زیرین شهرری متوقف شد





توسط

تهران
| ویرایش

گروه استان‌ها- گورستان زیرین و محوطه تاریخی برج اینانج به واسطه بی توجهی و عدم آگاهی کافی مسئولان شهرداری مورد جاده‌سازی قرار گرفته که تخریب محوطه را در پی خواهد داشت. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم ازری ، در روزهای اخیر تصاویری از انجام عملیات عمرانی در محوطه تاریخی برج اینانج و گورستان زیرین در فضای مجازی منتشر شده که اعتراضات فراوانی را از سوی مردم محلی منطقه و تاریخ پژوهان به همراه داشت.
در تصاویر منتشر شده آثار تخریب اشیای تاریخی در این محوطه مشهود است و با توجه به اکتشافات و حفاری‌های صورت گرفته در این منطقه امکان وجود سنگ‌قبرهای تاریخی نیز در محوزه وجود دارد که به واسطه بی توجهی مجریان پروژه شهرداری منطقه 20 مورد آسیب قرار گرفته است.
پس از اعتراضات به این اقدام شهرداری منطقه 20 در نهایت اداره میراث فرهنگی درخواست توقف عملیات را به‌صورت موقت اعلام کرد که ادامه این پروژه منوط به برگزاری جلسه ادامه میراث و شهرداری است.
جاده‌سازی روی محوطه‌ای که ثبت ملی نیز شده غیرقانونی است
احمد ابوحمزه در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به عملیات جاده‌سازی در محوطه تاریخی گورستان زیر..

1400112720233174024771534


شهید مدافع حرم “امیرعلی محمدیان” پس از 5 سال در شهرری تشییع شد





توسط

تهران
| ویرایش

گروه استان‌ها- پیکر پاک فرزند قهرمان دیار ری شهید مدافع حرم “امیرعلی محمدیان” که پیکر مطهرش پس از گذشت ۵ سال به میهن اسلامی بازگشته در محله دولت آباد شهرری تشییع شد. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، آئین تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم آل الله «امیرعلی محمدیان» هم‌زمان با شب شهادت بانوی صبر و استقامت حضرت زینب کبری (س) که پس از 5 سال تفحص شده و به وطن بازگشته است با حضور خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و مسؤولان شهرستان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شهرری برگزار شد.
در این مراسم که عصر امروز از فلکه اول محله دولت آباد شروع شد، مردم شهیدپرور ری و عاشقان اهل بیت علیهم السلام با سر دادن شعارهای «یا زهرا(س)»، «یا زینب(س)»، «لااله‌الاالله»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، «هیهات منا الذله» و «این گل پرپر ماست هدیه به رهبر ماست» پیکر پاک این شهید سرافراز را تا فلکه سوم محله دولت آباد بدرقه کردند.
همچنین پس از نماز مغرب و عشا آیین وداع در شهرک شهید بروجردی، بیت الشهدا برگزار و پیکر این شهید مطهر فردا پنجشنبه در قطعه 50 گلزار شهدا بهشت زهرا(س) خاکسپاری خواه..

1400112721583833224771564


نایب رئیس مجلس: عوارضی اتوبان تهران ساوه تا پرند به صورت موقت حذف می‌شود





توسط

تهران
| ویرایش

گروه استان‌ها – نایب رئیس مجلس گفت: عوارضی اتوبان تهران ساوه تا پرند یک‌ ماه آزمایشی حذف می‌شود تا بررسی شود چه میزان هزینه‌ای را شامل می‌شود و پس از بررسی کامل تا پرند حذف شده و حدفاصل عوارضی بعد از پرند تا ساوه اخذ شود. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از پرند، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و تیم همراه معاونین وزرا و مسئولان استانی و شهرستانی در یک بازدید میدانی پروژه‌های مختلف شهر پرند از نزدیک مورد بررسی قرار دادند و جهت تسریع امور مرتبط برای رسیدن به مرحله افتتاح و بهره‌برداری دستورات لازم صادر شد.
در این بازدید میدانی در بدو ورود به شهر مسئولان پس از ادای احترام، عطرافشانی و گل‌باران مزار شهدای گمنام شهر پروژه‌های تصفیه‌خانه آب و فاضلاب، کارخانه ترانسفوی شهرک صنعتی پرند، ریل بأس، مترو و بیمارستان مهر ایرانیان مورد بازدید و بررسی مشکلات و اقدامات لازم برای تسریع آن‌ها و خدمات‌دهی به شهروندان شهر پرند صادر شد.
در انتهای این بازدید چند ساعته جمع مسئولان با حضور در سالن اجتماعات انقلاب شهر پرند به ریاست نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و معاونان کشوری و مسئولان استانی و ..