1400111313263336224669384

توسعه شهرستان‌های شرق تهران به یکدیگر وابسته و مرتبط است

گروه استان‌ها – استاندار تهران گفت: توسعه شهرستان‌های ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت به یکدیگر وابسته و مرتبط است لذا باید با دقت و تدبیر جهادی عمل شود.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پاکدشت، عصر امروز با حضور محسن منصوری استاندار تهران، مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان پاکدشت در سالن آمفی‌تئاتر پردیس ابوریحان دانشگاه تهران برگزار شد.

محسن منصوری استاندار تهران در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به اهمیت جایگاه فرمانداری در هر منطقه اظهار داشت: تکلیف و مسئولیت در پاکدشت سنگین است و ظرفیت‌های مختلفی در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و مراکز امنیتی چون پارچین و نیروگاه سیکل ترکیبی که 35 درصد برق تهران را تأمین می‌کند وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به دعوت 3 فرماندار شهرستان‌های اطراف پاکدشت در مراسم معارفه فرماندار پاکدشت گفت: توسعه 4 شهرستان، ورامین قرچک، پیشوا و پاکدشت به هم وابسته و مرتبط است این مهم‌ترین دلیل دعوت 3 فرماندار این شهرستان‌ها به پاکدشت است و در این مسئله با دقت و تدبیر جهادی باید عمل شود.

استاندار تهران با اشاره به بهره‌مندی از فرامین‌ رهبری در اجرای برنامه‌ها و پیگیری مشکلات افزود: جنس حرکت فرماندار باید جنس شفاف فرامین رهبری باشد، خواسته‌ها بیان می‌شود که باید به‌درستی پیگیری شود در برخی مواقع انقلابی حرف می‌زنیم اما سکولار رفتار می‌کنیم باید حرکت جمعی توام با همدلی، برنامه، مؤمنانه و جهادی باشد.

وی با اشاره به حضور فرماندار در جمع مردم برای پیگیری مشکلات مردم تصریح کرد: حضور مستقیم و ارتباط مستمر با مردم جزو وظایف هر مسئول و به‌ویژه فرمانداران است، کشور باید بر پایه مردم مدیریت شود و مردم میدان داری کنند؛ در اصول حکمرانی اسلامی مردم اصل هستند و مسئولان در ادامه با حمایت مردم و برحسب قیاس ظرفیت خود عمل کنند.

منصوری در ادامه با توجه به جایگاه سیاسی فرماندار گفت: فرماندار به لحاظ سیاسی و اجتماعی پدر شهرستان محسوب می‌شود، همه آحاد مردم درآمدن فرماندار مسئله محور باشند تا مشکلات بهتر بررسی و حل شود، همت، تدبیر، خلاقیت جزو برنامه‌های فرماندار خواهد بود.

یازدهمین مرحله کمک‌های مؤمنانه در پاکدشت برگزار شدجزییات شناسایی قاتل پاکدشتی تا دستگیری باند حرفه‌ای سارقان کیف‌قاپ در پردیسپروژه‌های صنعتی و کشاورزی در پاکدشت افتتاح شد

استاندار تهران در ادامه اضافه کرد: همه مدیران استان باوجود سختی‌ها و کاستی‌ها پذیرفتیم با همین شرایط کشور، پای در میدان گذاشته و تنگناها را می‌دانیم، نظام ما یک نظام ولایی هست؛ انقلاب در مسیر خود دقیق و باصلابت پیش می‌رود و این به دلیل حرکت مسئولان نیست بلکه به خاطر امام و مردم است، به وظایف خود به‌عنوان مسئول بهتر عمل کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه‌چیز صرفاً سرمایه نیست بلکه همدلی و همراهی می‌تواند بسیاری از مشکلات را از مسیر دشوار دور کرده و به مسیرهای آسان و قابل‌حل برساند.

گفتنی است در این مراسم از زحمات مهدی یوسفی جمارانی تقدیر و حکم محسن اردستانی به‌عنوان فرماندار جدید اهدا شد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.